ממליץ לך על Z900 .. אפשר לקנות גם מוגבל ב 35KW.

*אזהרה , האופנוע ממש יקר לאחזקה ומרווח טיפולים לא מוסבר של כל 6 אלף.

לפי מטרו:
טיפול 1000 907.43₪
טיפול 6000 263.25₪
טיפול 12000 1982.94₪
טיפול 18000 798.05₪
טיפול 24000 2933.49₪
טיפול 36000 2619.42₪
טיפול 42000 1662.57₪

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
הדעה הלא פופוארית שלי היא שבעלי כלים כבדים מתבאסים למראה רוכב חדש על אופנוע חזק, כאילו הוא נדחף בתור ולא עבר את הדרגות שכביכול נדרשות, איך הוא מעיז!

בגרמניה למשל הקטע של עליה זהירה בדרגות הסמ"ק נראת הרבה פחות, אנשים קונים אופנועים כבדים ומוגבלים כאופנוע ראשון וכידוע ההגבלה לא באמת משביתה את השימחה במנוע.

אישית היה לי פעם GS500 שאחריו עברתי לFZR 600, בדיעבד הייתי צריך לוותר על הGS וללכת ישר על הFZR כי הFZR היה בעל בלמים ובלמים טובים בהרבה וב140 קמ"ש הFZR היה הרבה יותר יציב ככה שיצא שהFZR היה יותר בטיחותי לרוכב מתחיל מהGS500.

לגבי כח המנוע זה הכל ביד, רוכב בוגר בנפשו יכול לרכב על על אופנוע כבד כמו על קטנוע 125, אין דבר כזה אופנוע שגורם לך להיות חוליגן, זה כמו להגיד שאקדח יורה מעצמו, הכל נמצא בחיבור בין המוח ליד.
באמריקה בכלל לא קונים מוגבל.
לא מבין את הבעיה בכלל ... מרבית בני המשפחה למדו רכיבה על הארלי כבד או R6/ gsxr600.
הכל בסדר.. אף אחד לא מת .

כל העניין של לעלות בהדרג די דבילי לדעתי.

הינה חבר הקשיב לעצת אחיתופל הזו .
והלך קנה DUCK 200 ... כל 15 קמ"ש תעלה הילוך כל 5 קמ"ש להוריד.
הטורים נמוכים להפליא .

לדעתי זה בדיוק ההפך ממה שרוכב חדש צריך , אופנוע שכל שניה הוא מעביר הילוך בפקקים או עליות ירידות...