שלום
ברשותי קאוואסקי er5 2006.
1. יש על האופנוע כידון רנטל שמרגיש מעוד לא נוח.
מרגיש שהוא גורם להתכופף בנסיעה ולא שבת זקוף.
מה ניתן לעשות?
2. רגלית מעצור אחורי ברגל מרגישה גבוהה מאוד וגורמת לכף הרגל להתאמץ מאוד בכדי לא לגעת באמצע נסיעה בברקס.
האם זו תופעה ידוע בer או שיש דרך "לכוון" את הרגלית הזו?
3. בצד האחורי שמאלי יוצא כמו צינור ניקוז (מעל האיתות) .
למה הוא שייך?
תודה.
שלום
תודה רבה על התשובה העינינית.
כמו שרשמתי הכידון הוא של חברת רנטל מין הסתם שלא מקורי אז אני ינסה את הכיוון שהמלצת למרות שניראה שהוא לא רחוק ממש ממני.
כמובן שגם את הידיות והחשמל אכוון בהתאם.
בקשר לרגלית, בשביל להוציא אותה מהמקום צריך לשחרר את הקבל ברקס?
כי זה תוף מאחורה.
האופנוע אכן קרור מים ומיכל מילוי נוזל קרור נמצא בצד השני , לא בצד שהצינור שאני מדבר עליו.
1. ממה שאני מבין, מורכב כרגע על האופנוע כידון שטח שמרגיש לך פחות נוח.
ממליץ להחליף בחזרה לכידון במבנה של המקורי (צר יותר ומכופף כלפי הרוכב) כדי להחזיר את הנוחות.
2. אם תוכל להעלות תמונה של הרגלית זה יועיל מאוד.
3. כנ"ל, תמונה של הצינור שאתה מדבר עליו, לא מוכר לי כזה צינור.
אייפקס מוטורס - Apex Motors
www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
דף הפייסבוק שלנו!
Furygan # Axo # Monimoto
ניראלי את שם את הרגל לא נכון על הרגלית.
הרגל לא אמורה לרחף מעל הבלם.
ספר רכב יעזור לך לפתור את בעיית הרגלית.
ולהבין מאיפה יוצא הצינור.
תוריד\תקנה אחד ותחסוך שאלות רבות בעתיד.
שלום
אני ממקם במקום המתאים את הרגל .
אני ינסה להסיג ספר רכב.
בינתים אני מעלה כמה תמונה-
התמונה של הרגלית ברקס לא ברורה כי לא מצאתי איזה "שן" או בורג שאפשר לשחק איתה -
IMG_20150920_184133.jpg
הצינור -
IMG_20150920_183947.jpg
תמונה שלישית.
כניסה לפתיחה של הכיסא.
העליון פותח את הכיסא ומה עושה התחתון?
שיחקתי בו ולא עשה דבר.
IMG_20150920_183925.jpg
תודה.
* תסתכל טוב מאחורי תושבת הרגלית, איפה שהמנגנון מתחבר. לא מוצא - זה אומר שאתה מאותגר מכנית, וצריך לגשת למוסך עם זה.
* אם אני זוכר נכון, מיכל העיבוי של הדברים האלה יושב מאחורי הפיירינג מתחת לכיסא, והצינור הוא צינור עודפי המים.
* התחתון הוא מנעול קסדה.
תוריד את ספר הרכב, כפי שכבר הציעו לך. יום אחד אתה עלול לא לקבל תשובות לשאלות שלך.
חבר לא בקטע מתנשא. אבל שום כיוון רגלית ברקס לא אמור להפריע לרגל אם היא ממוקמת נכון על הרגליות.
למרות זאת תכוון אותה לנוחיותך.
אני יוצא מנקודת הנחה שאתה בהיכון על הברקס עם הרגל.רגלית מעצור אחורי ברגל מרגישה גבוהה מאוד וגורמת לכף הרגל להתאמץ מאוד בכדי לא לגעת באמצע נסיעה בברקס.
הרגל לא אמורה להיות מעל הברקס!
זה אולי צד שמאל אבל אותו רעיון לגביי הברקס.
במצב הזה הרגליים שלך משמשות כ"בולם זעזועים" ועוזרות לייצב את האופנוע.
כפי שאתה רואה הרגל לא מגיע למנוף.
images_RearsetPosition.jpg
במצב בלימה אתה מרים את הרגל ולוחץ על הברקס.
הרגל לא אמורה להיות בהיכון על הברקס כמו בתמונה הזאת.
impose-smaller.jpg
יכול להיות בגלל שזה ברקס תוף אז אי אפשר לכוון?
מיכל האיבוי נימצא בצד הפרניג בצד ימין, והצינור שבתמונה נמצא בצד שמאל.
אז יןתכן כמו שאתה אומר שהוא שייך לעודפים.
רק ניראה שהוא נימצא במצב פרופזורי ויוצא בצפיפות מתחת לפלסטיקה.
מנעול לקסדה?
זאת אומרת שקושרים את הv של הרצועה של הקסדה?
אוקי, החכמתי. אבל עדיין זה מרגיש לי שונה מאופנועים אחרים שרכבתי עליהם ושם הרגלית היתה בגובה נוח.
1. מאוד לא סביר. גם ברקס תוף ניתן לכיוון, להיפך - הוא בוודאות ניתן לכיוון בגלל כבל המשיכה שתמיד אפשר לשחרר כדי לשחרר את הרגלית ולאפשר לה לרדת עוד קצת. תסתכל איך המנגנון בנוי, אל תחפש את הציר המשונן שעליו יושבת הרגלית כפי שהציעו לך למעלה - יכול להיות שאין לך כזה - אלא תסתכל על המנגנון שמחבר את הרגלית לכבל הברקס ותראה אם יש קפיץ שמחזיק את הרגלית כלפי מעלה (לא סביר), או שאתה פשוט צריך לשחרר קצת מהכבל כדי שהרגלית תרד.
2. לא חייב לשמור על אותו הצד. כמו כן, למיטב הבנתי במקור גם הצינור הזה צריך לצאת אל מתחת למנוע. תפתח את הפלסטיקה ותסתכל מה יוצא.
3. כן, את ה-d או את הרצועה מעבירים מאחורי שן המתכת שיש שם.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 21-09-2015 בשעה 14:01.
עדכון -
מצאתי את הדרך לכוון את רגלית הברקס האחורי ברגל.
יש בורג אום שכאשר מבריכים אותו הוא מתקרב לגב הרגלית ומונע ממנו לעלות, וכן ההיפך כאשר מרפים את הבורג הרגלית עולה יותר למעלה.
אבל זה אומר שאם אני מכוון אותה כמו שאני רוצה הברקס עלול להילחץ תוך כדי נסיעה.
אולי קצת אבל עדיין זה יכול לגרום לשחיקה, לא?