ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
מה שאותי הכי מפתיע בסיפור של האמינות של האופנוע זה התגובה שלך.
מוטו גוצי כנראה הוציאו לשוק אופנוע שלא תוכנן היטב ויותר חמור - לא נבדק. כלומר למרות שזו כנראה תופעה נפוצה היא לא התגלתה ע"י היצרן לפני הוצאת האופנוע לשוק.
ואתה מבזבז זמן על גרירות וטלפונים ואולי על בתי משפט.
לדעתי חברה כזו ב-2019 לא צריכה להתקיים.

בוודאי שאופנוע צריך להיות מהנה אבל האמינות היא דרישה בסיסית כי אחרת כל טיול עשוי להפוך לסיוט.
אני מצפה מהאופנוע שיעבוד ורק אחר כך מצפה לעוד דברים.
מי ירוויח אם מוטו גוצי תיסגר?
אתה בכל מקרה לא תהיה לקוח שלהם, אתה תקנה הונדה או ימאהה.
מי שכן רוכש מוטו גוצי, לצערי מודע לעובדה שהוא רוכש אופנוע מחברה שידועה במחלות כאלה ואחרות באופנועים שלה.
האופנוע של דרזדנר זה דגם חדש שרק יצא לשוק. זה מתכון לחטוף מחלות ילדות, ולא רק במוטו-גוצי (היו גם דגמים יפנים שבשנתון הראשון סבלו ממחלות כואבות).
אם ליצרן איכפת, הוא ימצא פתרון ויסדר את הבעיה ללא עלות.
אני לא מבין מהיכן בדיוק הנזילה (מחז"ש? עליית לחץ שגורמת לזריקת שמן משסתום/מעבר עודפים?) אבל גל הינע זה דבר די פשוט, ואני מאמין שהפתרון יימצא בקרוב.
נורא חבל שדבר כזה יוצא לשוק ומכתים רקורד של אופנוע מעולה סה"כ, אבל כאמור - אם חברת מוטו-גוצי תיעלם, אף אחד לא ירוויח מזה.