ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
שנה טובה.
שמחתי לקרוא שלמרות השירות האיטי, כרגע הבעיה נעלמה ואיך נזילות.

ניסיתי לחפש באינטרנט מידע נוסף על תלונות לגבי נזילה / פריצת מחז"ש בכל הינע ב TT ולא מצאתי.

ממש מעניין אותי להבין כמה הבעיה נפוצה, מה היחס של היצרן/יבואן ומה אומרים הלקוחות בעוד מדינות.

או, במילים אחרות, האם מדובר בכשל תכנון בדגם, או כשל ייצור ביחידות בודדות.

אם יש לך עוד מקורות מידע שמדברים על הבעיה הזו, אשמח להפנייה.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
העניין התפוצץ בקבוצות הTT בפייסבוק הבינלאומית, הגרמנית והאיטלקית.
מי שהעלה את הנושא קיבל בדרך כלל תגובות מגעילות כולל קריאות שקרן ומושתל של המתחרים (אמיתי לגמרי).
מסתבר שהקהל של מוטוגוצי הוא בעיקרו פאנטי שחושב שמונדלו דל לריו זה מקדש.

רק מוטוגוצי יודעת כמה מקרים קרו, מסקר שעשיתי בקבוצה אחת יצא משהוא כמו 5 עד 10 אחוז.
בחודש האחרון לא שמעתי על תלונות נוספות וזה יכול להיות בגלל שאנשים מפחדים להתלונן בקבוצות המשיחיות של מוטוגוצי או שהבעיה נפתרה.

מדובר במחזיר שמן שמופעל עליו לחץ מכני, המידע האחרון שיש לי זה שהמחזיר נמצא מאחורי טבעת שמוכנסת בלחץ ובמפעל יכול להיות שהכניסו אותה עמוק מידי ובכך לחצו את מחזיר השמן.

עם כל הבאסה של הסיפור הזה עשיתי כמה רכיבות מבחן על אופנועים אחרים כולל המולטי 950 של דוקאטי שמהללים בביקורות ובצדק אבל אני לפחות יותר נהנה לרכב על הTT, יש לו איכויות שלדוקאטי אין.