ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
המגן של Hepco becker ושל מוטו גוצי עדיין לא זמינים, מק"ט יש, מחיר יש אבל אין יצור עדיין, מוטו גוצי מפתיעים בזה שהמגן שלהם עולה חצי מהפקו בקר.
ברגע שיצא אני הקנה, בנוסף אני גם מחכה למגן גל הנע.
2S001283_2-Motorschutzbuegel-Moto-Guzzi-V85TT-wms24de.jpg

לגבי למה אדונצר זה בגלל מהלך מתלים ארוך שמאפשר להיכנס לפניות בכביש משובש ללא הורדת מהירות, בגלל כידון רחב שמאפשר לשלוט באופנוע יותר טוב, ובגלל הישיבה הזקופה.
כעיקרון אני חסיד של ההיפרמוטרד אבל יש בקטגוריה הזאת צורך להתפשר בהרבה דברים אחרים, בגלל זה הקטמ SMT היה כאילו נעשה לפי הדרישות שלי אבל אני וקטמ כבר לא חברים והSMT או דגם ממשיך אין ממש.
הTT לא נראה היפרמוטרד (אולי קצת בגלל הכנף הקידמית) אבל שרוכבים עליו הוא כן נותן את התחושה שהוא כזה בנוסף אני אוהב את מנועי קירור האוויר עם מומנט שמתקבל נמוך וזה כמעט ולא ניתן להשיג יותר בטח שלא בקטגוריית ההיפרמוטארד.
לגבי הג'נט אני הייתי מעדיף טיובלס ולא משנה עם שפיצים או יצוק בנוסף הייתי מעדיף 17" מקדימה, שאמרתי את זה לדילר הוא אמר שבמחיר הזה אי אפשר לקבל הכל והוא צודק, בסה"כ האופנוע מצוייד בהרבה דברים שרואים רק באופנועים יקרים יותר כמו פנסי לד קדימה אחורה ווניקרים, לוח שעונים LCD, מערכת בלימה ברמבו, מצבי רכיבה, בקרת שיוט, מד דלק, תצוגת הילוכים, מחשב דרכים, הצגת ניווט על לוח השעונים בתוספת תשלום צנועה יחסית (140 יורו) שגם עונה לטלפונים מכפתור בכידון ועוד.
המגן דווקא משתלב יפה, לא ראיתי את זה מגיע.
נשמע שהוא גם דומה בהתנהגות להיפר, איך הוא בצריכת דלק?
ואם בהיפר עסקינן למה שללת את הדורסודורו?


Sent from my MI 6 using Tapatalk