ציטוט נכתב במקור על ידי -Guy- צפיה בהודעה
מה לגבי בלאי מוגבר? ברור לי שאין ארוחות חינם
דני הוא אחלה בחור , בחרת מקום מצוין .

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אין בלאי מוגבר, אתה בעצם מסיר את ההגבלות שנעשו כדי לעמוד בתקני זיהום אוויר,
יש בלאי מוגבר והרבה.
הכל תלוי באיזה תוכנה עושים .

1. אם עושים צריבת מפה כדי להסיר הגבלה של A1 ל A בחזרה - אז זה בסדר.
2. אם עושים צריבת תוכנה כדי לתקן נתונים של יחס אוויר דלק עקב החלפת מערכת פליטה - זה בסדר .
3. אם עושים צריבת תוכנה כי לעלות את הספק כוח הסוס - זה גם בסדר *אבל*

- יש לצפות להחלפת שמן תכופה יותר .
- במקרי קיצון - להזעה של המנוע [פליטה של שמן מנוע].
- צריכת דלק גבוהה יותר .
- אורך חיי מנוע נמוך יותר .

עשיתי מלא טיונינגים בחיים .
בעבר היצרנים היו חונקים מנועים כדי לעבור בדיקות זיהום אוויר.

היום זה מזמן לא נכון , היום לא רק שהם "חונקים" .
אלא גם מתחסכנים באיכות של החלקים ולכן עומס נוסף על זה שכר קיים יגבע מחירים בכיס.

כשיצרן קובע הספקים ויחסי עבודה של מנוע הוא חושב על :
מרווח טיפולים.
צריכת דלק
זיהום אוויר.
אמינות [עומס עבודה בטוח]

טיונינג מבטל את כל זה.