ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
עבור הדיוק: 44 / (150 + 85)
היחס של הדיוק הופך ל-0.187
היחס של ה-MT יוצא 0.277

זה לא כל מה שקובע.
בשלב הזה בחיי, מערכות בטיחות, מתלים ובלמים חשובים לא פחות מכח במנוע.
יש משהו באופנוע קטן, קל וזריז שיושב בצורה מהודקת על הכביש אבל בנסיעה מנהלתית אגרסיבית, גם מתלים סבירים עושים את העבודה בצורה טובה.
בנסיעות האלה, שאתה לא יכול לטוס בפניות ונאלץ לבלום בכל פניה, מנוע גדול עם יותר מומנט פשוט מפיק נסיעה יותר מספקת ויותר זריזה. לדעתי.

לטוס במסלול או לגרד את הברך בכבישים מושלמים זה פחות הנישה שלי אז אין לי ממש מה לתרום בנושא.
47/(180+85)=0.177
נקודת השיוויון היא במשקל של 290 קילו (או 430 במקרה של ההונדה מול הדיוק) וחראם על האופנועים שאתה מעמיס עליהם כזה משקל.

אבל אני לגמרי מסכים איתך לחלוטין עם כל הדברים שרשמת בהמשך. דעתי דומה.