ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
זה בדיוק מה שנאמר באינטרנט, מוטוגוצי עושה גלי הנע עשרות שנים והיא אמורה להיות מובילה בתחום עם אמינות גבוהה של המכלול הזה.

מאמין שהדילר סידר את זה עכשיו כי הוא היה מודע לעניין הלחץ על המחזיר ובנוסף קיבל הוראות ממוטו גוצי.
כרגע ידוע לי על אחד שקיבל טיפול דומה והוא נכון להיום כבר עשה 14000 קילומטר על המחזיר החדש.
אכן לא ברור למה צריכה להיות הנדסה לקויה או תכנון שמזמין טעויות הרכבה ברכיב פשוט כמו גל הינע...
אם זאת, חבר שהיה לו בעברו V7 RACER קיבל 2 תיקוני אחריות (מעופר אבניר) לגל ההינע.
פעם ראשונה, הייתה נזילה עקב משטח לקוי - היציקה של הגוף הייתה פגומה. החליפו לו את היציקה (מאופנוע אחר), ולאחר כמה אלפי קילומטרים הגג"ש של גל ההינע נטחן למוות (ואז כל המנגנון הוחלף באחריות).
יכול להיות שזה קרה בגלל טעות בהרכבה הראשונה.
יכול להיות שזה קרה עקב חלק פגום.
בשני המקרים זה לא כיף... מצד שני, הוא קנה הוסקווארנה 701 חדשה, והספיק כבר לקבל פאשלות מוסך ותיקוני אחריות, כך שלהימנע מגוצי זה לא פתרון)