עמוד 2 מתוך 13 ראשוןראשון 123412 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    תתחדש. אופנוע מגניב.
    תכל'ס, הוא דומה מאוד (באופן מחשיד) ל- gs מסוף שנות ה-90 תחילת האלפיים, עם עדכון לרוח התקופה (רטרו מודרני).
    מתי יצא לך לראות לאחרונה gs ערום? כלומר, בלי מיגונים, תוספות, ארגזים וכל השומן העודף ההופך אותו לממותה.
    בתצורה הזו מדובר בכלי צר וגבוה מהמרכז על הזנב וחזה שריר ומנופח, אתלט כזה. מין היפרמוטו XXL. שכאמור מזכיר לי מאוד.
    (נ.ב. gs ושטח זה סוג של אוקסימורון)
    בכל אופן מדובר בכלי מאוד ייחודי ומעניין, תהנה ממנו ותמשיך לעדכן.

    זה סוג של חזרה למקורות עם כל הטכנולוגיה של היום, הבמוו 1100 GS באמת נראה כמו אופנוע מהקטגוריה הזאת שאולי עכשיו תעשה קאמבק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    השוק קשה וקשה לתפוס מקום, צריך משהו מיוחד כדי למשוך את העיניים של הקונה.ראיתי את הכלי הזה בתצלום מאיזושהי תערוכה.
    נראה כמו קסטומאיזינג לא מוצלח במיוחד.
    צבע...ניראה כמו איזה ילד בן 5 בחר לצבוע.
    טוב...סך הכול אופנוע חדש,מאמין יהיה יותר מזל מה ק.ט.מ
    בגלל הצבע הזה חיכיתי חודש כי האפור היה זמין מידית, לפי הקבוצה בפייסבוק הצבע הזה הוא הנמכר ביותר עד עכשיו.
    שים את המראה בצד יש לאופנוע הזה מכלולים שמאפשרים רכיבות חזקות לצד רכיבות נינוחות בסל"ד סופר נמוך.
    נכון לעכשיו כל הבוחנים מההשקה בסרדיניה שהייתה במרץ השנה מהללים, נראה לי שאם החבילה הזאת לא תתפרק זה עומד להיות הבסט סלר של מוטוגוצי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רק 500 ק"מ עד עכשיו נצברו (גשם, משפחה ועבודה), מה שבטוח המראה של האופנוע ומה שהוא מסוגל לא תואמים, הוא לא רך כמו שמצופה מאופנועי אדוונצ'ר והוא נכנס לפניות ללא נידנודים וללא בעיות והוא לא עושה מזה עניין, ההרגשה בסביבוב ב20 קמ"ש זהה לזאת ב70, הוא נטוע בכביש, כנראה המנוע הכבד שלו שיושב נמוך תורם להרגשה הזאת.
    הבולמים טובים אבל מי שמגיע מאופנוע עם בולמי WP ירגיש ישר שהם דרגה אחת למטה אבל עדיין בתחום הגבוה של בולמי זעזועים.

    אופנוע ראשון עם בקרת שיוט, הרגשה מוזרה ולא בטוח שאני עומד להשתמש בדבר הזה, לוח השעונים אומנם בצבעים לא מרהיבים אבל בהיר מספיק כדי להיות קריא גם בשמש ישירה עליו.

    פחדתי שאני יתאכזב קצת מהיכולות הדינמיות בהשוואה לקטמ SMT אבל התבדתי הוא אומנם תוקף פניות בצורה קצת שונה אבל לפי דעתי יעמוד בקצב של הSMT בכביש מפותל, גם לגבי המנוע עם ה80 כח הסוס שלו אפשר לתהות איך הם עשו את זה כי זה מרגיש הרבה יותר.

    הייתי רוצה להגיד לכם רוצו ותקנו אבל מעדיף שלא, חלק מהכיף זה להיות מיוחד על הכביש

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק 500 ק"מ עד עכשיו נצברו (גשם, משפחה ועבודה), מה שבטוח המראה של האופנוע ומה שהוא מסוגל לא תואמים, הוא לא רך כמו שמצופה מאופנועי אדוונצ'ר והוא נכנס לפניות ללא נידנודים וללא בעיות והוא לא עושה מזה עניין, ההרגשה בסביבוב ב20 קמ"ש זהה לזאת ב70, הוא נטוע בכביש, כנראה המנוע הכבד שלו שיושב נמוך תורם להרגשה הזאת.
    הבולמים טובים אבל מי שמגיע מאופנוע עם בולמי WP ירגיש ישר שהם דרגה אחת למטה אבל עדיין בתחום הגבוה של בולמי זעזועים.

