תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: מנוע טווין, מתרגלים לויברציות ?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    63

    מנוע טווין, מתרגלים לויברציות ?

    רוכב כיום הונדה 4 צילנדר, עשיתי נסיעת מבחן היום על קטמ מנוע טווין ענק, מבחינתי כל האופנוע רוטט ומבוורץ, בידים והרגליים.
    כשחזרתי לרכב על שלי, הרגשתי חלקות שלא קיימת בטווין, האם הרגשתי את זה בגלל נסיעת המבחן? חיים ים זה ביום יום ? מתרגלים ?
    HONDA CB500X 2015
    HONDA CB1000F 2015
    ... TBD ....

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    כן, מתרגלים. זה לא סינגל שהוא ויברטור ותרצה או לא תרצה הוא ירעיד לך את הנשמה, טווין הוא יותר מחוספס ממרובע צילינדרים, אבל ביומיום לא שמים לב לזה. (לדוגמא כשלקחתי לסיבוב קצר את הוולקן 900 של אבא שלי, הויברציות די הציקו לי. כשהיה לי אותו לכמה ימים ותפרנו ביחד 400 ק"מ אז באמת שהתרגלתי ולא מרגישים את זה).

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    התדר של מנוע V בדרך כלל אינו גורם לנימול הידיים לעומת זאת יש 4 בשורה שמעבירים זימזום כזה לכידון וזה מרדים את הידיים.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    כן, מתרגלים. זה לא סינגל שהוא ויברטור ותרצה או לא תרצה הוא ירעיד לך את הנשמה
    אתה טועה כשאתה כותב זאת כעובדה מוגמרת, החלטית ובלתי ניתנת לערעור. כאילו מדובר על אחת מאמיתות העולם. לא רכבת על כל מנועי הסינגל לכביש שיש בשביל להכריז זאת. אפילו מנועי הסינגל מסדרת ה-390\401 של הק.ט.מ\הוסקוורנה, שעובדים קשה ובסל"ד גבוה - רחוקים מלהתאים למשפט הזה שלך. גם הסדרה הגדולה יותר, ה-690\701 לא מרגישה כמו "ויברטור". היא כן מרעידה את הנשמה, אבל מהסיבות הנכונות שבגללן רוכבים על אופנוע ומחייכים, וזה לא בגלל ויברציות המנוע.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי shochats צפיה בהודעה
    רוכב כיום הונדה 4 צילנדר, עשיתי נסיעת מבחן היום על קטמ מנוע טווין ענק, מבחינתי כל האופנוע רוטט ומבוורץ, בידים והרגליים.
    כשחזרתי לרכב על שלי, הרגשתי חלקות שלא קיימת בטווין, האם הרגשתי את זה בגלל נסיעת המבחן? חיים ים זה ביום יום ? מתרגלים ?
    גם מתרגלים וגם... או שאוהבים, או שלא אוהבים.
    אחרי שנים ארוכות על 4-בשורה (בנדיט 1200) עברתי לדוקאטי (ועוד לאחד הדגמים היותר-רועדים). בנסיעות הראשונות זה הרגיש כאילו בטווח שבין 2000 ל-3500 סל"ד האופנוע מנסה לפרק את עצמו. אחרי זה... גם אני התרגלתי, וגם התחלתי להתייחס לזה כעוד פאן באופי של האופנוע.
    לא לכולם זה מתאים, ויש רוכבים שחשובה להם החלקות בתגובות. להם עדיף להישאר עם אופנועי 4 צילינדר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אתה טועה כשאתה כותב זאת כעובדה מוגמרת, החלטית ובלתי ניתנת לערעור. כאילו מדובר על אחת מאמיתות העולם. לא רכבת על כל מנועי הסינגל לכביש שיש בשביל להכריז זאת. אפילו מנועי הסינגל מסדרת ה-390\401 של הק.ט.מ\הוסקוורנה, שעובדים קשה ובסל"ד גבוה - רחוקים מלהתאים למשפט הזה שלך. גם הסדרה הגדולה יותר, ה-690\701 לא מרגישה כמו "ויברטור". היא כן מרעידה את הנשמה, אבל מהסיבות הנכונות שבגללן רוכבים על אופנוע ומחייכים, וזה לא בגלל ויברציות המנוע.
    הבחור ביקש דעה וננתי דעה. יכול להיות שלי אישית (!) כל סינגל מרגיש כמו ויברטור על גלגלים, מצד שני אני גם לא אוהב 4 בשורה כי הוא חלק מדיי ועם כל הכבוד לרצועת הכח, חסר לי החספוס. לכל אופנוע קיים רוכב ונישה שמתאימים לו, אולי טווינים זה פשוט לא הקטע של הבחור.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    הבחור ביקש דעה וננתי דעה. יכול להיות שלי אישית (!) כל סינגל מרגיש כמו ויברטור על גלגלים, מצד שני אני גם לא אוהב 4 בשורה כי הוא חלק מדיי ועם כל הכבוד לרצועת הכח, חסר לי החספוס. לכל אופנוע קיים רוכב ונישה שמתאימים לו, אולי טווינים זה פשוט לא הקטע של הבחור.
    קראתי שוב את הודעתך. לא סייגת וכתבת שמדובר על דיעה בכלל או דיעה אישית שלך בפרט. ניסחת זאת כאילו מדובר על אמת ידועה ועובדה שנהירה לכולם. אנחנו בפורום - לא בשיחת פנים אל פנים. אין כאן הבעות פנים ותנועות גוף כדי להסביר את שלא נכתב.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    חחח ואני עברתי היום מסינגל לטוין, והטויין מרגיש לי חלק מידי
    אפילו קצת מתגעגע לויברוצים שלו

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-01-2019, 18:50
  2. הונדה אפריקה טווין??
    על ידי חדשפה בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-08-2018, 13:20
  3. טווין מקבילי דיזל.
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-10-2017, 07:56
  4. motoGP סבב יפן - מסלול טווין מוטגי
    על ידי rusty james בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-10-2016, 23:43
  5. אפריקה טווין החדש
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO