עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: מחפש כלי ל-A1

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131

    מחפש כלי ל-A1

    אז ככה חברים צריך ייעוץ טוב מה הבחירה הכי טובה בשבילי מכם בעלי הניסיון.
    אני בעוד כחודש רוכש כלי חדש, התקציב שלי הוא בין 40 ל45 אלף רק לכלי, ציוד כבר יש לי.
    רישיון A1 מעדיף להישאר איתו ולהגדיל בהמשך על מנת לצבור ניסיון קודם.
    האופציות שיש לי בראש הם דיוק 390 להביא חדש מהחברה ואז יישאר גם עודף בכיס, אבל כשרכבתי עליו בנסיעת מבחן לא אמרתי "וואו" כאילו יש לו כוח אבל הרגיש לי כאילו אני ימצה אותו מהר מידי..
    והוא גם לא בנוי לנסיעות שאני מתכנן בשבתות.
    האופציה השנייה שעלתה לי היא MT07 מוגבל, להביא יד שנייה ועם התקציב שלי אפשר למצוא במצב ממש טוב.
    עדיין לא יצא לי לרכב עליו, אומרים שהוא נורא אגרסיבי ולא מתאים לרוכבים מתחילים, כמה זה נכון?
    קצת עליי, בן 21 רוכב כבר כמה שנים על קטנועים, היו לי אופנועי 250 סמק, אופנועי שטח וכו.
    מחפש כלי שמצד אחד יהיה טוב גם ליום יום לנסיעות קצרות, וגם לפאן בסופשים לטיולים וכאלה.
    הכלי יהיה אצלי לפחות שנה שנתיים אולי גם יותר.
    בסופו של דבר הראש אומר לי תביא דיוק390 חדש בלי הרבה בלאגן ויישאר גם כסף בצד אבל הלב רוצה MT.
    גם כל יום מתווסף לי עוד כלי להתלבטות...
    פתאום הסיביאר500 נראה מעניין וגם SV למרות שאני פחות מתחבר אליו חיצונית, או הכלים של קוואסקי...
    מרגיש שאני הולך לאיבוד
    נערך לאחרונה על ידי OneBiker; 30-04-2019 בשעה 18:02.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הדיוק 390 הוא בקצה הסקאלה של הA1. ביחד איתו יש את הZ400 וזהו בערך. לשניהם יש מנועים שמגרדים את הסף מבחינת כח והמשקל שלהם נמוך. אם אתה מרגיש שהביצועים של הדיוק לא מספיקים לך אז אתה בבעיה כי לא תמצא אופנוע A1 עם ביצועים יותר טובים.

    אתה בן 21, הגעת לגיל שאתה יכול להוציא רשיון A בלתי מוגבל וזה כנראה מה שאתה צריך לעשות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הדיוק 390 הוא בקצה הסקאלה של הA1. ביחד איתו יש את הZ400 וזהו בערך. לשניהם יש מנועים שמגרדים את הסף מבחינת כח והמשקל שלהם נמוך. אם אתה מרגיש שהביצועים של הדיוק לא מספיקים לך אז אתה בבעיה כי לא תמצא אופנוע A1 עם ביצועים יותר טובים.