    אופנוע ראשון עם בקרת שיוט, הרגשה מוזרה ולא בטוח שאני עומד להשתמש בדבר הזה, לוח השעונים אומנם בצבעים לא מרהיבים אבל בהיר מספיק כדי להיות קריא גם בשמש ישירה עליו.

    פחדתי שאני יתאכזב קצת מהיכולות הדינמיות בהשוואה לקטמ SMT אבל התבדתי הוא אומנם תוקף פניות בצורה קצת שונה אבל לפי דעתי יעמוד בקצב של הSMT בכביש מפותל, גם לגבי המנוע עם ה80 כח הסוס שלו אפשר לתהות איך הם עשו את זה כי זה מרגיש הרבה יותר.

    הייתי רוצה להגיד לכם רוצו ותקנו אבל מעדיף שלא, חלק מהכיף זה להיות מיוחד על הכביש
    + דרושים
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #19
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אופנוע ראשון עם בקרת שיוט, הרגשה מוזרה ולא בטוח שאני עומד להשתמש בדבר הזה.
    שני דברים שבאמת לא האמנתי שאגע בהם בחיים: בקרת שיוט וקוויק-שיפטר, ואחרי כמה רכיבות אני שואל את עצמי איפה היוכל השנים האלה?!
    תן לו צ'אנס, בשיוט על כביש מהיר זה יכול אחלה דבר.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    שני דברים שבאמת לא האמנתי שאגע בהם בחיים: בקרת שיוט וקוויק-שיפטר, ואחרי כמה רכיבות אני שואל את עצמי איפה היוכל השנים האלה?!
    תן לו צ'אנס, בשיוט על כביש מהיר זה יכול אחלה דבר.
    הבעיה היא שכבר שנה אני נוסע ברכב עם רדאר שבבקרת שיוט מוריד מהירות עד עצירה שרכב נמצא מקדימה ונראה שהתרגלתי לזה בתת מודע, שהייתי על הכביש המהיר עם האופנוע בלמתי מאד מאוחר אחרי רכב כי המוח שלי ציפה שהאופנוע יאט מעצמו חוויה לא נעימה.

    מצד שני שהייתי צריך לסגור ריץ' רץ' שמתי בקרת שיוט לדקה וסידרתי עם יד ימין מה שהיה צריך.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    52
    תתחדש! אופנוע יפיפה
    שתי שאלות שיתפתחו לארבע ואם לא תעצור אותי בזמן זה ימשיך...
    למה ללא מגן מנוע? (נכון שמכער אבל במוטוגוצי זה די חובה לא?)
    ולמה אדוונצר אם אתה לא מעוניין בשטח? (ואם כבר לא עדיף גאנט יציקה?)

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yanivus8 צפיה בהודעה
    תתחדש! אופנוע יפיפה
    שתי שאלות שיתפתחו לארבע ואם לא תעצור אותי בזמן זה ימשיך...
    למה ללא מגן מנוע? (נכון שמכער אבל במוטוגוצי זה די חובה לא?)
    ולמה אדוונצר אם אתה לא מעוניין בשטח? (ואם כבר לא עדיף גאנט יציקה?)

    Sent from my MI 6 using Tapatalk
    המגן של Hepco becker ושל מוטו גוצי עדיין לא זמינים, מק"ט יש, מחיר יש אבל אין יצור עדיין, מוטו גוצי מפתיעים בזה שהמגן שלהם עולה חצי מהפקו בקר.
    ברגע שיצא אני הקנה, בנוסף אני גם מחכה למגן גל הנע.
    2S001283_2-Motorschutzbuegel-Moto-Guzzi-V85TT-wms24de.jpg

