עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: תוכנה ל MT09

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    103

    תוכנה ל MT09

    היי, יש לי MT09 שנת 2016 עם פול סיסטם של אקרופוביץ.
    אני רוצה לעשות תוכנה, גם להוסיף כמה סוסים אבל בעיקר בגלל שהתגובת מצערת קצת מציקה לי והייתי רוצה לקבל תגובות יותר חלקות.
    מחפש מישהו שעשה על אופנוע כזה או בכלל, האם כדאי ללכת לכיוון? מבחינת אמינות מנוע.
    האם בכלל השיפור בתוספת כוח ובתגובות מצערת בכלל מורגשות?
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי -Guy- צפיה בהודעה
    היי, יש לי MT09 שנת 2016 עם פול סיסטם של אקרופוביץ.
    אני רוצה לעשות תוכנה, גם להוסיף כמה סוסים אבל בעיקר בגלל שהתגובת מצערת קצת מציקה לי והייתי רוצה לקבל תגובות יותר חלקות.
    מחפש מישהו שעשה על אופנוע כזה או בכלל, האם כדאי ללכת לכיוון? מבחינת אמינות מנוע.
    האם בכלל השיפור בתוספת כוח ובתגובות מצערת בכלל מורגשות?
    תודה
    אין לי נסיון ישיר עם ה09 אבל בניית מפה ספציפית לאופנוע שלך תשפר אותו בוודאות ולא רק את שיא הכח.
    מבחינת אמינות זה הדבר, הרי לא כל המנועים זהים ב100% במיוחד שהקילומטרים נצברים אבל כולם משתמשים באותה מפה, ההגיון אומר שאם כל מנוע יקבל את המפה שלו הוא יהיה אמין יותר בגלל שריפה יותר הומוגנית של הדלק בצילנדר.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    שלום ,
    אתה מוזמן לפנות ל Max Tuning, dyno and performance:
    054-5994459
    https://www.facebook.com/MaxTuned/

    או ל :
    HRP Motors Dynojet Israel
    03-740-2996
    https://www.facebook.com/DynojetIL/

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Guy- צפיה בהודעה
    היי, יש לי MT09 שנת 2016 עם פול סיסטם של אקרופוביץ.
    אני רוצה לעשות תוכנה, גם להוסיף כמה סוסים אבל בעיקר בגלל שהתגובת מצערת קצת מציקה לי והייתי רוצה לקבל תגובות יותר חלקות.
    מחפש מישהו שעשה על אופנוע כזה או בכלל, האם כדאי ללכת לכיוון? מבחינת אמינות מנוע.
    האם בכלל השיפור בתוספת כוח ובתגובות מצערת בכלל מורגשות?
    תודה
    הפוך גוטה , הפוך.
    טיונינג "יותר מידי" יעשה פעולה הפוכה משצינת .
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    103
    מתכנן לעשות אצל max tuning אם אני בסוף אחליט ללכת על זה.
    מה לגבי בלאי מוגבר? ברור לי שאין ארוחות חינם וזה כנראה יקרה אבל השאלה כמה
    ואיזה חלקים יסבלו מזה ראשונים?

    תודה

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי -Guy- צפיה בהודעה
    מתכנן לעשות אצל max tuning אם אני בסוף אחליט ללכת על זה.
    מה לגבי בלאי מוגבר? ברור לי שאין ארוחות חינם וזה כנראה יקרה אבל השאלה כמה
    ואיזה חלקים יסבלו מזה ראשונים?

    תודה
    אין בלאי מוגבר, אתה בעצם מסיר את ההגבלות שנעשו כדי לעמוד בתקני זיהום אוויר, תוכנתית וחומרתית, זה אפילו יכול להאריך את חיי המנוע כי שיצרן צריך לעמוד בתקן הוא יעשה מה שצריך כל עוד אין פגיעה באמינות לטווח הקצר והבינוני אבל הטווח הארוך לא מעניין אותי.
    אחרי האגזוז והתוכנה, האופנוע סוחב פחות משקל, מיצר פחות חום (אין קטליזטור) והתערובות נכונה לכל טווח הסל"ד, יש היגידו שככה האופנוע אמור להגיע מהמפעל.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    סליחה על הבורות אבל אשמח ללמוד משהו חדש,
    מישהו יכול לפרט מה זה אומר לעשות תוכנה\מפה? איך פיזית עושים זאת ועל מה זה משפיע?

    תודה

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    דרזדנר, זה תלוי מאוד איזה תוכנה עושים.
    יש כאלה לדוג' שמיועדים למסלול ואז מורידים למשל הגבלת סל"ד ועושים לפעמים עקומת כוח שתהיה מאוד לא ליניארית אלא עם פיק כוח חזק בסל"ד גבוה בעיקר ששמה הכלי אמור לעבוד במסלול.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    דרזדנר, זה תלוי מאוד איזה תוכנה עושים.
    יש כאלה לדוג' שמיועדים למסלול ואז מורידים למשל הגבלת סל"ד ועושים לפעמים עקומת כוח שתהיה מאוד לא ליניארית אלא עם פיק כוח חזק בסל"ד גבוה בעיקר ששמה הכלי אמור לעבוד במסלול.
    מקרי קיצון יש תמיד, לרוב הטיונרים לאופנועים חוקיים לכביש בונים מפה שתשרת את השימוש.
    גם באתר dyno jet המפות המוכנות מראש לרוב הם לשימוש בכביש.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי -Guy- צפיה בהודעה
    מה לגבי בלאי מוגבר? ברור לי שאין ארוחות חינם
    דני הוא אחלה בחור , בחרת מקום מצוין .

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין בלאי מוגבר, אתה בעצם מסיר את ההגבלות שנעשו כדי לעמוד בתקני זיהום אוויר,
    יש בלאי מוגבר והרבה.
    הכל תלוי באיזה תוכנה עושים .

    1. אם עושים צריבת מפה כדי להסיר הגבלה של A1 ל A בחזרה - אז זה בסדר.
    2. אם עושים צריבת תוכנה כדי לתקן נתונים של יחס אוויר דלק עקב החלפת מערכת פליטה - זה בסדר .
    3. אם עושים צריבת תוכנה כי לעלות את הספק כוח הסוס - זה גם בסדר *אבל*

    - יש לצפות להחלפת שמן תכופה יותר .
    - במקרי קיצון - להזעה של המנוע [פליטה של שמן מנוע].
    - צריכת דלק גבוהה יותר .
    - אורך חיי מנוע נמוך יותר .

    עשיתי מלא טיונינגים בחיים .
    בעבר היצרנים היו חונקים מנועים כדי לעבור בדיקות זיהום אוויר.

    היום זה מזמן לא נכון , היום לא רק שהם "חונקים" .
    אלא גם מתחסכנים באיכות של החלקים ולכן עומס נוסף על זה שכר קיים יגבע מחירים בכיס.

    כשיצרן קובע הספקים ויחסי עבודה של מנוע הוא חושב על :
    מרווח טיפולים.
    צריכת דלק
    זיהום אוויר.
    אמינות [עומס עבודה בטוח]

    טיונינג מבטל את כל זה.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoavz צפיה בהודעה
    סליחה על הבורות אבל אשמח ללמוד משהו חדש,
    מישהו יכול לפרט מה זה אומר לעשות תוכנה\מפה? איך פיזית עושים זאת ועל מה זה משפיע?

    תודה
    בפשטות, לכל אופנוע מוזרק בעל מחשב ניהול מנוע יש מפות, טבלאות אקסל אם תרצה, הטבלאות האלו מכילות את הבסיס לזמני הזרקה ותיזמון הצתה בתלות בסל"ד או פתיחת מצערת, הנתונים בטבלאות האלו הם רק הבסיס ועל זה המערכת מקזזת את הערכים בטבלאות לפי קריאות חיישנים, למשל אם טמפרטורת האוויר היא 30 מעלות אז כל הערכים במפה יקבלו מינוס 1.5% (רק דוגמא)

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    דני הוא אחלה בחור , בחרת מקום מצוין .


