עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: מעבר לa ורכישה של mt09

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16

    מעבר לa ורכישה של mt09

    שלום לכולם.

    לפני כמה חודשים בכלל העליתי פוסט על שיעורי נהיגה וטסט שנכשלתי בו, עבר זמן מה מאז ואני כבר רוכב על dr650 מזה כמה חודשים, עוד מעט אגדיל את הרישיון ואני כל היום חושב על האופנוע הבא.

    יש לי כמה אופציות שעולות לי בראש
    אני יודע שאני פזיז ובכל זאת לא הייתי רוצה לרכוש אופנוע להגיע לתחושת מיצוי מהר ולחזור לסאגה הזו, יצא לי עד להיות נוכח במקרים כאלה בתור אחד שמכר כלים מהיבואן שהכי לא אהוב כאן ובצדק!.

    אז מה שחשבתי בגדול זה אופנוע 4 בשורה
    אני מאוד אוהב את הסאונד, בלי פיירינג, ישיבה זקופה, שיהיה נוח וסביל בהרכבה. אני שוקל בין
    Z900rs אני לא מתחבר לרגיל.
    Mt09 נראה לי שאני ממש אהנה איתו כי אני במילא לא בקטע של השחזות קצת האצות, ווילי פה ושם וכאלה הוא עונה לי על כל הפרמטרים, השאלה אם הוא לא מעבר קיצוני מdr650.


    חג שמח.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ה-MT כלי חביב ועצבני, קפיצה גדולה למי שרק עלה בדרגה והמשמעת העצמית שלו לא משהו.
    זה כמו לשחרר נער חרמן בקיבוץ בין כל המתנדבות, וללמד אותו על מין בטוח.

    הבעיה ב-MT שהוא קל מידי להשתוללות, הוא גם עושה את זה אם אתה לא באמת רוצה, כי ככה
    הוא בנוי, הוא נותן לך להרגיש נהדר עד שהוא נותן לך..בראש!

    הייתי ממליץ לך ללכת על משהו קצת פחות תזזיתי ופזיזי, (בעיקר בגלל שיש שם המון ז').

    הבעיה עם מתבגרים היא שהם לא מקשיבים למבוגרים כי הם כבר (חושבים) יודעים הכל.

    לך על משהוא קצת יותר רגוע, צבור ניסיון תלמד מה הצרכים שלך ולא רק מה החלומות שלך,
    תחשוב על מקום לציוד, כי אח"כ זה כבר מאחר מדי.

    ודבר אחרון ווילי זה נחמד כשזה מצליח טוב, וכואב מאד כשלא, המבוגרים יגידו (ואתה לא תקשיב)
    ווילי זה דיבילי...(ולא בגללו בוחרים אופנוע)

    שיהיה בהצלחה וד"ש לקריוס.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אתה קופץ גבוהה מדיי ומוקדם מדיי, וזה יכול להיות מתכון לאסון.
    ה-MT הוא לא ארבע בשורה, הוא טריפל אגרסיבי שמצריך שליטה טובה ביד ימין כדי לא להרים אותו מהקרקע בכל האצה. אם אתה "לא בקטע של השחזות" אתה די מפספס את הפואנטה של הכלי הזה.
    ה-DR התגלה כלא מתאים? אוקיי. אם אתה בכל זאת רוצה 4 בשורה, נייקד וסלחן (עד כמה שאפשר) - שקול הונדה CB650R. הוא יכול להיות מהיר להחריד (מנסיון עם האח מהדור הקודם) ומצד שני לינארי ולא מאיים, בלי "פיק כח" מורגש שצריך לרדוף אחריו. ירים את הפרונט כמו גדול אם תבקש.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הדעה הלא פופוארית שלי היא שבעלי כלים כבדים מתבאסים למראה רוכב חדש על אופנוע חזק, כאילו הוא נדחף בתור ולא עבר את הדרגות שכביכול נדרשות, איך הוא מעיז!

    בגרמניה למשל הקטע של עליה זהירה בדרגות הסמ"ק נראת הרבה פחות, אנשים קונים אופנועים כבדים ומוגבלים כאופנוע ראשון וכידוע ההגבלה לא באמת משביתה את השימחה במנוע.

    אישית היה לי פעם GS500 שאחריו עברתי לFZR 600, בדיעבד הייתי צריך לוותר על הGS וללכת ישר על הFZR כי הFZR היה בעל בלמים ובלמים טובים בהרבה וב140 קמ"ש הFZR היה הרבה יותר יציב ככה שיצא שהFZR היה יותר בטיחותי לרוכב מתחיל מהGS500.

