צריך הרבה אומץ לקנות כלי חדש בשנתו הראשונה, היצרן לומד בעצם על גב הלקוחות על תחלואי האופנוע, הכשלים שלו ומבצע התאמות
תיקונים והדגם הבא משתפר וכך עד למציאת המצב המושלם.
אם היצרן לוקח אחריות מלאה הלקוח מפסיד קצת זמן ועצבים, ויצרן טוב ידע גם לפצות לקוחות אלה, זה בעצם המבחן האולטימטיבי לרצינות
היצרן ותוקף האחריות.
את הריקול עושים כשיש פתרון אמתי, זאת אומרת שהכשל הובן, נמצא פתרון אמתי והלקוח מוזמן למוסך להחלפת החלק הכושל ותיקון, התופעה עדיין
בחיתוליה ולא ברור מה צריך לעשות בכדי לפתור אותה, אני מניח שזה ייקח עוד כמה חודשים עד שהיצרן ימצא פתרון אמת אבל כיוון שמדובר בכשל
בטיחות היצרן צריך למצוא פתרון לכל אלה שרכשו את האופנוע עד עכשיו עד לתיקון.
עד עכשיו ממה שהצלחתי להבין הגם היצרן וגם הדילר מקבלים אחריות, אבל בגלל הסכנה האמתית ברכיבה אולי שווה לבקש אופנוע תחלפי עד לתיקון
ואני מדבר על ליין האופנועים היקר יותר כפיצוי.