    אתה בן 21, הגעת לגיל שאתה יכול להוציא רשיון A בלתי מוגבל וזה כנראה מה שאתה צריך לעשות.
    אתה יודע שזה לא מדוייק, בכלל!
    בקצה הסקאלה של a1 ישנה את כל סדרת ה 500 של הונדה, וערמה של כלים בנפח גדול יותר שמגיעים עם הגבלת כ''ס. אז נכון שגם הקטמ וגם הקוואסקי הם חסרים, אבל בטח שלא קצה הסקאלה.
    פות''ש,
    לגבי ה mt, הכי טוב יהיה אם תעשה רכיבת מבחן עליו ולהבין אם הוא אכן הכלי בשבילך.
    בנוסף, אם אתה מתכנן הגדלת רישיון בעתיד, ורוצה 'לגדול' עם האופנוע הבא שלך, אתה יכול לבדוק כלים מוגבלים שניתן להסיר להם את ההגבלה באופן חוקי. אם אני לא טועה סוזוקי והונדה מאפשרים הורדת הגבלה למספר דגמים ושנתונים ובמוו מאפשרת הסרת הגבלה לכל הכלים המוגבלים שלהם.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אתה יודע שזה לא מדוייק, בכלל!
    בקצה הסקאלה של a1 ישנה את כל סדרת ה 500 של הונדה, וערמה של כלים בנפח גדול יותר שמגיעים עם הגבלת כ''ס. אז נכון שגם הקטמ וגם הקוואסקי הם חסרים, אבל בטח שלא קצה הסקאלה.
    פות''ש,
    לגבי ה mt, הכי טוב יהיה אם תעשה רכיבת מבחן עליו ולהבין אם הוא אכן הכלי בשבילך.
    בנוסף, אם אתה מתכנן הגדלת רישיון בעתיד, ורוצה 'לגדול' עם האופנוע הבא שלך, אתה יכול לבדוק כלים מוגבלים שניתן להסיר להם את ההגבלה באופן חוקי. אם אני לא טועה סוזוקי והונדה מאפשרים הורדת הגבלה למספר דגמים ושנתונים ובמוו מאפשרת הסרת הגבלה לכל הכלים המוגבלים שלהם.
    מטרו לא נותנים לעשות נסיעת מבחן עליו אלא רק בתור מורכב חחחח שזה הדבר הכי מטומטם ששמעתי מהם..
    אוטומטית הוריד לי את החשק לקנות מהם כלי..
    אני אבדוק בהונדה לגבי מה שאמרת על ההגבלה, אם זה נכון והם יסכימו כנראה שאלך על cb650 החדשים בכלל נראים פצצה
    הבעיה זה רק שזה כבר מפוצץ לי את התקציב ואצטרך לקחת הלוואה ובנוסף השוק של הכלים האלה נורא חלש..

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אתה יודע שזה לא מדוייק, בכלל!
    בקצה הסקאלה של a1 ישנה את כל סדרת ה 500 של הונדה, וערמה של כלים בנפח גדול יותר שמגיעים עם הגבלת כ''ס. אז נכון שגם הקטמ וגם הקוואסקי הם חסרים, אבל בטח שלא קצה הסקאלה.
    פות''ש,
    לגבי ה mt, הכי טוב יהיה אם תעשה רכיבת מבחן עליו ולהבין אם הוא אכן הכלי בשבילך.
    בנוסף, אם אתה מתכנן הגדלת רישיון בעתיד, ורוצה 'לגדול' עם האופנוע הבא שלך, אתה יכול לבדוק כלים מוגבלים שניתן להסיר להם את ההגבלה באופן חוקי. אם אני לא טועה סוזוקי והונדה מאפשרים הורדת הגבלה למספר דגמים ושנתונים ובמוו מאפשרת הסרת הגבלה לכל הכלים המוגבלים שלהם.
    לדיוק 390 יש 44 כ"ס על 150 קילו. יחס של 0.29 כ"ס לקילו. לZ400 יחס דומה. זה הנתון הרלוונטי לביצועים ואני לא מכיר אופנועי A1 עם יחס גבוה יותר.
    לCB500F יש 47 כ"ס (המקסימום המותר) אבל על 190 קילו. יחס של 0.25 כ"ס לקילו. הCBR500R כבד עוד יותר (וזו אחת התלונות העיקריות ביחס אליו במבחנים השוואתיים)
    לMT07 יש יחס של 0.26 כ"ס לקילו.


    הבן אדם השתעמם על הדיוק 390, שהוא אופנוע חוליגני. האחרים לא יספקו לו חווית ביצועים יותר מוצלחות אלא להפך...

