ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
אתה יודע שזה לא מדוייק, בכלל!
בקצה הסקאלה של a1 ישנה את כל סדרת ה 500 של הונדה, וערמה של כלים בנפח גדול יותר שמגיעים עם הגבלת כ''ס. אז נכון שגם הקטמ וגם הקוואסקי הם חסרים, אבל בטח שלא קצה הסקאלה.
פות''ש,
לגבי ה mt, הכי טוב יהיה אם תעשה רכיבת מבחן עליו ולהבין אם הוא אכן הכלי בשבילך.
בנוסף, אם אתה מתכנן הגדלת רישיון בעתיד, ורוצה 'לגדול' עם האופנוע הבא שלך, אתה יכול לבדוק כלים מוגבלים שניתן להסיר להם את ההגבלה באופן חוקי. אם אני לא טועה סוזוקי והונדה מאפשרים הורדת הגבלה למספר דגמים ושנתונים ובמוו מאפשרת הסרת הגבלה לכל הכלים המוגבלים שלהם.
לדיוק 390 יש 44 כ"ס על 150 קילו. יחס של 0.29 כ"ס לקילו. לZ400 יחס דומה. זה הנתון הרלוונטי לביצועים ואני לא מכיר אופנועי A1 עם יחס גבוה יותר.
לCB500F יש 47 כ"ס (המקסימום המותר) אבל על 190 קילו. יחס של 0.25 כ"ס לקילו. הCBR500R כבד עוד יותר (וזו אחת התלונות העיקריות ביחס אליו במבחנים השוואתיים)
לMT07 יש יחס של 0.26 כ"ס לקילו.


הבן אדם השתעמם על הדיוק 390, שהוא אופנוע חוליגני. האחרים לא יספקו לו חווית ביצועים יותר מוצלחות אלא להפך...