אוסיף את השני סנט שלי מעבר לדברים שנאמרו: תשתדל לנסוע עם כל קשת הסל"ד, להבדיל מנסיעה ארוכה בסל"ד קבוע, בדרגות עומס משתנות. תעבור ככל שניתן בין כל ההילוכים כדי לאפשר התאמה של כל גלג"שים בתיבת ההילוכים ותהיה נדיב עם בלימות מנוע. האחרון נושא פחות מוכר, אך התת-לחץ שנוצר מתחת לבוכנות בבלימות מנוע, עוזר להעיף את כל השבבים של הייצור וההתחלה מתחת לבוכנות ומהאזורים "הקריטיים" בכלל ולהחזיר אותם לזרם השמן (שעובר דרך הפילטר מתישהו).
למצטיינים: להחליף שמן+פילטר אחרי 200-300 ק"מ (בנוסף לטיפול ההרצה).