הציעו לך לבטל, מה עוד תרצה?
יכול אולי להוציא מהם "פיצוי" בהנחה ותיקח את הכלי בלבן (תוספות בחינם/עלות מופחתת, טיפולים בחינם וכו').
טעויות קורות, הציעו לך שתי אפשרויות, תחליט מה מתאים לך וזהו.
היי,
סגרתי עסקה מול מטרו. בחרתי קטנוע בצבע כסוף.
חתמתי ושילמתי על כל העסקה, היבואן בדק לפי מספר השלדה של הכלי ווידא שהצבע קיים במלאי.
היום קבלתי ממטרו הודעה שהייתה טעות ויש להם רק בלבן.
לבן פחות טוב עבורי, תופס פגמים מהר יותר ופחות מבוקש. אמרתי למטרו שזו הפרת חוזה.
לא ממש עניין אותם. הם מציעים לי או בלבן או לבטל.
פרקטית, יש מה לעשות?
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
הציעו לך לבטל, מה עוד תרצה?
יכול אולי להוציא מהם "פיצוי" בהנחה ותיקח את הכלי בלבן (תוספות בחינם/עלות מופחתת, טיפולים בחינם וכו').
טעויות קורות, הציעו לך שתי אפשרויות, תחליט מה מתאים לך וזהו.
סיכמנו צבע, שילמתי את כל הסכום וחתמתנו חוזה.
מצפה שלא יפרו חוזה. אם אני הייתי מעוניין לבטל מניח שהיו מחייבים בדמי ביטול.
זה לא שנותנים לי מבחר אפשרויות לבחירת הצבע. לבן או כלום.
לגבי מציאת פתרון מבחינתם זו לא תקלה שדורשת פיצוי.
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
תראה במישור התיאורטי אתה צודק, יש חוזה שהופר.
במישור המעשי אלו האפשרויות העומדות בפניך:
לקחת את הלבן או לבטל את העסקה.
בטוח שאם תיקח את הלבן ותתעקש מספיק תקבל פיצוי כלשהו.
אבל אם אתה לא מעוניין בלבן,תבטל את העסקה ותחפש עסקה אחרת.
אני לא עורך דין, אבל אני חושב שגם משפטית יגידו לך אותו דבר.
זה לא שהם התנהלו בחוסר תום לב, נעשתה טעות, קורה.
התקשרו,עדכנו אותך בטעות והציעו לך לבטל או צבע אחר.
לא הבנתי, בונה עולם רומז לך "חוֹזֶה לֵךְ בְּרַח" ואתה מקשה קושיות?
תודה על התשובות. חג שמח
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk