ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
יפה תתחדש! מוזר לשמוע השוואה ל-SMT אבל אני עוקב
הם שונים באיך שהם עושים את זה אבל בסופו של יום אם מסתכלים על מהירות הפניה היציבות והיכולת לשנות כיוון הם די דומים.

ציטוט נכתב במקור על ידי Yanivus8 צפיה בהודעה
המגן דווקא משתלב יפה, לא ראיתי את זה מגיע.
נשמע שהוא גם דומה בהתנהגות להיפר, איך הוא בצריכת דלק?
ואם בהיפר עסקינן למה שללת את הדורסודורו?

Sent from my MI 6 using Tapatalk
המגן של גוצי דק יותר ולפי דעתי יפה יותר אבל אחד משלושת נקודות החיבור הוא המנוע, אני מאמין שמוטוגוצי יודעים מה הם עושים אבל בהפקו בקר החליטו לא לחבר למנוע.
זה של מוטוגוצי
Moto-Guzzi-V85-TT_21.jpg

וזה של הפקו
hepco.jpg

צריכת דלק בזמן ההרצה 22 ק"מ לליטר.
הדורסדרו אופנוע מעולה והוא כבר היה מועמד שקניתי את הSMT אבל המיכל דלק בדורסדרו קטן מידי בזמן שהמנוע לא חסכוני במיוחד מה שמאלץ עצירות דחופות מידי ובטיולים שאתה רוכב במקומות שאתה לא מכיר הפחד שלא תספיק לתחנה הבאה מעיק.


ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
תתחדש. ה-TT המקורי משנות ה-80 היה האופנוע ה״כבד״ הראשון שרכבתי עליו מחוץ לשעורי הנהיגה. היה לשכן שלי כזה.. מה שבעיקר זכור לי זה הפיצוץ שקיבלתי מתחת לברך מהצילינד - שמור על הרגליים שלך

זה משהוא שחשבתי עליו כי יש לי רגליים ארוכות אבל על הTT אני לא רואה איך הברך שלי תגיע לראש המנוע.