JohnnyDough צודק ,
הסדרה 500 של ההונדה לא מגיעה לא ל R3/MT03 , Ninja400/Z400 או duck390.
הם הרבה יותר קלים , מפיקים יותר כוח סוס בסל"ד יותר נמוך.
הסדרה 500 של הונדה נועדה לרישנות A2 באירופה [שזה A1 בארץ] עבור נסיעות במרחקים ..
ההוסקוורנה 401 , זה בית שימוש על גלגלים .
לא מתקרב לKTM וכל ההסוקוורנה מקומם בפח , בין אם זה מוטקרוס , סופרמוטו , אונדרו , או מפלצת רדיואקטיבית כמו ה 401..
השוק מדבר בעד עצמו , הזבל הזה לא מגיע לקרסוליים של KTM.
מאחל בהצלחה ל SM26 להיפטר משלו ולקרוא עליה קדיש.
מומנט חשוב וכוח סוס חשוב ,
אבל מה שחשוב זה באיזה טור הם מגיעים ולאורך כמה זמן הם נשארים .
ומהבחינה הזאת ה R3/MT03 , Ninja400/Z400 או duck390 קורעים את המתחרים הטבעיים שלהם בקטגוריה.
בחירה מצוינת , ועוד יותר מצוינת בגרסרת ה CBR650R

רק שים לב שמדובר באופנוע A שסורס ל95 כ"ס כדי שיהיה ניתן לסרס אותו ל 47כ"ס עבור A1.
האופנוע במקור עומד על 115 כ"ס באיזי.
זה לא זבל כמו ה SV650 [שהיה לי] , מדובר באופנוע אמיתי.
בכל מקרה תשאף תמיד לשדרג רישיון .
כמה שיותר מהר , יותר טוב לך ... לצבור וותק לביטוח .