    לגבי כח המנוע זה הכל ביד, רוכב בוגר בנפשו יכול לרכב על על אופנוע כבד כמו על קטנוע 125, אין דבר כזה אופנוע שגורם לך להיות חוליגן, זה כמו להגיד שאקדח יורה מעצמו, הכל נמצא בחיבור בין המוח ליד.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הדעה הלא פופוארית שלי היא שבעלי כלים כבדים מתבאסים למראה רוכב חדש על אופנוע חזק, כאילו הוא נדחף בתור ולא עבר את הדרגות שכביכול נדרשות, איך הוא מעיז!

    בגרמניה למשל הקטע של עליה זהירה בדרגות הסמ"ק נראת הרבה פחות, אנשים קונים אופנועים כבדים ומוגבלים כאופנוע ראשון וכידוע ההגבלה לא באמת משביתה את השימחה במנוע.

    אישית היה לי פעם GS500 שאחריו עברתי לFZR 600, בדיעבד הייתי צריך לוותר על הGS וללכת ישר על הFZR כי הFZR היה בעל בלמים ובלמים טובים בהרבה וב140 קמ"ש הFZR היה הרבה יותר יציב ככה שיצא שהFZR היה יותר בטיחותי לרוכב מתחיל מהGS500.

    לגבי כח המנוע זה הכל ביד, רוכב בוגר בנפשו יכול לרכב על על אופנוע כבד כמו על קטנוע 125, אין דבר כזה אופנוע שגורם לך להיות חוליגן, זה כמו להגיד שאקדח יורה מעצמו, הכל נמצא בחיבור בין המוח ליד.
    כן, אבל אל תשכח את תרבות הנהיגה בגרמניה לעומת הארץ, בה "זוזו אני ראשון" זה הכלל של רוב הנהגים בכביש, מה גם שבגלל "עונות רכיבה" אופנוע הוא יותר לפנאי מאשר כלי תחבורה יחיד ועיקרי לרוב רובם של הרוכבים (מה שמתבטא גם בק"מ נמוך יותר). תן לילדון בארץ אופנוע מוגבל ותראה את ההגבלה יורדת תוך יומיים ואותו על גדר תוך שבוע.(אני מכליל, כן? אבל יש פה כמות לא מבוטלת של אמטי-נודר-מטוס-אקרופוביץ' עם קסדת 3/4 וכפכפים)

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    כן, אבל אל תשכח את תרבות הנהיגה בגרמניה לעומת הארץ, בה "זוזו אני ראשון" זה הכלל של רוב הנהגים בכביש, מה גם שבגלל "עונות רכיבה" אופנוע הוא יותר לפנאי מאשר כלי תחבורה יחיד ועיקרי לרוב רובם של הרוכבים (מה שמתבטא גם בק"מ נמוך יותר). תן לילדון בארץ אופנוע מוגבל ותראה את ההגבלה יורדת תוך יומיים ואותו על גדר תוך שבוע.(אני מכליל, כן? אבל יש פה כמות לא מבוטלת של אמטי-נודר-מטוס-אקרופוביץ' עם קסדת 3/4 וכפכפים)
    בגלל זה אני טוען שזה יותר תלוי ברוכב מהאופנוע.
    מבחינת האופנוע בmt09 הוא יקבל בלמים טובים בהרבה ממה שיש לו על הDR.
    אני לא אומר לקחת ילד על 125 ולהושיב אותו על MT09 אבל בהחלט אפשר לצמצם את המדרגות.
    אגב מי שמשתולל על DR650 ישתולל גם על MT09 ככה שהוא יגיע לגדר אם לא עכשיו אז מאוחר יותר.

    גם הגיל גורם מכריע לכן אם זה היה תלוי בי הייתי מעלה את כל מדרגות הרישוי בשלוש שנים למעלה.

  7. #7
    בניגוד לדעה הרווחת, לדעתי הכל תלוי ברוכב ולא באופנוע, בתקופתי לא היו שום דרגות רשיון ולאחר אופנוע 50 סמ"ק (דרבי), עליתי ישר ל 600f ולקאגיבה פרציה 2 פעימות שבזמנו היה האופנוע הכי חזק ביחס כ"ס/סמ"ק ובתוספת של משקל אפסי האופנוע היה עצבני ומעל 8000 סל"ד כאילו נפתחו לו מבערים והגלגל הקדמי היה מתרומם באויר, עם כל זאת, שרדתי כדי לספר.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ממליץ לך על Z900 .. אפשר לקנות גם מוגבל ב 35KW.

    *אזהרה , האופנוע ממש יקר לאחזקה ומרווח טיפולים לא מוסבר של כל 6 אלף.

