דני הוא אחלה בחור , בחרת מקום מצוין .
יש בלאי מוגבר והרבה.
הכל תלוי באיזה תוכנה עושים .
1. אם עושים צריבת מפה כדי להסיר הגבלה של A1 ל A בחזרה - אז זה בסדר.
2. אם עושים צריבת תוכנה כדי לתקן נתונים של יחס אוויר דלק עקב החלפת מערכת פליטה - זה בסדר .
3. אם עושים צריבת תוכנה כי לעלות את הספק כוח הסוס - זה גם בסדר *אבל*
- יש לצפות להחלפת שמן תכופה יותר .
- במקרי קיצון - להזעה של המנוע [פליטה של שמן מנוע].
- צריכת דלק גבוהה יותר .
- אורך חיי מנוע נמוך יותר .
עשיתי מלא טיונינגים בחיים .
בעבר היצרנים היו חונקים מנועים כדי לעבור בדיקות זיהום אוויר.
היום זה מזמן לא נכון , היום לא רק שהם "חונקים" .
אלא גם מתחסכנים באיכות של החלקים ולכן עומס נוסף על זה שכר קיים יגבע מחירים בכיס.
כשיצרן קובע הספקים ויחסי עבודה של מנוע הוא חושב על :
מרווח טיפולים.
צריכת דלק
זיהום אוויר.
אמינות [עומס עבודה בטוח]
טיונינג מבטל את כל זה.




ציטוט ההודעה בתגובה