    יש בלאי מוגבר והרבה.
    הכל תלוי באיזה תוכנה עושים .

    1. אם עושים צריבת מפה כדי להסיר הגבלה של A1 ל A בחזרה - אז זה בסדר.
    2. אם עושים צריבת תוכנה כדי לתקן נתונים של יחס אוויר דלק עקב החלפת מערכת פליטה - זה בסדר .
    3. אם עושים צריבת תוכנה כי לעלות את הספק כוח הסוס - זה גם בסדר *אבל*

    - יש לצפות להחלפת שמן תכופה יותר .
    - במקרי קיצון - להזעה של המנוע [פליטה של שמן מנוע].
    - צריכת דלק גבוהה יותר .
    - אורך חיי מנוע נמוך יותר .

    עשיתי מלא טיונינגים בחיים .
    בעבר היצרנים היו חונקים מנועים כדי לעבור בדיקות זיהום אוויר.

    היום זה מזמן לא נכון , היום לא רק שהם "חונקים" .
    אלא גם מתחסכנים באיכות של החלקים ולכן עומס נוסף על זה שכר קיים יגבע מחירים בכיס.

    כשיצרן קובע הספקים ויחסי עבודה של מנוע הוא חושב על :
    מרווח טיפולים.
    צריכת דלק
    זיהום אוויר.
    אמינות [עומס עבודה בטוח]

    טיונינג מבטל את כל זה.
    "יש בלאי מוגבר והרבה" ואז נותן דוגמאות שאין.
    מספיק עם מקרי קיצון, אופנוע עם פול סיסטם שמקבל מפה חדשה שנבנת על דיינו יקבל עוד כח סוס אבל לא משהוא דרמתי שהמנוע לא יכול לעמוד בו, מה שכולם מרגישים אחרי מפה חדשה זה השינוי באיך הכוח מועבר בכל קשת הסל"ד וזה מורגש הרבה יותר מכל סוסון או שניים.
    אתה שוכח שמנועים עם הזמן משתנים ולא זהים בדיוק אחד לשני לכן זה "בריא" יותר למנוע שהוא מקבל מפה שנבנת במיוחד בשבילו, אין יותר טוב מזה!

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה שכולם מרגישים אחרי מפה חדשה זה השינוי באיך הכוח מועבר בכל קשת הסל"ד וזה מורגש הרבה יותר מכל סוסון או שניים.
    אתה שוכח שמנועים עם הזמן משתנים ולא זהים בדיוק אחד לשני לכן זה "בריא" יותר למנוע שהוא מקבל מפה שנבנת במיוחד בשבילו, אין יותר טוב מזה!
    "מה שכולם מרגישים אחרי מפה חדשה זה השינוי באיך הכוח מועבר בכל קשת הסל"ד וזה מורגש הרבה יותר מכל סוסון או שניים" -> זה מה שגורם לבלאי מוגבר .
    היצרן דואג לניתוקים בכוח ומרווחי סל"ד חופשיים , זה מקטין את עומס העבודה על המנוע ומונע פגיעה בצילנדר או בבוכנה [באחוזים מטורפים].


    "אתה שוכח שמנועים עם הזמן משתנים ולא זהים בדיוק אחד לשני לכן זה "בריא" יותר למנוע שהוא מקבל מפה שנבנת במיוחד בשבילו, אין יותר טוב מזה!"
    זה כיוונון מנוע שמומלץ לעשות גם ככה כל כמה זמן גם על פי היצרן עצמו :/
    גם את הטורים מומלץ לכוון ברכב/אופנוע כל תכופה על פי הוראות היצרן.....

    אני עושה כיוונן מנוע למסחרית והטנדר שלי שהם [דיזל] כל כמה זמן [שנה וחצי בערך] .
    עם זאת , לא מזניחים את המנוע ועושים רק כיוונון מנוע.

    זה מצריך גם לבדוק מה גורם לירידה בהספק...
    בין אם זה בלאי או בין אם זה "סתם משתגע עם הזמן" [מה שקורה בדרך כלל] .
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    "מה שכולם מרגישים אחרי מפה חדשה זה השינוי באיך הכוח מועבר בכל קשת הסל"ד וזה מורגש הרבה יותר מכל סוסון או שניים" -> זה מה שגורם לבלאי מוגבר .
    היצרן דואג לניתוקים בכוח ומרווחי סל"ד חופשיים , זה מקטין את עומס העבודה על המנוע ומונע פגיעה בצילנדר או בבוכנה [באחוזים מטורפים].


    "אתה שוכח שמנועים עם הזמן משתנים ולא זהים בדיוק אחד לשני לכן זה "בריא" יותר למנוע שהוא מקבל מפה שנבנת במיוחד בשבילו, אין יותר טוב מזה!"
    זה כיוונון מנוע שמומלץ לעשות גם ככה כל כמה זמן גם על פי היצרן עצמו :/
    גם את הטורים מומלץ לכוון ברכב/אופנוע כל תכופה על פי הוראות היצרן.....

    אני עושה כיוונן מנוע למסחרית והטנדר שלי שהם [דיזל] כל כמה זמן [שנה וחצי בערך] .
    עם זאת , לא מזניחים את המנוע ועושים רק כיוונון מנוע.

    זה מצריך גם לבדוק מה גורם לירידה בהספק...
    בין אם זה בלאי או בין אם זה "סתם משתגע עם הזמן" [מה שקורה בדרך כלל] .
    כיוון מנוע בימינו אך ורק על דיינו עם שינוי ערכי המפה כל השאר זה כיונונים מכנאים קטנים כמו סיכרון מצערות ואיפוס TPS שלא משתווים לשינויים שנעשים על דיינו.

    יש לי נסיון עם מפות הזרקה ברוב המקרים אחרי כיוון מפה גם צריכת הדלק השתפרה וצבע הפלגים.
    כמו כן שמעלים אופנוע על דיינו ודוחפים חיישן באגזוז בחלק גדול מהמקרים רואים איך בתחום סל"ד מסויים התערובת עניה מידי ובחלק אחר עשירה מידי זה הגורם לבלאי ולא מפה שמיישרת את הכל.

    אני מבין שאתה מגיע מתחום הרכב ולמרות שמנוע זה מנוע יש הבדל גדול בין ניהול מנוע של אופנוע לעומת רכב.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בפשטות, לכל אופנוע מוזרק בעל מחשב ניהול מנוע יש מפות, טבלאות אקסל אם תרצה, הטבלאות האלו מכילות את הבסיס לזמני הזרקה ותיזמון הצתה בתלות בסל"ד או פתיחת מצערת, הנתונים בטבלאות האלו הם רק הבסיס ועל זה המערכת מקזזת את הערכים בטבלאות לפי קריאות חיישנים, למשל אם טמפרטורת האוויר היא 30 מעלות אז כל הערכים במפה יקבלו מינוס 1.5% (רק דוגמא)
    מעניין, תודה רבה!

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    103
    תודה לכולם!
    בגלל שבעיקר מה שמפריע לי זה בתגובת מצערת והעבודה החלקה של המנוע זה מה שאני אבקש מדני לפתור ולשים דגש על אמינות ולא על תוספת כוח, אם על הדרך יצטרפו כמה סוסים על הדרך זה מבורך.

אשכולות דומים

  1. MT09 או MT09SP?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-01-2019, 20:20
  2. שדרוג מ MT09
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-11-2018, 11:11
  3. MT09 || יעוץ
    על ידי Yossibr בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-11-2018, 19:04
  4. מחפש תוכנה ליצירת כתוביות
    על ידי ofir בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-02-2017, 19:00
  5. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 14-12-2016, 10:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO