עידכונים:
700 ק"מ- מגיע לאופנוע בחניה בעבודה ורואה את זה
Leak.jpg

נראה כמו שכלב השתין על הג'נט אבל בנגיעה זה היה כמו דבש שזה אומר שמן גיר.
טלפון לדילר והוא גרר את האופנוע, לאחר דין ודברים עם מוטוגוצי גרמניה הוחלט להחליף את מה שנקרא באנגלית BEVEL GEAR
Bevel gear.jpg

ההמתנה התחילה לעצבן אותי ימים עברו ללא התקדמות, אז מכתבים נכתבו וטלפונים נעשו כמו שרק ישראלים יודעים לעשות והנה הטלפון מצלצל והשיחה המזוהה מראה שיחה מאיטליה, דויד (לא יהודי) ממוטו גוצי (HQ) בקו השני מדבר איתי גרמנית במבטא איטלקי כבד, מתנצל ומסביר לי איך הם מטפלים בזה (KTM אני מקווה שאתם קוראים את זה), מאותו היום הוא התקשר עוד פעמיים לוודא שהכל טוב איתי.
פעם ראשונה שאני שומע שהיצרן מתקשר ללקוחות ועובד מולם, מאותו הרגע דויד לקח פיקוד ודיבר בשבילי עם הדילר, נראה שהם מתחילים לקחת ברצינות את עניין השירות.

עידכון ה1000 ק"מ למטה