הי
כל כמה זמן יש להחליף נוזל בלם?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הי
כל כמה זמן יש להחליף נוזל בלם?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מכיר המלצות שנעות בין שנתיים לארבע שנים.
היה כאן דיון ער בנושא. נסה להריץ חיפוש.
לא מכיר 4 שנים אבל שנתיים זה בדרך כלל ברכבים ואופנועים.
הכי טוב זה להחליף לפי בדיקת חומציות, יש מכשירים זולים שמסוגלים לבצע את הבדיקה הזאת, זה מה שהמוסך שאני מטפל ברכב עושה ובתכלס זה די מדייק על כל שנתיים החלפה
תודה רבה.
עשיתי טיפול 24 חודשים במוסך המרכזי של הונדה.
הטיפול היה אמור להיות טיפול גדול. הסתיים תוך שעה.
בדקתי עכשיו גם בספר היצרן ורשום שם במפורש שיש להחליף כל שנתיים.
מוזר שבמוסך המרכזי של הונדה לא נצמדים להנחיות.
IMG_6592.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
תדרוש החלפה, בניגוד לנוזלים אחרים נוזל בלימה דורש החלפה באיזור השנתיים גם אם לא רכבת בכלל, הלחות שנכנסת פנימה גומרת עליו.
לא נתקלתי מעולם במוסך בארץ שמחליף ביוזמתו נוזל בלם אם זה לא חלק מטיפול אחר במערכת הבלימה, או טיפול יישור קו לאופנוע שעמד הרבה זמן.
מצער,
אבל כנראה שאם מוסכים היו נצמדים לכל ההוראות, הלקוח הממוצע, שאינו פדנט, היה עובר למוסכים "זולים יותר, שלא שוחטים לי את הכיס"...![]()
אני טיפלתי במוסך המרכזי של הונדה והטיפול לא היה זול.
זה כבר האופנוע הונה הרביעי שלי. אני מקפיד לטפל במועד ובמוסך המרכזי של הונדה.
התשובה שלהם עוד יותר מקוממת.
מסרו לי שאכן לפי הוראות היצרן יש להחליף נוזל בלמים כל 24 חודשים, וכי להערכת היועץ במוסך נוזל הבלמים לא איבד את תכונותיו – ולא היה צורך להכניס אותך להוצאה כספית מיותרת....
הזוי שהמוסך המרכזי של הונדה לא מבצע הנחיות כתובות של היצרן ומחליט שהנוזל לא איבד מתכונותיו ללא כל אפשרות לבדיקה של הנוזל.
כמו כן הם החליטו שהם חוסכים לי הוצאה כספית מיותרת בלי לשאול אותי...
אם לא הייתי בודק - מי יודע מתי הנוזל בלמים היה מוחלף.
עצוב שמשחקים בבטיחות של רוכבים!
בשיחה מהבוקר עם היועץ במוסך של הונדה הוא מסר לי שיכין הצעה כספית לטיפול בהתאם להוראות היצרן!
תמוה בעיני מאוד - זה לא מה שאמור בדיוק להיות מבוצע שמכניסים אופנוע לטיפול גדול במוסך המרכזי - טיפול בהתאם להגדרות של היצרן.
חובבנים.
מאוד מאכזב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם הם היו חושפים את עלויות כל הטיפולים כולל בלאי סביר, היו להם הרבה פחות לקוחות.
בהתחשב בזה שרפידת בלם בודדת עולה אצלם כמעט 400 ש״ח, היית רואה טבלת טיפולים שלא מביישת רכבי יוקרה בחו״ל.
זו שיטת מצליח, רוב האנשים לא מכירים את ספר הטיפולים ולא ישאלו שאלות מיותרות.
הטיפולים יוצאים יותר זולים, הלקוחות יותר שמחים ויש סיכוי יותר טוב שיחזרו.
אני גם חושב שאתה מעט מגזים, 99% מכל האופנועים שאתה רואה על הכביש מעולם לא החליפו צינורות בלמים ועד עכשיו לא שמעתי על מקרים שבהם מערכת הבלימה כשלה בגלל צינורות ישנים. כנראה שיש משהו בהחלטה הזו שלהם.
סתם לצורך השוואה כשהחזקתי crf250l ביצעתי טיפול דומה באופן עצמאי עם ספר מכונאים כולל חיזוק ברגים עם ידית מומנט, הטיפול ארך כשעה ועלה גרושים:
110 ש''ח לשני ליטר שמן סינטטי מלא
70 ש''ח פילטר אויר מקורי
40 ש''ח פילטר שמן מקורי כולל גומיית אטימה ושייבה לבורג ריקון.
ה-crf היה כל כך פשוט לטיפול שזה פשוט התבקש לטפל בו לבד. באופנועים אחרים אני מטפל במוסך.
תשובה של הונדה + הצעת מחיר. זה בנוסף ל- 1,115 ₪ ששלמתי על ״טיפול גדול״.
בהמשך לשיחתנו הטלפונית
מצ"ב הצעת מחיר לעבודות המומלצות עיי היצרן לביצוע בטיפול 24000
· החלפת נוזל בלם.
· בדיקה וכיוון מרווח שסתומים.
IMG_6609.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
בניגוד אליך יש הרבה חאפרים שהיו מתלוננים על כך שהחליפו להם נוזל בלם ו״סתם״ הוסיפו להם עלות כספית.
בגלל זה אני חושב שנמנעים