עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: על איזה סל"ד אמורים לנסוע?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    על איזה סל"ד אמורים לנסוע?

    היי,

    על כמה טורים זה נורמלי לנסוע בכל מהלך? אולי זה האגזוז יושימורה שלי אבל היתה לי הרגשה שגם ב5000 סל"ד האגזוז היה קולני נורא.

    תודה

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    היי,

    על כמה טורים זה נורמלי לנסוע בכל מהלך? אולי זה האגזוז יושימורה שלי אבל היתה לי הרגשה שגם ב5000 סל"ד האגזוז היה קולני נורא.

    תודה
    רגע.. יש לך אופנוע??

    Sent from my T5 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    ציטוט נכתב במקור על ידי Delirious1989 צפיה בהודעה
    רגע.. יש לך אופנוע??

    Sent from my T5 using Tapatalk
    מבדר עד מאד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    כן!!!!!!!! קניתי לפני כמה ימים.
    תתחדש, בשביל לקבל תשובות קצת פחות ציניות תעבור על כללי הפורום ושימוש בהגיון בריא.
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    כן!!!!!!!! קניתי לפני כמה ימים.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    60
    האמת, זה באמת מבדר... אבל זה חוש ההומור הציני שלי.
    אנא ממך תפרט לנו איזה אופנוע ברשותך, באיזה הילוך הוא רועש ב 5000 סל"ד וכו'

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    יש לי CB500X, בכל הילוך שנסעתי ב-5000 סל"ד היה נשמע לי שהוא עושה ממש רעש ומתאמץ. כשאתם רוכבים באיזה סל"ד אתם נמצאים בערך?

  7. #7
    יש לך יושימורה על האופנוע, זאת בדיוק הפואנטה שלו, להרעיש.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    31
    אני רוכב על Cb500f, המנוע הזה עובד טוב בעיקר בסלד נמוך, אין צורך כל כך למשוך את המנוע, ככה שהלחפת הילוכים אני עושה בערך בחמש אלף סלד, ובהילוך שישי אין בעיה לשייט על 6 אלף וקצת יותר

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    היי,

    על כמה טורים זה נורמלי לנסוע בכל מהלך? אולי זה האגזוז יושימורה שלי אבל היתה לי הרגשה שגם ב5000 סל"ד האגזוז היה קולני נורא.

    תודה
    קודם כל אין כזה דבר סל"ד נורמלי בכל הילוך. אין קשר בין סל"ד להילוך. הסל"ד מכתיב מומנט והספק מנוע, ולכן קודם אתה בוחר את הסל"ד שאתה רוצה לשמור בהתאם לאופי הרכיבה, ואז בחר את ההילוך המתאים כדי לשמור את הסל"ד שאתה רוצה במהירות שאתה רוצה להיות בה.
    כללי אצבע שהיו לי: בתוך העיר רכיבה רגועה 3000-4000 (תשתדל לשמור מעל 2000), בכבישים טכניים 5000 ומעלה (אזור הנוחות של המנוע), בכבישים מהירים 6000 ומעלה בהילוך שישי. כמובן שהכל דינמי, למשל העלאת סל"ד לקראת עקיפה או טיפוס, הורדת סל"ד לאחר מכן.
    אם הרעש מפריע לך תחליף את האגזוז. ושים אטמי אזניים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הסל"ד מכתיב מומנט ואין קשר בין ההילוך לסל"ד.
    איזה סלט.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הסל"ד מכתיב מומנט ואין קשר בין ההילוך לסל"ד.
    איזה סלט.
    27 בפיזיקה 1


    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  12. #12
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    קודם כל אין כזה דבר סל"ד נורמלי בכל הילוך. אין קשר בין סל"ד להילוך. הסל"ד מכתיב מומנט והספק מנוע, ולכן קודם אתה בוחר את הסל"ד שאתה רוצה לשמור בהתאם לאופי הרכיבה, ואז בחר את ההילוך המתאים כדי לשמור את הסל"ד שאתה רוצה במהירות שאתה רוצה להיות בה.
    ???

    לפותח השירשור, לכל כלי סל"ד סביר אחר.
    במקרה שלך כדאי לשייט בין 4-6 K סל"ד (לא חקוק בסלע)

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    חח..
    זו הסיבה שהחלפתי את ה CB500X שלי אחרי חודשיים
    מעל 90 -80 קמ"ש המנוע מרגיש עסוק ורועש ותמיד חיפשתי את ההילוך השביעי..
    על ה NC העיניינים מרגישים יותר רגוע ונכון (וגם מהנה ולא כל כך רגוע אם רק רוצים )

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    29
    בעקרון התשובה היא תיסע בהילוך הכי גבוה שבו המנוע עדיין מגיב ומספק מספיק כוח לדרישות הנסיעה באותו רגע.
    רמת הסל"ד תלויה במנוע וביחס ההילוך של מערכת ההנעה.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    לי יש CB500X כבר שנתיים וחצי, ורוב אם לא כל הנסיעות שלי הן בינעירוניות.
    אני רוכב בדר"כ בין 5000-5500 סל"ד בלי שום בעיה שזה בין 105- 120 קמ"ש, אך רכיבות קצרות בקצעי כביש מהירים מאוד אני עולה טיפה ל6000 סל"ד שזה על 130 קמ"ש,
    כאן המנוע אכן מרגיש לי טיפה עסוק אך לא משהו כזה דרמטי.

    וזה אכן משתנה מאוד בין אופנועים שונים, מנועים גדולים יהיו על 120 קמ"ש כבר ב4000 - 4500 סל"ד, לעומת זאת מנועים קטנים יהיו על 7000 סל"ד במהירות של 100 קמ"ש, שוב, זה מאוד משתנה בין כלים, יחסי העברה, ונפחים.

אשכולות דומים

  1. האם חוטי אלטרנטור ווסת הטעינה אמורים להתחמם?
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-12-2017, 10:43
  2. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 09-05-2017, 20:12
  3. איזה 125 הוא "סובארו" של עולם הקטנועים?
    על ידי Koprman בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2017, 12:29
  4. (כ"ע) DOWNTOWN 250 בהרצה, איזה סל"ד מומלץ בשיוט?
    על ידי shinno בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-08-2016, 09:15
  5. רכבים דו-גלגליים יורשו לנסוע בנת"צים בגוש דן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 14:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO