עמוד 3 מתוך 13 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    יפה תתחדש! מוזר לשמוע השוואה ל-SMT אבל אני עוקב

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    52
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המגן של Hepco becker ושל מוטו גוצי עדיין לא זמינים, מק"ט יש, מחיר יש אבל אין יצור עדיין, מוטו גוצי מפתיעים בזה שהמגן שלהם עולה חצי מהפקו בקר.
    ברגע שיצא אני הקנה, בנוסף אני גם מחכה למגן גל הנע.
    קובץ מצורף 7332

    לגבי למה אדונצר זה בגלל מהלך מתלים ארוך שמאפשר להיכנס לפניות בכביש משובש ללא הורדת מהירות, בגלל כידון רחב שמאפשר לשלוט באופנוע יותר טוב, ובגלל הישיבה הזקופה.
    כעיקרון אני חסיד של ההיפרמוטרד אבל יש בקטגוריה הזאת צורך להתפשר בהרבה דברים אחרים, בגלל זה הקטמ SMT היה כאילו נעשה לפי הדרישות שלי אבל אני וקטמ כבר לא חברים והSMT או דגם ממשיך אין ממש.
    הTT לא נראה היפרמוטרד (אולי קצת בגלל הכנף הקידמית) אבל שרוכבים עליו הוא כן נותן את התחושה שהוא כזה בנוסף אני אוהב את מנועי קירור האוויר עם מומנט שמתקבל נמוך וזה כמעט ולא ניתן להשיג יותר בטח שלא בקטגוריית ההיפרמוטארד.
    לגבי הג'נט אני הייתי מעדיף טיובלס ולא משנה עם שפיצים או יצוק בנוסף הייתי מעדיף 17" מקדימה, שאמרתי את זה לדילר הוא אמר שבמחיר הזה אי אפשר לקבל הכל והוא צודק, בסה"כ האופנוע מצוייד בהרבה דברים שרואים רק באופנועים יקרים יותר כמו פנסי לד קדימה אחורה ווניקרים, לוח שעונים LCD, מערכת בלימה ברמבו, מצבי רכיבה, בקרת שיוט, מד דלק, תצוגת הילוכים, מחשב דרכים, הצגת ניווט על לוח השעונים בתוספת תשלום צנועה יחסית (140 יורו) שגם עונה לטלפונים מכפתור בכידון ועוד.
    המגן דווקא משתלב יפה, לא ראיתי את זה מגיע.
    נשמע שהוא גם דומה בהתנהגות להיפר, איך הוא בצריכת דלק?
    ואם בהיפר עסקינן למה שללת את הדורסודורו?


    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  3. #33
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    תתחדש. ה-TT המקורי משנות ה-80 היה האופנוע ה״כבד״ הראשון שרכבתי עליו מחוץ לשעורי הנהיגה. היה לשכן שלי כזה.. מה שבעיקר זכור לי זה הפיצוץ שקיבלתי מתחת לברך מהצילינד - שמור על הרגליים שלך




  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    יפה תתחדש! מוזר לשמוע השוואה ל-SMT אבל אני עוקב
    הם שונים באיך שהם עושים את זה אבל בסופו של יום אם מסתכלים על מהירות הפניה היציבות והיכולת לשנות כיוון הם די דומים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yanivus8 צפיה בהודעה
    המגן דווקא משתלב יפה, לא ראיתי את זה מגיע.
    נשמע שהוא גם דומה בהתנהגות להיפר, איך הוא בצריכת דלק?
    ואם בהיפר עסקינן למה שללת את הדורסודורו?

    Sent from my MI 6 using Tapatalk
    המגן של גוצי דק יותר ולפי דעתי יפה יותר אבל אחד משלושת נקודות החיבור הוא המנוע, אני מאמין שמוטוגוצי יודעים מה הם עושים אבל בהפקו בקר החליטו לא לחבר למנוע.
    זה של מוטוגוצי
    Moto-Guzzi-V85-TT_21.jpg

    וזה של הפקו
    hepco.jpg

    צריכת דלק בזמן ההרצה 22 ק"מ לליטר.
    הדורסדרו אופנוע מעולה והוא כבר היה מועמד שקניתי את הSMT אבל המיכל דלק בדורסדרו קטן מידי בזמן שהמנוע לא חסכוני במיוחד מה שמאלץ עצירות דחופות מידי ובטיולים שאתה רוכב במקומות שאתה לא מכיר הפחד שלא תספיק לתחנה הבאה מעיק.


    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    תתחדש. ה-TT המקורי משנות ה-80 היה האופנוע ה״כבד״ הראשון שרכבתי עליו מחוץ לשעורי הנהיגה. היה לשכן שלי כזה.. מה שבעיקר זכור לי זה הפיצוץ שקיבלתי מתחת לברך מהצילינד - שמור על הרגליים שלך

    זה משהוא שחשבתי עליו כי יש לי רגליים ארוכות אבל על הTT אני לא רואה איך הברך שלי תגיע לראש המנוע.

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    52
    העיצוב של הגוצי נראה הרבה יותר עדין מה גם שהוא מתפרס על יותר שטח.
    כן צריכת דלק נוראית (הזוי שב900 אפריליה בחרה להתעלם מזה ולהקטין עוד את הטווח).
    הצריכה מרשימה מאוד באופן יחסי, אפילו שזה הרצה. על איזה תחום סלד אתה נשאר?

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yanivus8 צפיה בהודעה
    העיצוב של הגוצי נראה הרבה יותר עדין מה גם שהוא מתפרס על יותר שטח.
    כן צריכת דלק נוראית (הזוי שב900 אפריליה בחרה להתעלם מזה ולהקטין עוד את הטווח).
    הצריכה מרשימה מאוד באופן יחסי, אפילו שזה הרצה. על איזה תחום סלד אתה נשאר?

    Sent from my MI 6 using Tapatalk
    כרגע מעביר הילוכים בין 2500-4000, ומשייט על 120 קמ"ש ב4500 סל"ד, זה איזור שלמנוע יש הרבה מומנט והוא מאיץ מעולה בטווח הזה.
    על האופנוע הדגמות גם מ1500 סל"ד היה אפשר להאיץ כרגע אני שומר על המנוע בטווח העבודה שלו.
    אלו שסיימו הרצה מדווחים על 20 ק"מ לליטר.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    תתחדש. עיצוב וצבע יוצאים דופן ללא ספק.

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כנראה שאני לא עומד להיות היחיד על הכביש, 1800 יחידות נמכרו כבר באירופה ומוטו גוצי מתכננים ליצר 5000 יחידות עד סוף השנה, מחוץ לאירופה המכירות עומדות להתחיל החודש כולל בארצות הברית.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כנראה שאני לא עומד להיות היחיד על הכביש, 1800 יחידות נמכרו כבר באירופה ומוטו גוצי מתכננים ליצר 5000 יחידות עד סוף השנה, מחוץ לאירופה המכירות עומדות להתחיל החודש כולל בארצות הברית.
    תשאירו קצת לאחרים! אנחנו מתקשים לקבל מלאי של ה-TT החדש לישראל..
    את ההזמנה המקורית שלנו, דוחים כבר יותר מחודש. מכל הכלים שהזמנו צמצמו לנו את המשלוח הראשון ל-2 יחידות בלבד. (מותר בהזמנה ראשונית של דגם חדש לחלוטין לישראל להזמין רק 10 יחידות תחת הגדרת "אב טיפוס").
    השבוע הודיעו שישלחו לנו רק בעוד שבועיים, יחידה אחת בלבד מכל ההזמנה
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    תשאירו קצת לאחרים! אנחנו מתקשים לקבל מלאי של ה-TT החדש לישראל..
    את ההזמנה המקורית שלנו, דוחים כבר יותר מחודש. מכל הכלים שהזמנו צמצמו לנו את המשלוח הראשון ל-2 יחידות בלבד. (מותר בהזמנה ראשונית של דגם חדש לחלוטין לישראל להזמין רק 10 יחידות תחת הגדרת "אב טיפוס").
    השבוע הודיעו שישלחו לנו רק בעוד שבועיים, יחידה אחת בלבד מכל ההזמנה
    אני הזמנתי בסוף מרץ וקיבלתי אחרי חודש, הדילר אמר לי שאלו שהזמינו אחרי בתחילת אפריל יקבלו אחרי חודשיים.

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אופנוע מהמם בעיני. תתחדש וסע בדרכים טובות

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עידכונים:
    700 ק"מ- מגיע לאופנוע בחניה בעבודה ורואה את זה
    Leak.jpg

    נראה כמו שכלב השתין על הג'נט אבל בנגיעה זה היה כמו דבש שזה אומר שמן גיר.
    טלפון לדילר והוא גרר את האופנוע, לאחר דין ודברים עם מוטוגוצי גרמניה הוחלט להחליף את מה שנקרא באנגלית BEVEL GEAR
    Bevel gear.jpg

    ההמתנה התחילה לעצבן אותי ימים עברו ללא התקדמות, אז מכתבים נכתבו וטלפונים נעשו כמו שרק ישראלים יודעים לעשות והנה הטלפון מצלצל והשיחה המזוהה מראה שיחה מאיטליה, דויד (לא יהודי) ממוטו גוצי (HQ) בקו השני מדבר איתי גרמנית במבטא איטלקי כבד, מתנצל ומסביר לי איך הם מטפלים בזה (KTM אני מקווה שאתם קוראים את זה), מאותו היום הוא התקשר עוד פעמיים לוודא שהכל טוב איתי.
    פעם ראשונה שאני שומע שהיצרן מתקשר ללקוחות ועובד מולם, מאותו הרגע דויד לקח פיקוד ודיבר בשבילי עם הדילר, נראה שהם מתחילים לקחת ברצינות את עניין השירות.

    עידכון ה1000 ק"מ למטה

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    1000 ק"מ
    הכל עובד ומתפקד כמו שצריך, מגן מנוע של הפקו בקר הותקן, המגן של מוטוגוצי מתעכב לשוק הגרמני לכן לא היה לי זמן לחכות, במפתיע ההפקו בקר עולה כפול 2 מזה של מוטו גוצי (100 יורו מול 200 יורו) אבל לא הייתה ברירה.

    צריכת הדלק רק משתפרת, עכשיו חציתי את קו ה22 ק"מ לליטר והמחשב מראה 22.5.
    המנוע פנינה אמיתית, הרבה בוחנים כתבו שצריך להחליף הילוכים תכוף יותר ממה שהם מצפים וכך גם היה איתי אבל אז שמתי לב שזה הרוכב לא המנוע, אני ממש צריך להכריח את עצמי לא להוריד הילוך שהמהירות יורדת זה הרגל שקשה להיפטר ממנו, הTT סוחב במישור גם מתחת ל2000 סל"ד בלי להתרגש, צריך ללמד את המוח מחדש כדי להנות מזה.

    המנוע מפיק הרבה צלילים מכניים, טיקטוק פה יבבת מיסבים שם אבל זה הDNA של המנוע וככה הוא עובד, חלק אולי התקשו לקבל את זה, בכל מקרה המנוע שקט כמיטב תקן היורו האחרון

    Sachsen.jpg

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אתה יודע מה דבר אחרון שאני רוצה בשירות? זה שיחות עם יצרן.
    ליקויים צריך לתקן ומהר. עדיף בלי דיבורים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה יודע מה דבר אחרון שאני רוצה בשירות? זה שיחות עם יצרן.
    ליקויים צריך לתקן ומהר. עדיף בלי דיבורים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נכון אבל ברגע שהיצרן הבין שדברים לא הולכים חלק בשבילי בגרמניה הוא התערב תוך 24 שעות משליחת המייל.
    הבעיה לא הייתה ההסכמה לתקן ואיך,הייתה סחבת בצד הגרמני, האיטלקים שלחו את החלק במשלוח מהיר ברגע שערבתי אותם והוא הגיע אחרי יומיים

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO