ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אתה מודע לעובדה שהבלנו הזאת הודית, כן?
אני לא יודע על סמך מה אתה קובע באופן גורף כ"כ שכל היפאנים לא מאבדים שמן. צריך להיות מכונאי במוסך גדול כדי שתהיה לך סטטיסטיקה כזאת.
כדוגמה נגדית לטענה שלך - ידוע שטנרה 660 למשל צורך כמות מסויימת של שמן אם הוא מבלה זמן רב בסל"ד גבוה, וזה לא מעיד על בעיה... של האופנוע. על בעיה של הבעלים שאונס אופנוע שלא נועד לכך דווקא כן.

חוץ מזה, הדוקאטי הפרטי שלי לא מאבד שמן כמעט - יורד מהמקסימום למינימום בין טיפולים. מה שכן, אני מטפל לפני הזמן, ורוכב רגוע. מצד שני, הדוקאטי שלי כבר עם 120 אלף ק"מ. ראיתי כמה אופנועים יפאנים שכבר צרכו כמות מורגשת של שמן בק"מ הזה עקב בלאי טבעי (R1 שהיה חבר טוב, למשל. יפאני שהורכב ביפן).

מצידי שהבלאנו תהיה צ'רקסית-העובדה היא שהיא אמינה בכל קנה מידה.

לא קבעתי שכל היפנים כאלה אבל רובם ככולם במיוחד בשנים הראשונות לא מקבלים תלונות.

השימוש שנעשה במקרה של פותח השרשור היה זהה בכל האופנועים שלו לא צרך גרם שמן והאחרים בתנאים זהים צרכו.
מדובר על כלים מודרניים חדשים וכפי שאני נוטה להאמין גם מטופלים היטב.
עשיתי טיול דומה עם הונדה 800 קרוס ראנר - 0 צריכת שמן, יאמהה טריסר 09 0 צריכת שמן ב מ וו 1200CL 0 צריכת שמן
כולם בתנאי הרים טיפוס ורכיבה מאומצת של כמה מאות ק"מ רצוף שבוע ויותר. עם משקל מלא.

בתיאור הראשוני כבר בתחילת המסע נצפתה צריכת שמן גבוהה לכלי חדש, אז אולי זה לא מדאיג אולי זה בטולרנס אבל אצלי זה
גורם להרגשה לא נוחה מה גם שלכל רשימות הציוד צריך להוסיף גם מיכל שמן, כי זה בטולורנס....

מי שנוח לו עם זה סבבה אצלי זה לא נבלע, בטח לא בכלי חדש ובטח לא בסכום שמשלמים עליו, אני קונה כלי חדש כי אני לא
רוצה לבדוק שמן מים או להתחיל לטפל ולדאוג לו בין הטיפולים הרגילים. אבל אני דפוק.