    לפי מטרו:
    טיפול 1000 907.43₪
    טיפול 6000 263.25₪
    טיפול 12000 1982.94₪
    טיפול 18000 798.05₪
    טיפול 24000 2933.49₪
    טיפול 36000 2619.42₪
    טיפול 42000 1662.57₪

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הדעה הלא פופוארית שלי היא שבעלי כלים כבדים מתבאסים למראה רוכב חדש על אופנוע חזק, כאילו הוא נדחף בתור ולא עבר את הדרגות שכביכול נדרשות, איך הוא מעיז!

    בגרמניה למשל הקטע של עליה זהירה בדרגות הסמ"ק נראת הרבה פחות, אנשים קונים אופנועים כבדים ומוגבלים כאופנוע ראשון וכידוע ההגבלה לא באמת משביתה את השימחה במנוע.

    אישית היה לי פעם GS500 שאחריו עברתי לFZR 600, בדיעבד הייתי צריך לוותר על הGS וללכת ישר על הFZR כי הFZR היה בעל בלמים ובלמים טובים בהרבה וב140 קמ"ש הFZR היה הרבה יותר יציב ככה שיצא שהFZR היה יותר בטיחותי לרוכב מתחיל מהGS500.

    לגבי כח המנוע זה הכל ביד, רוכב בוגר בנפשו יכול לרכב על על אופנוע כבד כמו על קטנוע 125, אין דבר כזה אופנוע שגורם לך להיות חוליגן, זה כמו להגיד שאקדח יורה מעצמו, הכל נמצא בחיבור בין המוח ליד.
    באמריקה בכלל לא קונים מוגבל.
    לא מבין את הבעיה בכלל ... מרבית בני המשפחה למדו רכיבה על הארלי כבד או R6/ gsxr600.
    הכל בסדר.. אף אחד לא מת .

    כל העניין של לעלות בהדרג די דבילי לדעתי.

    הינה חבר הקשיב לעצת אחיתופל הזו .
    והלך קנה DUCK 200 ... כל 15 קמ"ש תעלה הילוך כל 5 קמ"ש להוריד.
    הטורים נמוכים להפליא .

    לדעתי זה בדיוק ההפך ממה שרוכב חדש צריך , אופנוע שכל שניה הוא מעביר הילוך בפקקים או עליות ירידות...
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הדעה הלא פופוארית שלי היא שבעלי כלים כבדים מתבאסים למראה רוכב חדש על אופנוע חזק, כאילו הוא נדחף בתור ולא עבר את הדרגות שכביכול נדרשות, איך הוא מעיז!

    בגרמניה למשל הקטע של עליה זהירה בדרגות הסמ"ק נראת הרבה פחות, אנשים קונים אופנועים כבדים ומוגבלים כאופנוע ראשון וכידוע ההגבלה לא באמת משביתה את השימחה במנוע.



    אישית היה לי פעם GS500 שאחריו עברתי לFZR 600, בדיעבד הייתי צריך לוותר על הGS וללכת ישר על הFZR כי הFZR היה בעל בלמים ובלמים טובים בהרבה וב140 קמ"ש הFZR היה הרבה יותר יציב ככה שיצא שהFZR היה יותר בטיחותי לרוכב מתחיל מהGS500.

    לגבי כח המנוע זה הכל ביד, רוכב בוגר בנפשו יכול לרכב על על אופנוע כבד כמו על קטנוע 125, אין דבר כזה אופנוע שגורם לך להיות חוליגן, זה כמו להגיד שאקדח יורה מעצמו, הכל נמצא בחיבור בין המוח ליד.
    הבעיה היא לא בשליטה בכלי, כי יש טייסים בני 21 שמטיסים מטוסי קרב, הבעיה היא בהכרת הסכנות הכרת הכביש
    והכרת המגבלות האישיות שלך על כלי שלא יסכן אותך גם במידה ולא פעלת חכם. הרוכב/נוהג האירופאי לא פרא אדם,
    מציית לחוק יותר מהרוכב הישראלי, וממושמע יותר.

    תן לקוף רובה טעון ותראה מה יקרה...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65

    חח..

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    בניגוד לדעה הרווחת, לדעתי הכל תלוי ברוכב ולא באופנוע, בתקופתי לא היו שום דרגות רשיון ולאחר אופנוע 50 סמ"ק (דרבי), עליתי ישר ל 600f ולקאגיבה פרציה 2 פעימות שבזמנו היה האופנוע הכי חזק ביחס כ"ס/סמ"ק ובתוספת של משקל אפסי האופנוע היה עצבני ומעל 8000 סל"ד כאילו נפתחו לו מבערים והגלגל הקדמי היה מתרומם באויר, עם כל זאת, שרדתי כדי לספר.
    גם אני עליתי מדרבי 50 סמק לפרציה אדומה

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבעיה היא לא בשליטה בכלי, כי יש טייסים בני 21 שמטיסים מטוסי קרב, הבעיה היא בהכרת הסכנות הכרת הכביש
    והכרת המגבלות האישיות שלך על כלי שלא יסכן אותך גם במידה ולא פעלת חכם. הרוכב/נוהג האירופאי לא פרא אדם,
    מציית לחוק יותר מהרוכב הישראלי, וממושמע יותר.

