יש סיילנט בלוק אחד.
צריך להבין אם החופש מהגלגל או שכל המנוע חופשי
קטנוע שנת 2012, 90 אלף ק"מ, שמתי לב שהגלגל האחורי מרגיש לי חופשי בנסיע, כילו זה לא גלגל אלא כדור שנע לא רק קדימה ואחורה אלא גם לצדדים (הרגשה זו קיימת רק בנסיעה), וכאילו השלדה עשויה גומי ונע בכביש בגלים. אתמול בדקתי את הנושא "לעומק", לחצתי על 2 בקרסים, ותוך כדי שאני יושב על הקטוע ניסיתי להזיז את התחת שלו לצדדים, וראיתי שיש חופש בציר שמחבר בין השלדה של הקטנוע והסט של גלגל אחורי+גיר+מנוע.
זה באמת חופש בציר או שיש איזה סיילנטבלוקים שצריך להחליף במקרה זה ?
מצ"ב צילום קטנוע עם ציר שמראה באיזה מקום יש חופש וחצים שמראים לאיזה כיוון יש חופש
יש סיילנט בלוק אחד.
צריך להבין אם החופש מהגלגל או שכל המנוע חופשי
לא מהגלגל לבדו, אלא מכל הסט של הגלגל + גיר + וריאטור + מנוע.
צריך להחליף את התושבת,ואולי הבלוק השתקה גם נפגע.
אבל הוא לא שייך ל "mounting" ולא מחזיק את המנוע
יש לך מושג איזה מן החלקים צריך להחליף במקרה זה ?
מנסיון עבר, סיילנט בלוק נאכל עם הזמן. מספר 10 כאן:
https://www.motorcyclespareparts.eu/...ters/crankcase
מס׳ 3 בתמונה שאתה העלית מתחבר אליו.
בכל מקרה צריך לבדוק שזאת באמת כל הבעיה.
כנראה תושבות מנוע, זה מחלה של אקסבוים.
התושבות עולות בערך 180,העבודה יקרה אם אתה לא עושה לבד.. יצא לך איזה 1000 במוסך.
לא, זה לא אותו דבר.
אבל תבדוק, יכול להיות שגם אותו צריך להחליף.
תושבות מנוע הן אוסף של כמה חלקים, למעשה זאת מעין זרוע אחורית. בתמונה עם העיגול האדום מדובר על מכלולים 1, 3, 10.
יכול להיות שהבעיה היא רק בסיילנט בלוק, או רק תושבות או שניהם.
כדי לדעת בודאות ולא להוציא סתם כספים, כדאי לבדוק מה באמת הבעיה, במוסך...
Screenshot 2019-05-08 at 14.08.14.jpg
Screenshot 2019-05-08 at 14.09.33.jpg
נערך לאחרונה על ידי Supergegs; 08-05-2019 בשעה 14:30.