מקדימה יש לך סמל של קימקו.
הסט אותו הצידה, ותגלה בורג נוסף.
הפלסטיק שאתה מנסה לשבור מלמטה לא קשור.
חוץ מזה יש עוד ברגים מכיוון הדשבורד, וכמה קליפסים.
הזמנתי מגן רוח חדש, בשביל להגיע אליו אני צריך לפרק את הפאנל פלסטיק הקדמי שיושב עליו, יש איזה חלק שאני לא מבין איך שולפים. אם מישהו יודע אשמח לעזרה. יש את הפין פלסטיק הזה שסימנתי בירוק, אני לא יודע עם הוא קשור לחלק ניסיתי גם ללחוץ עליו ולא עזר.
https://imgur.com/x7ZVDJU
https://imgur.com/LKg60fD
מקדימה יש לך סמל של קימקו.
הסט אותו הצידה, ותגלה בורג נוסף.
הפלסטיק שאתה מנסה לשבור מלמטה לא קשור.
חוץ מזה יש עוד ברגים מכיוון הדשבורד, וכמה קליפסים.
הסרתי את הבורג מאחורי הסמל, וגם עוד שני ברגים מכיוון הדשבורד. אבל זה עדיין נראה כאילו הוא תפוס חזק.
לגבי ספר רכב (Service manual) חיפשתי באינטרנט לא מצאתי כלום. הכי קרובים שמצאתי היה לDOWNTOWN 125I ולDOWNTOWN 300. עברתי על שניהם ובשניהם רשום שיש 5 ברגים להסרה בכדי להסיר את המגן רוח. אני הצלחתי להגיע רק ל3 ברגים, לא מצליח להבין איך להגיע ל2 הנוספים.
לגבי החלק הזה, גם לי הוא לא נראה קשור פשוט מצאתי את הסרטון https://www.youtube.com/watch?v=AxR4b2jVsSo שזה היחיד שמצאתי באינטרנט על הנושא הזה. שמה הוא מפרק את החלק הזה (1:03) - מיד אחרי שהוא מסיר את הבורג מאחורי הסמל ושני הברגים מהדשבורד.
הסרטון הזה בכלל תסבך אותי כי שמה נראה שצריך קודם כל לפרק את שני המראות כדי להסיר את המשקף, ולא ראיתי על זה משהו בSERVICE MANUALS.
קודם אתה מוריד את הפלסטיק בצורת V (או Y, מה שדומה יותר), ואז מתגלים שאר הברגים. כולל אלו של המראות. את הפלסטיק דוחפים קדימה ולא למעלה כדי לא לשבור את הקליפסים שלו.
בחלק מהדגמים המראות באות על הכידון ולכן אין אזכור לכך אם הן על הפיירינג, בד"כ יש צורך לפרקן.
אם אתה רוצה לחכות עד יום ראשון, כשאהיה ליד הקטנוע אחזיר לך תשובה יוצר מפורטת. פעם אחרונה פירקתי לפני חצי שנה, ואני לא זוכר שהיה שם משהו בעייתי או חריג.
תודה רבה! בסוף הצלחתי להסתדר. מסתבר שאת החלק הזה פשוט מוציאים בכוח. לא חייבים להוציא אותו אבל פשוט נוח יותר כי אז אפשר להוציא את הפלסטיק בצורת V במקום שישאר תלוי.
חבל שהSERVICE MANUAL לא מספיק מפורט, רשום שם "Remove windscreen garnish" בלי שום תמונות ושום הוראות. מצד שני אני מניח שזה מיועד לבעלי מקצוע ולא לבעלים של הכלים עצמם.
כן,
בבוקר עברתי בקטנוע ופירקתי את הפלסטיק הקטן.
משיכה החלטית כלפי מעלה וקדימה (בעיקא מעלה) והוא בחוץ.
תחתיו יש פין לחיצה. ראיתי כבר קטנועים ששברו את התושבת שלו, לכן מומלץ לפרק אותו גם אם לא חייבים. (לכן גם האזהרה בהודעה הקודמת).
ואגב, הסתכלתי קצת ברחוב היום. כל ה350 שראיתי הם עם מראות על הכידון ולא על הפרינג.
אגב שאלה, דיברת מקודם על ספר רכב. הצלחת למצוא אחד ספציפי בשבילו? (Service manual)
חיפשתי הרבה זמן באינטרנט. כולל באתרים שמומלצים כאן בפורום