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אתה יודע שזה לא מדוייק, בכלל!
    בקצה הסקאלה של a1 ישנה את כל סדרת ה 500 של הונדה, וערמה של כלים בנפח גדול יותר שמגיעים עם הגבלת כ''ס. אז נכון שגם הקטמ וגם הקוואסקי הם חסרים, אבל בטח שלא קצה הסקאלה.
    פות''ש,
    לגבי ה mt, הכי טוב יהיה אם תעשה רכיבת מבחן עליו ולהבין אם הוא אכן הכלי בשבילך.
    בנוסף, אם אתה מתכנן הגדלת רישיון בעתיד, ורוצה 'לגדול' עם האופנוע הבא שלך, אתה יכול לבדוק כלים מוגבלים שניתן להסיר להם את ההגבלה באופן חוקי. אם אני לא טועה סוזוקי והונדה מאפשרים הורדת הגבלה למספר דגמים ושנתונים ובמוו מאפשרת הסרת הגבלה לכל הכלים המוגבלים שלהם.
    אכן לא מדויק. יש גם את ההוסקוורנה 401 מדגמי ה-Vitpilen או ה-Svartpilen שיש להם בסיס גלגלים קצר יותר משל הדיוק 390 - מה שהופך אותם ליותר זריזים, ומרגשים בכל הקשור להתנהגות (המנוע מייצר את אותו ההספק). שניהם גם עומדים היטב ובגדול במסגרת התקציב שהציג.
    גם SV650 עומד בתקציב וניתן לרכוש אותו בגרסת A1 וכשמגדילים את הרישיון, ניתן גם להסיר באופן חוקי את ההגבלה מהאופנוע.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כוח סוס ומשקל זה נחמד.
    אבל לא פחות חשוב זה המומנט. מנוע שעל הנייר יש לו x כו"ס אבל אתה צריך לעבוד איתו על קצה הסקאה כדי להגיע אליהם, ירגיש פחות טוב מאופנוע עתיר מומנט, שגם בד"כ יתן אותו על טווח יותר רחב של הסל"ד.
    בנוסף,
    אם אתה מתכנן גם רכיבות ארוכות בסופשים, אופנוע גדול מוגבל יתן לך הרבה יותר. כנל לגבי מכלולי שלדה.

    בכוונה לא נכנס לדגמים ספציפיים ושאלות של תחזוקה ואמינות.ממ

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כוח סוס ומשקל זה נחמד.
    אבל לא פחות חשוב זה המומנט. מנוע שעל הנייר יש לו x כו"ס אבל אתה צריך לעבוד איתו על קצה הסקאה כדי להגיע אליהם, ירגיש פחות טוב מאופנוע עתיר מומנט, שגם בד"כ יתן אותו על טווח יותר רחב של הסל"ד.
    בנוסף,
    אם אתה מתכנן גם רכיבות ארוכות בסופשים, אופנוע גדול מוגבל יתן לך הרבה יותר. כנל לגבי מכלולי שלדה.

    בכוונה לא נכנס לדגמים ספציפיים ושאלות של תחזוקה ואמינות.ממ
    למדתי על דיוק 390 וקניתי SV650 מוגבל כאופנוע ראשון. במהלך שבעת החודשים שלי איתו כל הזמן קינן לי בראש הזכרון המתרחק של הדיוק וההתנהגות שלו איתי כ"ל" מול הכלי שיושב לי מתחת לישבן.
    כשהחלטתי שנמאס לי לסבול, לקחתי גם את הדיוק לנסיעת מבחן שאישררה שהזכרון שלי לא היה סוביקטיבי.
    כח זה באמת לא הכל (ולכן גם לא קניתי את הדיוק אלא אופנוע חלש משמעותית.ממ) וגם מומנט זה לא הכל. לאופנוע מוגבל יש כמה "שטיקים" מעניינים שצריך לקחת בחשבון כמו יחסי העברה שמתוכננים סביב רצועת כח שבכלל לא קיימת בגלל ההגבלה...

    יש לזה פתרון - הוא בן 21, עם נסיון של כמה שנים על קטנועים והוא יכול להגדיל את הרשיון ולקנות אופנוע לא מוגבל, דוגמת הMT07 שהוא מאוד רוצה. הוא נרתע מזה מתוך חשש שהאופנוע הלא מוגבל יהיה גדול עליו בהתחלה. אני לא בטוח עד כמה זה באמת תופס במקרה שלו.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    8
    אני ממליץ לך לעשות רכיבת מבחן על Z650 A1, לי יש קרוב לשנה, 18,000 ק"מ, מאד מרוצה ממנו.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    למדתי על דיוק 390 וקניתי SV650 מוגבל כאופנוע ראשון. במהלך שבעת החודשים שלי איתו כל הזמן קינן לי בראש הזכרון המתרחק של הדיוק וההתנהגות שלו איתי כ"ל" מול הכלי שיושב לי מתחת לישבן.
    כשהחלטתי שנמאס לי לסבול, לקחתי גם את הדיוק לנסיעת מבחן שאישררה שהזכרון שלי לא היה סוביקטיבי.
    כח זה באמת לא הכל (ולכן גם לא קניתי את הדיוק אלא אופנוע חלש משמעותית.ממ) וגם מומנט זה לא הכל. לאופנוע מוגבל יש כמה "שטיקים" מעניינים שצריך לקחת בחשבון כמו יחסי העברה שמתוכננים סביב רצועת כח שבכלל לא קיימת בגלל ההגבלה...

    יש לזה פתרון - הוא בן 21, עם נסיון של כמה שנים על קטנועים והוא יכול להגדיל את הרשיון ולקנות אופנוע לא מוגבל, דוגמת הMT07 שהוא מאוד רוצה. הוא נרתע מזה מתוך חשש שהאופנוע הלא מוגבל יהיה גדול עליו בהתחלה. אני לא בטוח עד כמה זה באמת תופס במקרה שלו.
    תראה אחי הייתי אתמול בהונדה בתל אביב במקרה עברתי שם אמרתי נכנס, תפס לי את העין איזה שעה הCB650R החדש.
    הוא פשוט יפיוף, חזק יותר מהאמטי ואיכותי הרבה יותר, מכלולים מעולים אולי הכי טובים בקטגוריה.
    יתרונות נוספים זה הונדה (אמינות, שירות, איכות) ,הכלי 4 צילינדר, נראה פסיכי מבחינה חיצונית עיצוב מטורף עשו לו.
    אני רק צריך לתאם נסיעת מבחן איתם וניראלי שאני הולך עליו.
    בנוסף התחייבו לי שכשארצה להוריד לו את ההגבלה אוכל לעשות זאת באופן חוקי וברישיון ככה שאין בעיה אני אהיה איתו שנה ככה מוגבל ואז אפתח אותו והוא יקבל פי 2 יותר כוחות סוס שזה די פסיכי.
    החיסרון היחיד זה המחיר הגבוה שלא תיכננתי להוציא, אצטרך לקחת הלוואה אבל יאללה כוסאומו חיים פעם אחת לא?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    אם אתה קונה הונדה ממליץ בחום לקנות דרך ביג בויז טויז בהרצל 113 בתל אביב. תאם מולם גם את נסיעת המבחן או שתעדכן בשבח שאתה מגיע דרכם.

    הם יודעים לתת עסקאות מאוד משתלמות, בעיקר באבזור נלווה.

    בכל מקרה בהצלחה, ועדכן מה קנית בסוף

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הדיוק 390 הוא בקצה הסקאלה של הA1. ביחד איתו יש את הZ400 וזהו בערך. לשניהם יש מנועים שמגרדים את הסף מבחינת כח והמשקל שלהם נמוך. אם אתה מרגיש שהביצועים של הדיוק לא מספיקים לך אז אתה בבעיה כי לא תמצא אופנוע A1 עם ביצועים יותר טובים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אתה יודע שזה לא מדוייק, בכלל!
    בקצה הסקאלה של a1 ישנה את כל סדרת ה 500 של הונדה
    JohnnyDough צודק ,
    הסדרה 500 של ההונדה לא מגיעה לא ל R3/MT03 , Ninja400/Z400 או duck390.
    הם הרבה יותר קלים , מפיקים יותר כוח סוס בסל"ד יותר נמוך.

    הסדרה 500 של הונדה נועדה לרישנות A2 באירופה [שזה A1 בארץ] עבור נסיעות במרחקים ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אכן לא מדויק. יש גם את ההוסקוורנה 401
    ההוסקוורנה 401 , זה בית שימוש על גלגלים .
    לא מתקרב לKTM וכל ההסוקוורנה מקומם בפח , בין אם זה מוטקרוס , סופרמוטו , אונדרו , או מפלצת רדיואקטיבית כמו ה 401..
    השוק מדבר בעד עצמו , הזבל הזה לא מגיע לקרסוליים של KTM.
    מאחל בהצלחה ל SM26 להיפטר משלו ולקרוא עליה קדיש.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אבל לא פחות חשוב זה המומנט.
    מומנט חשוב וכוח סוס חשוב ,
    אבל מה שחשוב זה באיזה טור הם מגיעים ולאורך כמה זמן הם נשארים .
    ומהבחינה הזאת ה R3/MT03 , Ninja400/Z400 או duck390 קורעים את המתחרים הטבעיים שלהם בקטגוריה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    העין איזה שעה הCB650R החדש.
    בנוסף התחייבו לי שכשארצה להוריד לו את ההגבלה אוכל לעשות זאת באופן חוקי וברישיון ככה שאין בעיה אני אהיה איתו שנה ככה מוגבל ואז אפתח אותו והוא יקבל פי 2 יותר כוחות סוס שזה די פסיכי.
    בחירה מצוינת , ועוד יותר מצוינת בגרסרת ה CBR650R
    רק שים לב שמדובר באופנוע A שסורס ל95 כ"ס כדי שיהיה ניתן לסרס אותו ל 47כ"ס עבור A1.
    האופנוע במקור עומד על 115 כ"ס באיזי.
    זה לא זבל כמו ה SV650 [שהיה לי] , מדובר באופנוע אמיתי.

    בכל מקרה תשאף תמיד לשדרג רישיון .
    כמה שיותר מהר , יותר טוב לך ... לצבור וותק לביטוח .
    נערך לאחרונה על ידי John; 02-05-2019 בשעה 18:34.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    JohnnyDough צודק ,
    הסדרה 500 של ההונדה לא מגיעה לא ל R3/MT03 , Ninja400/Z400 או duck390.
    הם הרבה יותר קלים , מפיקים יותר כוח סוס בסל"ד יותר נמוך.

    הסדרה 500 של הונדה נועדה לרישנות A2 באירופה [שזה A1 בארץ] עבור נסיעות במרחקים ..


    ההוסקוורנה 401 , זה בית שימוש על גלגלים .
    לא מתקרב לKTM וכל ההסוקוורנה מקומם בפח , בין אם זה מוטקרוס , סופרמוטו , אונדרו , או מפלצת רדיואקטיבית כמו ה 401..
    השוק מדבר בעד עצמו , הזבל הזה לא מגיע לקרסוליים של KTM.
    מאחל בהצלחה ל SM26 להיפטר משלו ולקרוא עליה קדיש.


    מומנט חשוב וכוח סוס חשוב ,
    אבל מה שחשוב זה באיזה טור הם מגיעים ולאורך כמה זמן הם נשארים .
    ומהבחינה הזאת ה R3/MT03 , Ninja400/Z400 או duck390 קורעים את המתחרים הטבעיים שלהם בקטגוריה.


    בחירה מצוינת , ועוד יותר מצוינת בגרסרת ה CBR650R
    רק שים לב שמדובר באופנוע A שסורס ל95 כ"ס כדי שיהיה ניתן לסרס אותו ל 47כ"ס עבור A1.
    האופנוע במקור עומד על 115 כ"ס באיזי.
    זה לא זבל כמו ה SV650 [שהיה לי] , מדובר באופנוע אמיתי.

    בכל מקרה תשאף תמיד לשדרג רישיון .
    כמה שיותר מהר , יותר טוב לך ... לצבור וותק לביטוח .
    תודה לך ולכל מי שהגיב כאן,
    נשאר רק לעשות נסיעת מבחן עליו וזהו רק להיות בטוח.
    אה וכמובן להכין את הבנקאית לפתוח את הכספות...

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לדיוק 390 יש 44 כ"ס על 150 קילו. יחס של 0.29 כ"ס לקילו. לZ400 יחס דומה. זה הנתון הרלוונטי לביצועים ואני לא מכיר אופנועי A1 עם יחס גבוה יותר.
    לCB500F יש 47 כ"ס (המקסימום המותר) אבל על 190 קילו. יחס של 0.25 כ"ס לקילו. הCBR500R כבד עוד יותר (וזו אחת התלונות העיקריות ביחס אליו במבחנים השוואתיים)
    לMT07 יש יחס של 0.26 כ"ס לקילו.


    הבן אדם השתעמם על הדיוק 390, שהוא אופנוע חוליגני. האחרים לא יספקו לו חווית ביצועים יותר מוצלחות אלא להפך...
    אני לא מבין למה הטבלאות האלה לא כוללות את משקל הרוכב הממוצע והציוד שלו.
    קח 85 קילו של רוכב ממוצע עם מיגון והטבלאות נראות אחרת לחלטין.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אני לא מבין למה הטבלאות האלה לא כוללות את משקל הרוכב הממוצע והציוד שלו.
    קח 85 קילו של רוכב ממוצע עם מיגון והטבלאות נראות אחרת לחלטין.
    איך אחרת לחלוטין?
    תוסיף 85 קילו או כל משקל אחר לכל אחד מהם ועדיין כל אחד מהאופנועים ימוקם בדיוק באותו מקום ברשימה...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO