תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: מחפש המלצות לאופנוע שני עם נסיבות.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    בגלל שאני צעיר בתחום, מה זה אומר ׳הרבה׳ באופנועים? מהו הק״מ הממוצע השנתי שאני צריך להתמקד עליו?
    הממוצע הוא כ-10 אלף בשנה (20 לפי מחירון לוי יצחק, אבל את מי זה מעניין. השוק אומר אחרת).
    יש אופנועים שעשו גם 25-30 אלף בשנה ותוחזקו כראוי - והם לרוב יהיו במצב טוב גם אחרי 100+ אלף ק"מ.
    הבעיה היא שבתור רוכב מתחיל אין לך את הידע כדי להעריך את מצב הבלאים שמצטברים עם הקילומטראז'.
    באופנוע שנסע מעט, ואינו זקן יתר על המידה - סביר שלא הספיק להיגרם נזק גם אם הוזנח טיפה פה ושם. בק"מ גבוה זה כבר לא המצב.
    כל עוד יש מבחר גדול של כלים בשוק, ופערי המחירים אינם גדולים - אני לא רואה סיבה לרכוש אופנוע עם 100 אלף ק"מ ומעלה (גם אם הוא נקי ומתוחזק) אם אני יכול לרכוש אופנוע מאותו דגם ושנתון עם 30-40 אלף ק"מ ומתוחזק באותה מידה - בתוספת של אלפי שקלים בודדים.
    אם פער המחירים גדול, אז כבר יכולה להיות הצדקה תיאורטית לרכוש דווקא את האופנוע שנסע יותר.

    לפני שיבואו ויעמידו אותי על הטעות שלי:
    כל האמור לעיל מכוון בעיקר לאופנועים פופולאריים, יחסית חדשים, שנועדו לשמש ככלי יומיומי. כשמדובר בכלים ישנים ונדירים, שקונים כי אתה רוצה "דווקא כזה", לרכיבות פנאי בעיקר- אין לקילומטראז' שום משמעות, וההתייחסות היא למצב הכלי בפועל בלבד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הממוצע הוא כ-10 אלף בשנה (20 לפי מחירון לוי יצחק, אבל את מי זה מעניין. השוק אומר אחרת).
    יש אופנועים שעשו גם 25-30 אלף בשנה ותוחזקו כראוי - והם לרוב יהיו במצב טוב גם אחרי 100+ אלף ק"מ.
    הבעיה היא שבתור רוכב מתחיל אין לך את הידע כדי להעריך את מצב הבלאים שמצטברים עם הקילומטראז'.
    באופנוע שנסע מעט, ואינו זקן יתר על המידה - סביר שלא הספיק להיגרם נזק גם אם הוזנח טיפה פה ושם. בק"מ גבוה זה כבר לא המצב.
    כל עוד יש מבחר גדול של כלים בשוק, ופערי המחירים אינם גדולים - אני לא רואה סיבה לרכוש אופנוע עם 100 אלף ק"מ ומעלה (גם אם הוא נקי ומתוחזק) אם אני יכול לרכוש אופנוע מאותו דגם ושנתון עם 30-40 אלף ק"מ ומתוחזק באותה מידה - בתוספת של אלפי שקלים בודדים.
    אם פער המחירים גדול, אז כבר יכולה להיות הצדקה תיאורטית לרכוש דווקא את האופנוע שנסע יותר.

    לפני שיבואו ויעמידו אותי על הטעות שלי:
    כל האמור לעיל מכוון בעיקר לאופנועים פופולאריים, יחסית חדשים, שנועדו לשמש ככלי יומיומי. כשמדובר בכלים ישנים ונדירים, שקונים כי אתה רוצה "דווקא כזה", לרכיבות פנאי בעיקר- אין לקילומטראז' שום משמעות, וההתייחסות היא למצב הכלי בפועל בלבד.
    סגור, ממש תודה,
    אתמקד על הcbf/r ונקווה לטוב

אשכולות דומים

  1. המלצות לאופנוע 600
    על ידי yogevelh בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-10-2018, 12:07
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-10-2017, 17:21
  3. יש המלצות על מערכות אזעקה לאופנוע?
    על ידי mastery בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-09-2017, 19:59
  4. המלצות למתקן איתור קטן לאופנוע
    על ידי Liran92 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 11:46
  5. רכישת אזעקה לאופנוע - מחפש המלצות
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 10-12-2016, 20:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO