ברישיון רכב רשום (בחדשים) כ"ס.
לפי מה שכתוב פה:http://www.bikez.com/motorcycles/har...ndard_1991.php
אתה יכול (וזה גם נכנס בתקציב) ספורטסטר ישן..
לחברי הפורום שלום ! אני בעל רישיון a1 שלא מזמן הוגדל ובעלי רשיון זה יכולים לסוע על אופנועים שהספקם הוא 47 כ״ס .
התאהבתי באופנועי הקאסטום, וברצוני לרכוש אחד להיות האופנוע הראשון שלי.
התקציב שלי הוא 40,000 ורציתי לדעת איזה אופנועים אני יכול לקנות בהתאם למחיר ולרשיון ,ואם יש לכם עוד מידע חיוני על האופנוע אני אשמח לשמוע !לפי מה שהבנתי ה קוואסקי w800 והvn900-800 הם מתאימים זה נכון?
ושאלה נוספת במידה ושוטר רוצה לבדוק את כ״ס של האופנוע איך הוא עושה זאת?
תודה רבה לעוזרים!!
ברישיון רכב רשום (בחדשים) כ"ס.
לפי מה שכתוב פה:http://www.bikez.com/motorcycles/har...ndard_1991.php
אתה יכול (וזה גם נכנס בתקציב) ספורטסטר ישן..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כל כך נדיר לראות פוסטים כאלו שמבקשים עזרה בבחירת אופנוע נכון שאני פשוט מתמוגג מאושר.
קודם כל אני מברך אותך על הבחירה הנכונה בקאסטום
לגבי הסוגים שציינת אתה טועה. כבעלים של VN900 אני יכול להגיד לך שברשיון מופיע הספק של 50 כ"ס והאופנוע מוגדר L3.
אני די בטוח שזה המצב גם לגבי ה - 800 הישן יותר, ולמיטב ידיעתי אפילו ה - EN500 לא נכנס ברשיון a1.
קאסטום מתחת ל - 500 זו בעיה. זה גם לא ממש מומלץ. כפי שרשמתי בפוסט אחר, למרות שיש אופנועים קטנים שמתיימרים להידמות לקאסטומים אתה יותר תסבול מתהנה.
זה פחות או יותר כל החסרונות ללא היתרונות.
אני מאד לא ממליץ.
אם אתה יכול תגדיל ל - A. אם לא אז לטעמי תחכה עד שתוכל. בינתיים תחסוך עוד כסף וכשתעדכן את הרשיון תקנה אופנוע חדש יותר.
ושוב, ברוך הבא למשפחה הנכונה![]()
נערך לאחרונה על ידי רוכב על 2; 21-09-2015 בשעה 21:23.
לא קרוזר קלאסי אבל יש את רויאל אנפילד, עוד אופציה לחפש ימאהה ויראגו 500 שאני חושב שהיה לו איזה 45 כ"ס, אבל צריך לבדוק ואם כן צריך להתאים את רשיון הרכב במשרד הרישוי
לידיעתך, מטרו התחילו לייבא VN900 מוגבל: http://www.kawasaki.co.il/vn_900_classic/
אבל נראה לי שזה לא ממש בתקציב שלך.
הקלאסיים (לא קרוזר/קאסטום) שייכנסו לך לתקציב הם רויאל אנפילד חדש או W800 יד שניה. או ויראגו כמו שכבר אמרו.
יש גם את קליבלנד, קיוואי ועוד כל מיני ״קאסטומים״ סיניים וקוריאניים 125-250 סמ״ק, אבל זה בדיחה לטעמי.
תחפש הונדה vt.
היה דגם 600 ( או 700, לא זוכר, לא יודע ) שהתאים.
צריך לבדוק את ההספק. באופנועים הישנים הוא לא צוין. אבל אפשר לבדוק ברשת. אם הוא עד 47 כס לך ליבואן ואשר זאת סופית.
לאחר מכן יש הליך לשינוי רישיון.
לגבי האקילה אתה צודק. היבואן הראשון הביא גם כמה קטנועים שלא טופלו נכון ולא היו אמינים ויצרו שם רע מאוד.
אני מאמין שהרוב לא מכירים באמת את הכלי.
אני הכרתי כמה יברה שרכבו עליו תקופה והיו מסופקים. לא זכור שנשמעו תלונות יתר על תקלות מוזרות מעבר לתחזוקה
נכנסים לאתר היבואן/מתקשרים ובודקים.
אלה שרשמתי מתאימים בוודאות, בזמנו בדקתי ורכבתי (חוץ מ-w800 שלא היה זמין לרכיבות מבחן, אולי עכשיו כן). הישנים יותר צריך לבדוק ברישיון.
נכון, שכחתי לגבי האקילה. גם אותו ניסיתי וממש לא התלהבתי. לא משהו ספציפי סתם הרגשה אישית, למרות שהוא פופולארי למדי, גם בקרב מורי נהיגה (אם זה אומר משהו).
הקיצר, תעשה סיבוב על מה שאפשר ותחליט בעצמך.
תחפש כזה
http://www.levi-itzhak.co.il/Levi/Te...D=631&PID=3992
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
לגבי היתרונות והחסרונות אתה מוזמן לקרוא את הפוסט הנ"ל:
http://wheelz.co.il/forums/showthrea...-זה-לא-בשבילי!
אופנועי קאסטום (אגב בארץ אין כמעט קאסטום, מה שיש זה קרוזרים), הם אופנועים איטיים, כבדים, מסורבלים, עם מתלים מחורבנים, מלאים בציפויי ניקל שדורשים טיפול מתמיד, לא מתאימים לפקקים (למרות שאני מסתדר לא רע) ובאופן כללי, לא מתאימים למי שרוצה "להרביץ" ויד ימין שלו היא חסרת שליטה.
מצד שני, מי שאוהב נסיעה רגועה ולא צריך לנסוע למרחקים של מעל שעה רצוף, נהנה ממפלצות מלאות עוצמה ולוק משגע שנותנות לך תחושת עוצמה בלתי מוסברת (למרות המנוע החלש) ומרגישות (ונראות!) בכל נסיעה כאילו אילפת אריה ואתה עכשיו רוכב עליו.
שבוע וחצי-שבועיים בלחץ ויש לך רשיון a. אתה סתם מתעקש בלשחק בקקה ולנסות למצוא את הגוש הכי פחות מסריח.