עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 73

אשכול: ג'וירייד 200 שנת 2009 דגם הזרקה, יש ניצוץ אבל לא מניע

  1. #1

    ג'וירייד 200 שנת 2009 דגם הזרקה, יש ניצוץ אבל לא מניע

    שלום לחברי הפורום,
    ברשותי כשנתיים ג'וירייד 200 שנת 2009 הזרקה דגם evo ועד היום לא עשה בעיות מיוחדות (חוץ מהחלפת אטם ראש מנוע לפני שנה).
    בימים האחרונים הוא התקשה להניע עד שהיום הוא הפסיק להניע בכלל.
    בדקתי ניצוץ ונראה הכל תקין.
    החלפתי כבר פעמיים cdi ולא עזר.
    הרכבתי מזרק חדש ולא עזר.
    מהמשאבה מגיע דלק למזרק.

    אם אני מוציא את המזרק ושופך קצת דלק למנוע אז הוא כן מניע ואז נשאר מונע אבל עם בעיה בטורים.

    למישהו זה קרה פעם ויודע להגיד מה זה יכול להיות?
    תודה רבה מראש.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    "אם אני מוציא את המזרק ושופך קצת דלק למנוע אז הוא כן מניע ואז נשאר מונע"

    זה מעיד שלא זורם דלק למנוע.
    אופציות - מזרק לא נפתח,לחץ דלק חלש ותקלה במחשב.
    בקו שמגיע למזרק אמור להיות דלק בלחץ גבוהה לא טיפטוף.
    אם תנתק את המזרק מהצינור ותפתח את הסוויץ' אתה אמור לקבל שפריץ חזק דרך הצינור.

  3. #3
    פתחתי את צינור הדלק ויוצא דלק, לא שפריץ חזק אבל... יוצא בערך כמו מברז בכיור בבית.
    לצערי אין לי שעון מתאים על מנת לחבר ולבדוק באיזה לחץ יוצא הדלק, מה שכן אני יודע שאמור לצאת בלחץ של 2.5 בר.
    הרכבתי מזרק חדש כך שלא נראה לי שהבעיה במזרק.

    מה שכן, ברגע שאני נותן 12 וולט ישירות למזרק אז הוא משפריץ יותר חזק מאשר כאשר הוא מחובר למחשב הקטנוע.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה אמור להיות חזק נשמע שהבעיה במשאבה או במסנן של המשאבה.

  5. #5
    יש מישהו אולי עם שעון שיכול להלוות לי לכמה דקות לצורך הבדיקה תמורת סכום סמלי? אני מבאר שבע ונייד.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אתה מחפש שעון שלא מעט מוסכים לא שמעו על קיומו.
    אז סביר שלא תמצא בפורום שאת האנשים הרציניים שעדיין נשארו כאן אפשר לספור על חצי יד.
    אתה צריך לקבל באזור 36 PSI שזה לחץ דיי מכובד שקשה לפספס,אם יש רק זרימה זה אומר שהמשאבה מתה או שהמסנן שלה סתום (מה שפחות סביר).

    משאבת דלק היא חלק אוניברסלי לרוב שאפשר להחליף ולא לשלם למטרו כמה אלפים על כל המנגנון.
    בקיץ החלפתי משאבה לקטנוע שלי בעלות של פחות מ 200 שקלים בזמן שבמטרו רצו 3K על כל היחידה (הבית של המשאבה שזה המצוף ושסתום מעקף).
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 30-04-2019 בשעה 11:25.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בקיץ החלפתי משאבה לקטנוע שלי בעלות של פחות מ 200 שקלים בזמן שבמטרו רצו 3K
    הפרש זניח.
    אתה סתם קטנוני

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אתה מחפש שעון שלא מעט מוסכים לא שמעו על קיומו.
    אז סביר שלא תמצא בפורום שאת האנשים הרציניים שעדיין נשארו כאן אפשר לספור על חצי יד.
    אתה צריך לקבל באזור 36 PSI שזה לחץ דיי מכובד שקשה לפספס,אם יש רק זרימה זה אומר שהמשאבה מתה או שהמסנן שלה סתום (מה שפחות סביר).

    משאבת דלק היא חלק אוניברסלי לרוב שאפשר להחליף ולא לשלם למטרו כמה אלפים על כל המנגנון.
    בקיץ החלפתי משאבה לקטנוע שלי בעלות של פחות מ 200 שקלים בזמן שבמטרו רצו 3K על כל היחידה (הבית של המשאבה שזה המצוף ושסתום מעקף).
    מאיפה קנית נשאבת דלק?

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אתה מחפש שעון שלא מעט מוסכים לא שמעו על קיומו.
    אז סביר שלא תמצא בפורום שאת האנשים הרציניים שעדיין נשארו כאן אפשר לספור על חצי יד.
    אתה צריך לקבל באזור 36 PSI שזה לחץ דיי מכובד שקשה לפספס,אם יש רק זרימה זה אומר שהמשאבה מתה או שהמסנן שלה סתום (מה שפחות סביר)
    כאשר אני מוציא את המזרק ונותן סארטר אז רואים שהוא יורה יפה (למרות שאני לא מקצוען ואין לי ניסיון בזה אז יכול להיות שאני טועה) אבל לפי הסרטונים ביוטיוב יש הרגשה כאילו המשאבה והמזרק בסדר.

    זה מה שמשגע אותי, יש ניצוץ, יש דלק אבל לא מניע (אלא אם אני שולף את המזרק ושופך דלק ישירות לראש מנוע)

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יורה זה סימן טוב.
    אתה אמור לראות רסס דלק בצורת משולש.

    הטימינג של המנוע נכון?
    קניתי את המשאבה באיביי.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    הפרש זניח.
    אתה סתם קטנוני

  12. #12
    חברים,
    חוזר לפוסט המקורי...
    הזמנתי שעון לבדיקת לחץ דלק והכל תקין, החלפתי חיישן חמצן, חיישן טמפרטורת מים ושום דבר לא עוזר.
    עשיתי כל מיני בדיקות לרכיבים לפי ספר מכונאי והכל תקין.
    למישהו יש עוד רעיונות?

  13. #13
    הטיימינג תקין גם כן

  14. #14
    פירקתי גם את משאבת הדלק, לא היה שום לכלוך בפנים

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אל תחליף חלקים סתם.
    חיישן חמצן לא עובד בהתנעה קרה.
    לחץ דלק תקין מעיד שאין לכלוך במשאבת דלק.
    הייתי בודק התנגדות של הפיק אפ (המחשב מסתמך עליו מתי ולמשך כמה זמן לפתוח את המזרק ולהצית)\ מנסה עם סט סלילים אחר ואם לא ממשיך ל ECU אחר (מחשב).
    אם יש אימובילייזר בקטנוע מחשב ואימובילייזר מגיעים בסט,והמפתח המקורי לא יעבוד איתו.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-06-2019 בשעה 08:00.

אשכולות דומים

  1. יש למישהו קרבורטור תקין לג'וירייד 200 2009?
    על ידי TheDevilInside בפורום פורום קנייה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 01:50
  2. לא מניע, אין ניצוץ (כ"ע)
    על ידי Yosi447 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 21:32
  3. הוסקוורנה te 125 4t 2012 לא מניע - אין ניצוץ
    על ידי Aaviv בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 23:50
  4. למכירה סאן יאנג ג'וירייד 200 2009 -
    על ידי HEBO בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-10-2015, 23:20
  5. לא מניע עם ברקס ימין - ג'וירייד 125
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-06-2015, 10:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO