אני חושב שאם היו לי 160,000 שקל, הייתי מעדיף לפצל את הסכום בין אופנוע כביש ליטר וצרצר שטח.
ה-R 1250 GS החדש לוקח את הפלטפורמה השואפת לשלמות של ה-R 1200 GS, ומשפר אותה במנוע ובאלקטרוניקה; מבחן דרכים.
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...7%D7%93%D7%A9/
![]()
אני חושב שאם היו לי 160,000 שקל, הייתי מעדיף לפצל את הסכום בין אופנוע כביש ליטר וצרצר שטח.
הכל טוב ויפה
רק חבל שbmwישראל החליטו שהאופנוע הזה נועד לעשירון העליון ולבעלי מקצוע לכן מעבר למיסוי ההזוי הרווח שלהם על כל כלי הוא חסר פרופורציות לאחוז הרווח שעל כלים אחרים.
" חולי נפש" חובבי ב.מ.וו לא איכפת מחיר..מיסוי .כבר ראיתי כמה וכמה כלים חדשים על הכביש
אם כל הביקורת למחיר ולמיסוי בארץ, צריך לזכור שמדובר במותג יוקרה שמגיע משושלת מפוארת של היסטוריה ואיכות אחרת.
BMW לא מכוונים מראש לשוק העממי, יש להם פלח שוק ייחודי שלהם שחושב שמוצדק לשלם את המחיר והם גם מוכנים להוסיף
על הבסיס הרבה מאד כסף לתוספות מקוריות ביגוד תואם ומיוחד.
בחו"ל אתה יכול לקנות גרסת בסיס עירומה ולהוסיף את התוספות שנראות לך חיוניות לצרכים שלך, בארץ הם נמכרים מראש בגרסה
היקרה והמלאה. ויש הרבה שמוכנים לשלם.
באם מוצדק לקנות בארץ פרארי/פורשה/מרצדס במחיר של דירה? התשובה היא שיש כאלה שחושבים שכן.
כן, פלח השוק של המותג הזה מכוון לסוג מאד מסוים של בעלי יכולת ואני מפרגן להם, אף אחד לא קבע שחייבים אופנוע תקציב,
בהחזקת שבר שמחשבים עליו כל ק"מ לחיסכון.
לא משנה מה הסיבות של מי שקונה אותם, אם הבנאדם החליט שהמחיר מתאים לו להגשמת חלום, שאפו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מאחר ואני יחסית לבעלי BMW חדשים נחשב תפרן הפרספקטיבה שלי שונה.
חשבתי בעבר על המותג כמשומש וחבר שעבד בBMW אמר לי חד משמעית לא להתקרב בשל עלויות תחזוקה מטורפות.
כיום עם כל האלקטרוניקה המותג כישן יגבה מחיר גבוהה ( ומנסיון עם הGTR זה תקף גם ליפנים) בייחוד לאנשים דוגמתי שכן נזקקים למוסך ולא מבצעים את הדברים לבד ( כיום צריך מחשב דיאגנוסטיקה ועוד עזרים נלווים).
בכל מקרה נכון לרגע זה במעמד הכלכלי בו אני נמצא כרגע ( לא בוכה חס ושלום) BMW או מותגי פרמיום אחרים הם מחוץ לתחום.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נראה שהאמת נמצאת אי שם באמצע וכל אחד יש לו היגיון שלו,אני מכיר את עצמי, נמאס לי להסתכל מסביב בחיפוש אחר משהו יותר טוב.
החלטתי לקנות אחד המוצרים של החברה הזאת, כי חוץ מזה אני אוהב את כל הכלים שלה כולל רכבים.למרות שאני עדיין לא יכול להרשות לעצמי מכשיר חדש כזה, בטוח שיש עוד זמן,פעם אגיע גם לשם.
חוץ מ זה ,בכל מני טיולים ונפגשים יוצא לי לדבר עם אנשים בעלי כל מני כלים כולל 1250,רובם אנשים שפויים ונורמליים לגמרי.שאפשר לפגוש בכל מקום,אלה לא די מוזרים חלקם בעלי הארלי.
