1000 ק"מ
הכל עובד ומתפקד כמו שצריך, מגן מנוע של הפקו בקר הותקן, המגן של מוטוגוצי מתעכב לשוק הגרמני לכן לא היה לי זמן לחכות, במפתיע ההפקו בקר עולה כפול 2 מזה של מוטו גוצי (100 יורו מול 200 יורו) אבל לא הייתה ברירה.
צריכת הדלק רק משתפרת, עכשיו חציתי את קו ה22 ק"מ לליטר והמחשב מראה 22.5.
המנוע פנינה אמיתית, הרבה בוחנים כתבו שצריך להחליף הילוכים תכוף יותר ממה שהם מצפים וכך גם היה איתי אבל אז שמתי לב שזה הרוכב לא המנוע, אני ממש צריך להכריח את עצמי לא להוריד הילוך שהמהירות יורדת זה הרגל שקשה להיפטר ממנו, הTT סוחב במישור גם מתחת ל2000 סל"ד בלי להתרגש, צריך ללמד את המוח מחדש כדי להנות מזה.
המנוע מפיק הרבה צלילים מכניים, טיקטוק פה יבבת מיסבים שם אבל זה הDNA של המנוע וככה הוא עובד, חלק אולי התקשו לקבל את זה, בכל מקרה המנוע שקט כמיטב תקן היורו האחרון
Sachsen.jpg