    לגבי למה אדונצר זה בגלל מהלך מתלים ארוך שמאפשר להיכנס לפניות בכביש משובש ללא הורדת מהירות, בגלל כידון רחב שמאפשר לשלוט באופנוע יותר טוב, ובגלל הישיבה הזקופה.
    כעיקרון אני חסיד של ההיפרמוטרד אבל יש בקטגוריה הזאת צורך להתפשר בהרבה דברים אחרים, בגלל זה הקטמ SMT היה כאילו נעשה לפי הדרישות שלי אבל אני וקטמ כבר לא חברים והSMT או דגם ממשיך אין ממש.
    הTT לא נראה היפרמוטרד (אולי קצת בגלל הכנף הקידמית) אבל שרוכבים עליו הוא כן נותן את התחושה שהוא כזה בנוסף אני אוהב את מנועי קירור האוויר עם מומנט שמתקבל נמוך וזה כמעט ולא ניתן להשיג יותר בטח שלא בקטגוריית ההיפרמוטארד.
    לגבי הג'נט אני הייתי מעדיף טיובלס ולא משנה עם שפיצים או יצוק בנוסף הייתי מעדיף 17" מקדימה, שאמרתי את זה לדילר הוא אמר שבמחיר הזה אי אפשר לקבל הכל והוא צודק, בסה"כ האופנוע מצוייד בהרבה דברים שרואים רק באופנועים יקרים יותר כמו פנסי לד קדימה אחורה ווניקרים, לוח שעונים LCD, מערכת בלימה ברמבו, מצבי רכיבה, בקרת שיוט, מד דלק, תצוגת הילוכים, מחשב דרכים, הצגת ניווט על לוח השעונים בתוספת תשלום צנועה יחסית (140 יורו) שגם עונה לטלפונים מכפתור בכידון ועוד.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תפסיק בסוף כולם יקנו..
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    תתחדש

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אגב הכנף הגבוהה לא גורנמת לנידנוד במהירות גבוהה?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אגב הכנף הגבוהה לא גורנמת לנידנוד במהירות גבוהה?
    נהפוך הוא, הכנף היא סוג של כונס רוח שמנתב אוויר טרי למנוע, היא בנויה בדיוק בשביל זה.
    שים לב לכנפונים הקטנים שבחלק הפנימי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אגב הכנף הגבוהה לא גורנמת לנידנוד במהירות גבוהה?
    כרגע לא יודע בכלל איך הוא מתנהג במהירויות גבוהות, עושה כרגע הרצה לפי הספר (בטוח אני ישבר באיזה שלב) ולפי הספר 120 קמ"ש זאת המהירות הכי גבוהה שאפשר.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נהפוך הוא, הכנף היא סוג של כונס רוח שמנתב אוויר טרי למנוע, היא בנויה בדיוק בשביל זה.
    שים לב לכנפונים הקטנים שבחלק הפנימי.
    אומנם לא בר השוואה אבל מימיי על הXR600 הכנף הייתה כמו מפרש ומתעוותת מהרוח במהירויות מעל 90 או 100 ( אני כבר לא זוכר אי שם בשנות ה90 בערך) וכל היציבות הכיוונית הייתה נפגעת.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אומנם לא בר השוואה אבל מימיי על הXR600 הכנף הייתה כמו מפרש ומתעוותת מהרוח במהירויות מעל 90 או 100 ( אני כבר לא זוכר אי שם בשנות ה90 בערך) וכל היציבות הכיוונית הייתה נפגעת.
    ה-XR600 בשונה מאופנועי האדוונצ'ר המודרניים היה כלי לשטח עם תוספות לחוקיות כביש.

    הוא מעולם לא תוכנן לרכיבה מהירה ארוכה או תיור, התפקיד היחידי של הכנף היה לקלוט את הבוץ שעף
    מהגלגל ולהיות גמיש במכות והנפילות שהבחור סופג בשטח.

    בכל אופנועי האדוונצ'ר הכנף הגבוהה מזמן הפסיקה להיות גמישה. ככל שהאופנוע איכותי יותר הכנף עשויה
    מתרכובות פלסטיות אקזוטיות ולפעמים אפילו היא חלק מהפרייניג הקדמי.

    הכנף המודרנית קשוחה ונוקשה יותר מרון ג'רמי כשהיה בן 18....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אומנם לא בר השוואה אבל מימיי על הXR600 הכנף הייתה כמו מפרש ומתעוותת מהרוח במהירויות מעל 90 או 100 ( אני כבר לא זוכר אי שם בשנות ה90 בערך) וכל היציבות הכיוונית הייתה נפגעת.
    זאת כנף כפולה, כלומר עשוייה מ2 חלקים, עליון ותחתון, אין לה גמישות בכלל, כמו המקור של דוקאטי ההיפרמוטארד

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO