עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 39

אשכול: מה היתרון בצינורות בלימה מפלדה שזורה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20

    מה היתרון בצינורות בלימה מפלדה שזורה?

    שלום לכולם.

    קראתי באחד השרשורים פה שהומלץ לרוכב לשדרג את צינורות הבלימה שלו לצינורות מפלדה שזורה.
    מה היתרון שלהם על פני צינורות הבלימה הרגילים שלי?
    האם ההבדל מורגש באופן בולט, בהשוואה לצינורות הרגילים?

    ובמידה ובחרתי לשדרג את האופנוע, אילו חברות מומלצות ומה בערך העלות של החלקים + הרכבה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    חדש מול חדש אין הבדל אבל כבר לאחר כמה שנים הפלדה השזורה ישמור על אותם יכולות שהיה לו כחדש בזמן שהגומי מאבד מתכונותיו.

    היצרנים ממליצים להחליף כל 4 שנים את צינורות הגומי בזמן שפלדה שזורה יחזיק כמו האופנוע עצמו.

    אין לי מושג למה היפנים מתעקשים על צינורות גומי בזמן שהאירופאים עברו מזמן לפלדה שזורה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חדש מול חדש אין הבדל אבל כבר לאחר כמה שנים הפלדה השזורה ישמור על אותם יכולות שהיה לו כחדש בזמן שהגומי מאבד מתכונותיו.

    היצרנים ממליצים להחליף כל 4 שנים את צינורות הגומי בזמן שפלדה שזורה יחזיק כמו האופנוע עצמו.

    אין לי מושג למה היפנים מתעקשים על צינורות גומי בזמן שהאירופאים עברו מזמן לפלדה שזורה.

    פעם ראשונה שאינני מסכים איתך בכל מאת האחוזים..
    כאשר טמפרטורת נוזל הבלימה מטפסת גם זו של צינורות בלימה עולה, בשלבים מסויימים זה עלול להביא למצב של התרככות שלהם ודעיכה ביכולת הבלימה.
    ראה ערך הג'יקסרים לאורך השנים, החלפת צינורות לפלדה שזורה לא פתרה לגמרי את הבעיה אבל תרמה לשיפור גדול במצב.
    נערך לאחרונה על ידי Max; 15-04-2019 בשעה 21:04.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    אם יש לך צרכים מיוחדים לבלימה. ובעיקר אם אתה רוכב במרוצים במסלול או רוכב כאילו זה מרוץ בכביש לך על זה.
    אם בא לך צינורות מגניבים לך על זה.

    היתרון בצינור פלדה שזורה על צינור גומי הוא בהעדר גמישות, מה שאמור לתת בלימה לינארית יותר או לפחות תחושה כזאת. בבלימה חזקה מאד קצה מהלך ידית בלם לא יהיה ספוגי.

    מכיוון שלצרכים שלי זה מיותר, איני יכול להמליץ ואין לי מושג לגבי עלויות. כן הייתי ממליץ שלא לעשות קומבינה ולייצר צינורות בילום שכאלה אלא לרכוש סט ייעודי לאופנוע שלך.

    איללכא...ובלימות מוצלחות

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה לא חייב להיות קומבינה. חלק מיצרני הצינורות בארץ מורשים לייצר צינורות בלמים לרכב ע"י משרד התחבורה (או מי שאחראי על זה).

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בעיקר פלציבו
    כשאתה מחליף צינורות אתה מחליף גם את הנוזל

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אם יש לך צרכים מיוחדים לבלימה. ובעיקר אם אתה רוכב במרוצים במסלול או רוכב כאילו זה מרוץ בכביש לך על זה.
    אם בא לך צינורות מגניבים לך על זה.

    היתרון בצינור פלדה שזורה על צינור גומי הוא בהעדר גמישות, מה שאמור לתת בלימה לינארית יותר או לפחות תחושה כזאת. בבלימה חזקה מאד קצה מהלך ידית בלם לא יהיה ספוגי.

    מכיוון שלצרכים שלי זה מיותר, איני יכול להמליץ ואין לי מושג לגבי עלויות. כן הייתי ממליץ שלא לעשות קומבינה ולייצר צינורות בילום שכאלה אלא לרכוש סט ייעודי לאופנוע שלך.

    איללכא...ובלימות מוצלחות
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    בעיקר פלציבו
    כשאתה מחליף צינורות אתה מחליף גם את הנוזל
    לא הזכרתם את התיישנות הגומי, בכלל לא מובן בכלל איך ב2019 מייצרים עוד אופנועים עם זה, באירופה במוסכים מחליפים כל 4 עד 5 שנים את הצינורות גם ברכב מה שמעיד על מוצר נחות שדורש החלפה יחסית תכופה.

    צינור פלדה שזורה שומר על הבלימה כמו ביום שהאופנוע יצא מהמפעל (בתנאי שהנוזל מוחלף בזמן) זה יתרון לכולם לא רק לרוכבים למסלול.

    פעם אחרונה שהיה ברשותי אופנוע עם צינורות גומי היה לפני 15 שנה על ימאהה פייזר מאז דאגתי לקנות אופנועים שמגיעים עם צינורות פלדה שזורה במקור כי בדרך כלל בכאלו אופנועים שאר המכלולים איכותיים גם כן.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא הזכרתם את התיישנות הגומי, בכלל לא מובן בכלל איך ב2019 מייצרים עוד אופנועים עם זה, באירופה במוסכים מחליפים כל 4 עד 5 שנים את הצינורות גם ברכב מה שמעיד על מוצר נחות שדורש החלפה יחסית תכופה.

    צינור פלדה שזורה שומר על הבלימה כמו ביום שהאופנוע יצא מהמפעל (בתנאי שהנוזל מוחלף בזמן) זה יתרון לכולם לא רק לרוכבים למסלול.

    פעם אחרונה שהיה ברשותי אופנוע עם צינורות גומי היה לפני 15 שנה על ימאהה פייזר מאז דאגתי לקנות אופנועים שמגיעים עם צינורות פלדה שזורה במקור כי בדרך כלל בכאלו אופנועים שאר המכלולים איכותיים גם כן.
    קודם כל אל תצטט אותי ואת הנעם 1 יקיר המערכת באותו משפט. תודה.
    שנית אני לי אין את הניסיון. היה לי כולה דו"ש אחד בן מצוות שפתאום בדרדרת של ירושליים הייתי לבד והקדמי היה ספוג שלמות.
    החלפתי נוזל והיה סביר. שבוע לאחר מכן בעזרת חברים החלפתי לשזור בצבע ניאון מאגניב והיה אחלה. אבל עדיין סביר.
    טוב. כנראה שאני לא טייס. כזה שרגיש לכל פיפס במערכות ההידראוליות שלו.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    הפלדה השזורה רק עוטפת את צינורות הגומי. זה הגיע ממטוסים ונועד למנוע חתיכות קטנות על המסלול להנעץ בצנרת הגומי ולפנצ'ר אותה. במכוניות ואופנועים זה נועד לכלוא ולהגביל את התרחבות צינור הגומי הגמיש , כך שהנפח שלו נשאר פחות או יותר קבוע ומספק בכך את ה"רגש" והפידבק, לרוכב/נהג.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הצינור הפנימי לא עשוי מאותו גומי כמו זה בלי הפלדה השזורה, אם אני לא טועה זה מסיליקון, בכל מקרה הצינור הפנימי בגלל הפלדה השזורה דק בהרבה מצינורות הבלימה מגומי, כל המבנה שונה, זה לא אותו צינור רק עם תוספת מיגון.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    נו בסדר, עדיין זה אלסטומר שזה סוג של גומי, או טפלון. הפלדה השזורה בסה"כ נועדה להגביל התרחבות בנוסף לצינור הפנימי ולא להוליך את הנוזל.
    ב AEROQUIP זה אלסטומר יענו גומי , ובארל פרפורמנס ו XRP זה טפלון.

    http://aeroquipperformance.com/p-24060-hoses.html

    AQP Racing Hose also features an AQP elastomer inner tube that is resistant to oxidation,
    https://www.lpiracing.com/XRP-Teflon...ded-c13598.htm
    EFLON HOSE - STAINLESS WIRE BRAIDED

    Designed specifically for racing vehicles, our stainless braid protected Teflon® extruded brake hose can be used for improved brake pedal feel and better brake modulation. Resists expansion under high pressure and temps.
    http://www.earls.co.uk/earls/preasse...elinekits.html


    Our swaged
    Speed-Flex™
    brake line kits offer a slimline lightweight fitting manufactured from high grade mild steel or stainless steel swaged onto stainless steel braided hose and featuring an extruded Teflon™ inner, and come complete with all copper crush washers. They are available in a choice of clear or coloured protective outer covering.

    Standard car brake hoses are manufactured from synthetic rubber reinforced with multiple layers of fabric braid. They were originally designed for use with drum brakes, but when disc brakes were developed for the racing industry it became apparent that a brake hose was required which could accommodate much higher pressures and temperatures than the expanding standard rubber
    brake hoses could.

    In the mid 1960’s Earl’s pioneered the use of
    Speed-Flex™
    extruded Teflon® stainless steel braided hose to solve this problem. The stiffness of the Teflon® liner combined with the outer stainless steel woven braid eliminated excess pedal travel, sponginess and brake fade, dramatically increasing the reassuring firmness of the braking system.






  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    נו בסדר, עדיין זה אלסטומר שזה סוג של גומי, או טפלון. הפלדה השזורה בסה"כ נועדה להגביל התרחבות בנוסף לצינור הפנימי ולא להוליך את הנוזל.
    ב AEROQUIP זה אלסטומר יענו גומי , ובארל פרפורמנס ו XRP זה טפלון.


    בסה"כ ? זה הרבה יותר מבסה"כ תוסיף לזה אורך חיים גדול בהרבה ויש לך מוצר חובה בכל אופנוע.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אצלי יש צינורות רגילים ולפי ספר הרכב צריכים החלפה כל 4 שנים. במטרו ביקשו 5000 שקל להחלפה...

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    אצלי יש צינורות רגילים ולפי ספר הרכב צריכים החלפה כל 4 שנים. במטרו ביקשו 5000 שקל להחלפה...
    ובגלל זה עם ישראל נוהג ורוכב על מערכות בלימה שכבר לא נותנות את אותה בטיחות כמו שהיו חדשות.
    אחרי 4 שנים שמים פלדה שזורה וגומרים עם הסיפור הזה (כמובן שזה יוצא הרבה פחות מ5000 ש"ח)

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    היו מקרים של פריצת חיבורים בגלל לחץ גבוה מידי ומערכת שקרסה, בצינורות גומי הרגילים הגומי המתרחב מונע תופעה כזו במחיר ספוגיות.

אשכולות דומים

  1. בלימה בקטנוע
    על ידי שני בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 16:32
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 23:28
  3. 5% משקל ופי 10 חזק מפלדה.
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 17:25
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 10-04-2017, 11:19
  5. למכירה צינורות פלדה שזורה של HEL
    על ידי yotams4 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-04-2017, 10:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO