לפני שלושה שבועות קניתי ninja 650 2019 מוגבל לA1 חדש מהחברה. הבנתי שאפשר לעשות תוכנת ECU Flash שזה משפר לגמרי את הביצועים של האופנוע ומבטל את ההגבלה רציתי לדעת מה אתם חושבים ומה אתם ממליצים, ואם יש נזק כלשהו שיכול להיגרם לאופנוע בגלל זה.
תודה
לפני שלושה שבועות קניתי ninja 650 2019 מוגבל לA1 חדש מהחברה. הבנתי שאפשר לעשות תוכנת ECU Flash שזה משפר לגמרי את הביצועים של האופנוע ומבטל את ההגבלה רציתי לדעת מה אתם חושבים ומה אתם ממליצים, ואם יש נזק כלשהו שיכול להיגרם לאופנוע בגלל זה.
תודה
נערך לאחרונה על ידי JustaBiker; 28-03-2019 בשעה 23:22.
לא מצליח להבין אנשים שבמקום לשלם על רישיון משלמים (יותר!) על טריקים לא חוקיים שבמקרה הזה גם מבטלים אחריות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה קונה אופנוע לא אמין ורוצה לשפר אותו?
תדאג שהרב-קו יהיה בכיס למקרה שתרוץ בין מוסכים.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
בהצלחה!
קח בחשבון שזה לא חוקי בשום צורה, וזה עילה להתנערות של חברת הביטוח במקרה הצורך.
בעניין שונה, אתה רוכב על a1, בטוטל פחות משנה, וגם מה שרכבת עליו הוא עם כ''ס נמוך יחסית. אם זה נראה לך מעשה חכם לעלות על כלי עתיר כ''ס עם התנהגות שונה לגמרי מה250 שהיה לך, שוב שיהיה לך בהצלחה.
תתחדש!
מעבר למה שקראת בשרשור בנושא הביטוח או העדרו במקרה שתפעל לפתוח את מחשב ניהול המנוע, והמישור הפלילי שתהיה חשוף אליו
תוכל למצוא ברשת מגוון תוכנות וחומרה על מנת לשנות את מפות ההצתה וההזרקה לפי רצונך אבל...
קח בחשבון דבר נוסף, אחד הדברים הראשונים שדורש היצרן במקרה של תביעת אחריות הנוגעת למנוע הוא בדיקת הלוגים של המחשב.
הוסף לכך את העובדה ש"לכאורה" (ובכוף לשימוע :-P ) היבואן שרכשת ממנו לא בדיוק מחזיק בתואר של "אלוף השירות המצטיין", כך שבעצם אתה:
מסתכן באישום פלילי של שימוש ברכב בלא רשיון מתאים, רכיבה בלא ביטוח ובלא אחריות יצרן.
ההחלטה כמובן שלך.
אחי תתרכז בלהישאר בחיים ועם גוף מתפקד. תרכב עם הכלי שקנית ותהנה כמו שהוא.
יכול להיות שאתה רוכב זהיר/מדהים/מעולה ועדיין הסטטיסטיקה לא לטובתנו... לניסיון אין תחליף
Sent from my SM-G950F using Tapatalk