    תן לקוף רובה טעון ותראה מה יקרה...
    זה. בדיוק.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16
    קודם כל תודה לכל המגיבים, נגעתם בדיוק בנקודות שרציתי לציין רק אוסיף ואחדד טיפה שאני בן 29, היו לי קטנועים 125 במשך השנים ותקופה של כמה חודשים עם אנדורו 125 שני פעימות crf. אבל הדיאר זה האופנוע הראשון האמיתי.

    מישהו כאן חידד וסיפר על הבלמים וזה נכון לגבי משהו מסויים, אתמול מישהו הפתיע אותי בכביש, טעות גם שלי באתי קצת מהר בכל אופן הדי אר יש לו זמן תגובה אני לא יכול כמעט "לשתול" את עצמי בעצירה במקרה הטוב ינעל האחורי בעצירה כזו.

    אני יודע שmt זה לא 4 בשורה, אבל כאילו אני מרגיש שהוא עונה לי על כל הצרכים וזה הטופ מבחינתי כרגע ואין לי מה להחליף זה האופנוע.
    את עניין הcbr650r לא כך התחברתי אליו אני יודע שאני ישמע חוצפן אבל אני חושב שאחרי פחות משנה ארצה להחליף שוב.

    המוגבל לא אופציה במקור 125 וזה 100 כוח סוס,מטרו לא נותנים להוריד את ההגבלה, טיפול כל 6 והוא מרגיש מסורס בגלל ההגבלה.
    Z900rs ,בא בחשבון הוא מתון יותר ויש לו בקרות, סאונד מדהים זה גם אופציה.

    המחשבה שכל רוכב פה עבר דרך בפני עצמו ועדיין רובכם מתחלקים כמעט לשתי קבוצות ואין יותר, זה מגניב כי זה יכול גם להראות לך לפעמים הרבה על הרוכב ועל האופי שלו, אני חושב שאני גם מאלה שצריכים להתגלח על הזקן שלהם.

    אני חושב שאלך על אחד מהם
    Mt09/z900rs
    גם הקאטנה החדש של סוזוקי ממש מצא חן בעייני רק דרך הרשת לא ראיתי אותו מולי, אולי אופציה, ובכל זאת שוב מנוע של גיקסר 1000 מה אני חש?

    אשמח לקרוא עוד ניסיון אישי, הצעות, כיוונים אחרים.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16
    אני כדרך קבע רוכב עם קסדה סגורה, מעיל, כפפות. אני גם לא מבין את אלה שנוסעים עם חצי או כפכפים תמיד נראה לי כאילו הם בדרך לשחרר איזה קליינט. אני שוקל גם לרכוש סט מגני ברכיים, אפוד מתנפח ואם אצא לטיולים בשבתות וכנראה שכן אז חליפה מלאה, אני לוקח את כל העניין הזה ברצינות.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    נראה לי שכל העניין הוא במשמעת עצמית.

    גם עם חליפת עור יכול להשתחרר לך הקוף על אופנוע פראי.

    אתה מכיר את עצמך.. אם תוכל לשלוט ביצר וללמוד את האופנוע קודם, על הכיפאק!
    אם לא, כנראה ששופ עצה לא תששנה

    אני התלבטתי ב 07 ל 09 (אחרי דיוק 390) והלכתי על 07 משיקולים פרקטיים בעיקר. בדיעבד, שמח שלא קניתי 09 כי כנראה שהוא היה נותן לי בעיטה בתחת ברגע של חולשה.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אופנועים עם בקרות יותר סלחניים לטעויות כך שלא בטוח ש-09 היה זורק אותך במקום שה-07 לא (בדגמים של עד 2016 לא היו בקרות).

    לפות''ש אציע להתמקד ב-09 או ב-gsxs750 שמגיעים עם בקרות על פני ה-z900 שמגיע בלי.

אשכולות דומים

  1. MT09 או MT09SP?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-01-2019, 20:20
  2. שדרוג מ MT09
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-11-2018, 11:11
  3. MT09 || יעוץ
    על ידי Yossibr בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-11-2018, 19:04
  4. חור במנוע MT09
    על ידי Dudsan בפורום פורום טכני
    תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 23:27
  5. למכירה: בקר דלק EJK ל MT09
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 22:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO