הם שונים באיך שהם עושים את זה אבל בסופו של יום אם מסתכלים על מהירות הפניה היציבות והיכולת לשנות כיוון הם די דומים.
המגן של גוצי דק יותר ולפי דעתי יפה יותר אבל אחד משלושת נקודות החיבור הוא המנוע, אני מאמין שמוטוגוצי יודעים מה הם עושים אבל בהפקו בקר החליטו לא לחבר למנוע.
זה של מוטוגוצי
Moto-Guzzi-V85-TT_21.jpg
וזה של הפקו
hepco.jpg
צריכת דלק בזמן ההרצה 22 ק"מ לליטר.
הדורסדרו אופנוע מעולה והוא כבר היה מועמד שקניתי את הSMT אבל המיכל דלק בדורסדרו קטן מידי בזמן שהמנוע לא חסכוני במיוחד מה שמאלץ עצירות דחופות מידי ובטיולים שאתה רוכב במקומות שאתה לא מכיר הפחד שלא תספיק לתחנה הבאה מעיק.
זה משהוא שחשבתי עליו כי יש לי רגליים ארוכות אבל על הTT אני לא רואה איך הברך שלי תגיע לראש המנוע.