עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: מחפש כלי ל-A1

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    איך אחרת לחלוטין?
    תוסיף 85 קילו או כל משקל אחר לכל אחד מהם ועדיין כל אחד מהאופנועים ימוקם בדיוק באותו מקום ברשימה...
    עבור הדיוק: 44 / (150 + 85)
    היחס של הדיוק הופך ל-0.187
    היחס של ה-MT יוצא 0.277

    זה לא כל מה שקובע.
    בשלב הזה בחיי, מערכות בטיחות, מתלים ובלמים חשובים לא פחות מכח במנוע.
    יש משהו באופנוע קטן, קל וזריז שיושב בצורה מהודקת על הכביש אבל בנסיעה מנהלתית אגרסיבית, גם מתלים סבירים עושים את העבודה בצורה טובה.
    בנסיעות האלה, שאתה לא יכול לטוס בפניות ונאלץ לבלום בכל פניה, מנוע גדול עם יותר מומנט פשוט מפיק נסיעה יותר מספקת ויותר זריזה. לדעתי.

    לטוס במסלול או לגרד את הברך בכבישים מושלמים זה פחות הנישה שלי אז אין לי ממש מה לתרום בנושא.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    עבור הדיוק: 44 / (150 + 85)
    היחס של הדיוק הופך ל-0.187
    היחס של ה-MT יוצא 0.277

    זה לא כל מה שקובע.
    בשלב הזה בחיי, מערכות בטיחות, מתלים ובלמים חשובים לא פחות מכח במנוע.
    יש משהו באופנוע קטן, קל וזריז שיושב בצורה מהודקת על הכביש אבל בנסיעה מנהלתית אגרסיבית, גם מתלים סבירים עושים את העבודה בצורה טובה.
    בנסיעות האלה, שאתה לא יכול לטוס בפניות ונאלץ לבלום בכל פניה, מנוע גדול עם יותר מומנט פשוט מפיק נסיעה יותר מספקת ויותר זריזה. לדעתי.

    לטוס במסלול או לגרד את הברך בכבישים מושלמים זה פחות הנישה שלי אז אין לי ממש מה לתרום בנושא.
    47/(180+85)=0.177
    נקודת השיוויון היא במשקל של 290 קילו (או 430 במקרה של ההונדה מול הדיוק) וחראם על האופנועים שאתה מעמיס עליהם כזה משקל.

    אבל אני לגמרי מסכים איתך לחלוטין עם כל הדברים שרשמת בהמשך. דעתי דומה.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    1
    קוראים יאן , אני עובד בסוכנות של ktm אשמח להזמין אותך לרכיבת מבחן על ה390 וה690(a1)
    טל-0547113913

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שלום יאן.
    אתה מורשה לפרסום מסחרי?

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לדיוק 390 יש 44 כ"ס על 150 קילו. יחס של 0.29 כ"ס לקילו. לZ400 יחס דומה. זה הנתון הרלוונטי לביצועים ואני לא מכיר אופנועי A1 עם יחס גבוה יותר.
    לCB500F יש 47 כ"ס (המקסימום המותר) אבל על 190 קילו. יחס של 0.25 כ"ס לקילו. הCBR500R כבד עוד יותר (וזו אחת התלונות העיקריות ביחס אליו במבחנים השוואתיים)
    לMT07 יש יחס של 0.26 כ"ס לקילו.


    הבן אדם השתעמם על הדיוק 390, שהוא אופנוע חוליגני. האחרים לא יספקו לו חווית ביצועים יותר מוצלחות אלא להפך...
    הגיבו לך כבר, אבל...
    יחס הספק-משקל הוא ממש לא פרמטר יחיד שמכתיב את ביצועי האופנוע. אחרת, ההסקווארנה 125 דו"פ שלי (כ-30 כ"ס על 96 קילו) הייתה "האופנוע הכי מטוס ב-A1".
    אממה? ההספק הזה מתקבל ברצועה צרה, בטווח הסל"ד העליון. אפילו בשטח אני לא מבלה שם קבוע. מתחת לרצועה הזאת יש משמעותית פחות כוח.
    זה מה שנקרא "גמישות" ו"מומנט זמין". לרכיבה בכביש ציבורי הפרמטרים האלה חשובים בהרבה מיחס הספק-משקל. אלה הביצועים הזמינים שלך, שעושים את ההבדל בין לפתוח גז ולעקוף - ללהוריד 2 הילוכים לעקיפה.
    כאן, היתרון של ה-500-ים של הונדה ושל ה-600 המוגבלים על אופנוע ה-300-400 הוא עצום. וזה ממש לא משנה שלכולם יש 42-47 כ"ס בקצה הסקאלה.

    אתה אוהב אופנועים קטנים וקלים, סבבה. זה לא אומר שזה מה שנכון לכל רוכב מתחיל. ההעדפה האישית שלי הפוכה, ותמיד העדפתי אופנועים בנפח גדול יחסית לקטגוריה, עם מנועים גמישים שחיים באמצע הסקאלה - על סקרימרים ספורטיביים עם אותו הספק בחצי מהנפח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    קקטוב, זו הקפצה של דיון מלפני חודש... הנקודות שאתה מעלה נכונות ורלוונטיות וכמו כל הודעה אחרת, של כל כותב שהוא - הדברים משקפים את חוות הדעת של הכותב.

    אממה?
    הן כבר עלו פה וכבר התייחסתי אליהן במפורט (ע"ע הודעה מה1.5). אם תעבור על ההודעה ההיא אתה תגלה שהמטרה שלי לא היתה למכור לו דיוק 390 או אופנוע קל אחר אלא חשבתי שנכון שהוא ישדרג את הרשיון שלו ויקנה את הMT07 הלא מוגבל שהוא חולם עליו.
    בנוסף, פותח השרשור פתח שורה של שרשורים מקבילים, בחלקם אפילו רשמתי לו דברים דומים למה שאתה מעלה כאן ולמיטב זכרוני הוא הלך בסוף על CB650R מוגבל. אני דווקא הייתי בעד, למרות הרושם שאולי קיבלת.

    ואגב חצי רלוונטי, היום חגגתי (לבד, בפינה ובחושך) שנה לקבלת הרשיון. הטופס מוכן והמורה מחכה לי בהמשך השבוע. זה חצי רלוונטי משום שהלימוד הוא על CB500F ואם יהיו לי תובנות אחרות, למרות לא מעט שיעורי בית רלוונטיים שעשיתי בעבר והעלו תמונה מאוד ברורה, אז אני אשתף.

    (את הנימה הפדגוגית/לעומתית אני מקטלג במסגרת של תרבות "פוסט סובייטית" ומתעלם - אם המטרה כאן היתה פחות עניינית ויותר פריקתית אז תנסה אולי את xlib)

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO