ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
למדתי על דיוק 390 וקניתי SV650 מוגבל כאופנוע ראשון. במהלך שבעת החודשים שלי איתו כל הזמן קינן לי בראש הזכרון המתרחק של הדיוק וההתנהגות שלו איתי כ"ל" מול הכלי שיושב לי מתחת לישבן.
כשהחלטתי שנמאס לי לסבול, לקחתי גם את הדיוק לנסיעת מבחן שאישררה שהזכרון שלי לא היה סוביקטיבי.
כח זה באמת לא הכל (ולכן גם לא קניתי את הדיוק אלא אופנוע חלש משמעותית.ממ) וגם מומנט זה לא הכל. לאופנוע מוגבל יש כמה "שטיקים" מעניינים שצריך לקחת בחשבון כמו יחסי העברה שמתוכננים סביב רצועת כח שבכלל לא קיימת בגלל ההגבלה...

יש לזה פתרון - הוא בן 21, עם נסיון של כמה שנים על קטנועים והוא יכול להגדיל את הרשיון ולקנות אופנוע לא מוגבל, דוגמת הMT07 שהוא מאוד רוצה. הוא נרתע מזה מתוך חשש שהאופנוע הלא מוגבל יהיה גדול עליו בהתחלה. אני לא בטוח עד כמה זה באמת תופס במקרה שלו.
תראה אחי הייתי אתמול בהונדה בתל אביב במקרה עברתי שם אמרתי נכנס, תפס לי את העין איזה שעה הCB650R החדש.
הוא פשוט יפיוף, חזק יותר מהאמטי ואיכותי הרבה יותר, מכלולים מעולים אולי הכי טובים בקטגוריה.
יתרונות נוספים זה הונדה (אמינות, שירות, איכות) ,הכלי 4 צילינדר, נראה פסיכי מבחינה חיצונית עיצוב מטורף עשו לו.
אני רק צריך לתאם נסיעת מבחן איתם וניראלי שאני הולך עליו.
בנוסף התחייבו לי שכשארצה להוריד לו את ההגבלה אוכל לעשות זאת באופן חוקי וברישיון ככה שאין בעיה אני אהיה איתו שנה ככה מוגבל ואז אפתח אותו והוא יקבל פי 2 יותר כוחות סוס שזה די פסיכי.
החיסרון היחיד זה המחיר הגבוה שלא תיכננתי להוציא, אצטרך לקחת הלוואה אבל יאללה כוסאומו חיים פעם אחת לא?