בשעה טובה התחדשתי ב Gdink 250 חדש שאמור להגיע השבוע, ואני מחפש המלצות לצמיגים שישפרו לי את האחיזה בכביש בצורה משמעותי, בקיצור שימנעו החלקות.
ואשמח גם לטיפים איך לבצע את ההרצה בצורה הטובה ביותר. תודה מראש לעוזרים
בשעה טובה התחדשתי ב Gdink 250 חדש שאמור להגיע השבוע, ואני מחפש המלצות לצמיגים שישפרו לי את האחיזה בכביש בצורה משמעותי, בקיצור שימנעו החלקות.
ואשמח גם לטיפים איך לבצע את ההרצה בצורה הטובה ביותר. תודה מראש לעוזרים
שלום ותתחדש,
אני לא בטוח שהייתי משקיע בצמיגים לקטנוע כזה. ייתכן מאוד שבמצבים מסוימים צמיגים איכותיים ירגישו לך בעלי אחיזה טובה יותר אבל מדובר בקטנוע שאינו נדחק לביצועים שלדעתי דורשים החלפת צמיג (רק דעתי).
לגבי הרצה - יש מאמר כאן בפול גז על זה, תעשה חיפוש. יש הרבה דעות בנושא אז מה שאני כותב כאן זו הדעה השמרנית. תקרא בספר הרכב מה ההוראות הממולצות להרצה ויישם אותם. ברמה העקרונית והכללית: אין לעבור סלד מסויים למשך 1000 קמ (כאמור ראה ספר רכב), לא לנסוע במהירות נמוכה מאוד לאורך זמן ארוך מאוד, ומצד שני גם לא לעלות על כביש מהיר לנסיעה ארוכה מאוד במהירות קבועה. לתת לקטנוע להאיץ בהדרגה ולא במכות גז עד לסלד המותר. אם מסכמים את הגישה הזו: צריך להאיץ בהדרגה ונינוחות עד לסלסד המותר לפרקי זמן קצרים ושוב לרדת חזרה במהירות - שלא יהיה אחיד. הקטנוע צריך לעבוד בכול טווח ההילוכים וגם לאפשר זמן לחלקים להתקרר בנסיעה.
מקווה שעזרתי.
עזרת מאוד. תודה רבה
לגבי הרצה- יש כרגע שרשור פעיל, ועוד מלא שרשורים בנושא. חיפוש יעשה לך טוב.
לגבי צמיגים,
אני חושב הפוך מזה שמעלי.
צמיגים ובלמים הם שני הרכיבים הכי חשובים באספקט הבטיחות.
עם הבלמים אין לך הרבה מה לעשות (חוץ מלקנות רפידות נורמאליות).
בצמיגים האיכות באה בד"כ עם תג מחיר.
נכון שעם הג'ידינק לא תקצר שניות מהזמנים שלל בפצאל או בסדום-ערד, אבל בהחלט תבלום יותר טוב (בלי להחליק), ותיקח פניה/כיכר ביותר בטיחות. ההבדל בין צמיג פח לבין צמיג מעולה הוא גג 150 שח לצמיג. (והבדלי המחיר בין צמיג סביר לצמיג טוב הם זניחים). האם כאן היית חוסך?
העצה שלי -תשקיע.
לגבי צמיג ספציפי,
גם כאן היו אינספור שרשורים, וספציפית לקטנועים (כי צמיג למסלול לא בהכרח יהיה טוב לך להתניידות יומיומית). תריץ חיפוש.
לי יש נסיון טוב עם city-grip של מישלין.
מחזק.
בוודאי שאין טעם להתפשר על צמיגים והצמיגים "האוריגינליים" כדאי שיוחלפו ברוב הקטנועים.
אתה במצב מצוין.
אם עוד לא קיבלת אותו תתקשר עכשיו למי שמוסר לך אותו ותזמין אותו עם צמיגים שאתה מעוניין.
לא אמורים לגבות ממך מחיר מלא כיוון שהצמיגים שעל הקטנוע שעוד לא הגיע אליך חדשים לגמרי ואם מפרקים אותם מהקטנוע ניתן למכור אותם.
ברגע שתרכב עליהם החוצה הממוסך/סוכנות הם כבר משומשים ואז שווים הרבה פחות (אם בכלל).