מה כן...אין שם ילדים בני 20-25..
נערך לאחרונה על ידי Busy; 13-03-2019 בשעה 09:59.
הבוקסר עקרונית זה לאנשים "שפויים", ניסיתי רכיבת מבחן על הדור לפני, ה 1200R/RS קירור נוזל.. עדיין עשה לי הרגשה של טרקטור למרות החדש-דנדש... חזרתי ל K אז עם יותר מ 150 אלף ק"מ עליו, בדרך הביתה הבנתי שה 4 בשורה יותר עושה לי את זה.
אני לא שפוי הרי. אז מצאתי (בקושי) K1300S שיחליף את ה K12. לא מחליף!!!
לא, אין לי מאות אלפי שקלים בעו"ש, אבל יכול להרשות לעצמי כבר הוצאות של כלי שאני עולה עליו הוא עושה לי מויי כייף בכל הילוך וכל מהירות.
גילוי נאות - אומרים שהוצאות התחזוקה/אחזקה של סדרת ה K אפילו יותר יקרה מתחזוקת הבוקסרים.. עדיין, ל א -מ ח ל י ף !!!!
עוף מוזר, מה לעשות.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
התכוונתי ממש לרווח המתח שנשאר ליבואן בכיס...אם הרווח שלו בכלים אחרים הוא נמוך יותר הרי שהרווח שלו בכלים אלו הוא הרווח הרגיל שלו +אחוז פראיירים ועשירון עליון..הוה אומר שאם החליט למשל על אחוז רווח של 20 אחוז על המותג הרי שעל נתח שוק זה הוא החליט להשחיל....עוד 10 אחוז על הפריירים..נתוני האחוזים הם לצורך המחשה
יש כאלו שנוסעים לגרמניה, ועושים עלייה לכלי עם כמה מאות ק"מ מזווד.. חיסכון של כ 30 אלף ש"ח, עם טיול על הדרך מגרמניה ליוון ומשם אוניה לארץ
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
האם תחזוקת BMW יקרה באופן כל כך משמעותי משאר הכלים היפנים? מדבר על מי שלא מטפל לבד אלא במוסכים.
כלומר אחרי המחיר הגבוה גם התחזוקה השוטפת והטיפולים מאד יקרים לעומת היפנים?
TSW 50
WR125
CB500X
???????
לדעתי לא כזה משמעותי, כמובן שצריך להשוות טיפולים עם חלקים מקוריים, כי גם היפנים לא כאלו זולים.
מה שכן, ליפנים יש יותר הצע של תחליפים, אם זה איכותי ומחזיק מספיק זמן סביר?... לאידע.
כמובן לגבי עכשיו, לא כמו פעם בתקופת גדליה/קמור..
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
גמרתם לרייר על כלי פח אשפה? חוץ ממיתוג אין בו כלום.
זה לא פרארי ושות'.
הכלי עושה את אותו דבר שורסיס עושה רק שעולה יותר. והקוויקשיפטר של BMW עובד רק מהילוך שלישי ומעלה או מטה, מה שמנטרל חצי מהסיפור.
חימום לידיות יש לכולם הכל עניין של כסף.
לשטח אי אפשר לקחת אותו. בכביש הוא מוגבל ל200 אז מה הוא שווה?
ותקלות יש ויהיו, כי אירופאים הם לא יפנים!! דיזלגייט 2 הנה אני בא.
בוא, בוא... פח אשפה זה לא. (אולי התכוונת להארלי?.. שם זה אולי נכון שהכלים הם כ 90%+ אך ורק מיתוג)
ונכון - אם תשווה אותו אפילו לווראדרו 1000 הם יעשו אותו דבר ברוב המקרים והשימושים של כ 80% מהרוכבים עליהם.. אבל, זה פרימיום וזה לא.
למי שיש כסף ומוכן לשים רוכש. יש שוק?, למה לא להרוויח עליו?.. אם זה היה פח זבל, היו מצביעים ברגלים מהר מאוד
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast