תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: בנלי TNT25 בעד או נגד?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש משומשים בני שנה. ראיתי קאוואסקי Z250 2018 עם 0 ק"מ, יד יבואן ב-23. גם אופציה.
    חוץ מזה, לפני שאתה שולל כלי בגלל משקל - עשה רכיבת מבחן. אני גם ממש לא בטוח שהקילוגרמים האלה זה מה שישפיע לך על הצריכה. FUELLY מכיר? תעיף מבט, תסתכל על איזה צריכת דלק אנשים מדווחים על הכלים שמעניינים אותך.
    הסתכלתי בFUELLY. הצריכת דלק של הסוזוקי גרועה לדעתי. (רשום שם 22-1) גם יש שם רק חוות דעת אחת על הGSX250R. לגבי המשקל, זה לא הדבר שמשפיע הכי הרבה על צריכת דלק?
    עוד שאלה על הדרך, DR650SE למשל שוקל 166 קג. איך הGSX250R עם מנוע 250 סמק שוקל (178 קג), יותר מאופנוע עם מנוע 650 סמק?
    הסתכלתי על הנתונים באתר של עופר אבניר.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    הסתכלתי בFUELLY. הצריכת דלק של הסוזוקי גרועה לדעתי. (רשום שם 22-1) גם יש שם רק חוות דעת אחת על הGSX250R. לגבי המשקל, זה לא הדבר שמשפיע הכי הרבה על צריכת דלק?
    עוד שאלה על הדרך, DR650SE למשל שוקל 166 קג. איך הGSX250R עם מנוע 250 סמק שוקל (178 קג), יותר מאופנוע עם מנוע 650 סמק?
    הסתכלתי על הנתונים באתר של עופר אבניר.
    יש כמה שיטות למדידת משקל - משקל יבש (ללא דלק, שמן וכו'), משקל רטוב ושילובים מוזרים בינהם. יתכן ומשקלו של ה-DR נמדד שונה.
    יכול להיות שה-DR אכן קל יותר מהסיבות שצויינו מעליי. בכל מקרה, המנוע הוא לא-דווקא החלק היחיד שמשפיע על המשקל, ונפח המנוע לא בהכרח מעיד על משקלו. שלדת אלומיניום, ג'אנטים קלים, פלאסטיקה דקה יותר, מערכת פליטה פתוחה יכולים להוריד המון ממשקל האופנוע. גם במנוע (בכלים שבהם שווה להשקיע בהורדת משקל - סופרספורט בד"כ) ניתן להוריד קילוגרמים רבים ע"י שימוש בסגסוגות מתקדמות, תכנון קומפקטי של הרכיבים וכו'. כמובן, שיש לזה מחיר - או בעמידות, או במחיר הכלי.

    ההנחה שלך שהמשקל משפיע מאוד על צריכת הדלק שגויה מיסודה. בפועל, זה פקטור משני לחולוטין. הפרמטר הראשון והעיקרי לחסכון בדלק הוא סגנון הרכיבה - ככל שתרכב חלק ועדין יותר, תמנע מבלימות ותתכנן קו תנועה חכם, כך תשתפר הצריכה.
    פאקטורים הנדסיים משמעותיים הם יעילות המנוע (כאן מככבים כלים כגון ההונדה NC\CB500), אוירודנמיות (משפיע יותר ככל שהמהירות עולה), חלוקת הילוכים נכונה (שמאפשרת לרוכב להיות בטווח סל"ד יעיל אך לא גבוה מדי).

    הדוקאטי הפרטי שלי יושב על 1/19-20 ברכיבה מנהלתית (לרוב שיוט 110-140, פקקים ב-70 קמ"ש על השול). ראיתי גם טנקים של 1/22 כמה פעמים. רוב הדיווחים שתראה ב-FUELLY הינם בטווח של 1/17-1/15. למה? כי זה אופנוע ליטר, ואם תלחץ אותו - הוא ישתה.
    אופנוע 250 לרוב אוכל 1/23-1/20 בקריעה (שתקצר לו את החיים פי כמה) עד ל-1/30 ברכיבה מתונה וחסכונית. בכל מקרה, מדובר כאן במעט דלק, ואבסולוטית - הפער הכספי קטן.
    משום שהאופנוע אמור לשמש אותך לנסיעות יומיומיות לעבודה, הייתי שם את הדגש דווקא על אמינות ולא על צריכת דלק - וכאן אתה בבעיה, כי בקטגוריה הזאת לא נשארו הרבה כלים עם רקורד אמינות מרשים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. סוג שמן - בנלי TN25/BN251 (כ"ע)
    על ידי akay666 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-01-2019, 11:11
  2. רכיבה ראשונה: בנלי לאונצ'ינו 500
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 29-04-2018, 17:48
  3. חוות דעת על בנלי 300/TNT250
    על ידי nirtz בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-12-2017, 06:10
  4. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 26-11-2016, 12:34
  5. ה-500 סמ"ק החדשים של בנלי.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 22:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO