עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: בנלי TNT25 בעד או נגד?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    7

    Question בנלי TNT25 בעד או נגד?

    אהלן,

    למישהו פה יש ניסיון עם בנלי?

    אני מתלבט אם לקנות את הTNT25. האם זה שמדובר באופנוע איטלקי שמיוצר בסין אומר שהאמינות שלו תהיה גרועה?

    יש דרך לדעת לאיזה קילומטרז' הוא יגיע עד ש"ימות"? (בהנחה שאני לא הולך להתחרע עליו)

    אני צריך כלי לנסיעה יומיומית לעבודה- 35 קמ לכיוון, 5 ימים בשבוע.

    בראש סדר העדיפות שלי זה שיהיה אמין וחסכוני בדלק. לא איכפת לי אם יסע טיפה לאט יותר. העיקר לא להיתקע במוסך ושלא יהיה חזיר דלק.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    אהלן,

    למישהו פה יש ניסיון עם בנלי?

    אני מתלבט אם לקנות את הTNT25. האם זה שמדובר באופנוע איטלקי שמיוצר בסין אומר שהאמינות שלו תהיה גרועה?

    יש דרך לדעת לאיזה קילומטרז' הוא יגיע עד ש"ימות"? (בהנחה שאני לא הולך להתחרע עליו)

    אני צריך כלי לנסיעה יומיומית לעבודה- 35 קמ לכיוון, 5 ימים בשבוע.

    בראש סדר העדיפות שלי זה שיהיה אמין וחסכוני בדלק. לא איכפת לי אם יסע טיפה לאט יותר. העיקר לא להיתקע במוסך ושלא יהיה חזיר דלק.
    עבר אצלי בסדנה אחד כזה. היה עליו 10 אלף ק"מ, הכלי הספיק לקבל כמה בעיות (למיטב זכרוני - נזילה ממשאבת מים וקאליפר אחורי שנתפס).
    אין שום דרך לדעת לאיזה קילומטראז' הוא יגיע, זה גם מאוד תלוי בסגנון הרכיבה ואיכות האחזקה.
    למה אתה נעול דווקא על הבנלי? יש עוד כלים בשוק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מזכיר לי את הדעה על הדאצ'ה
    גם רנו וגם רומני.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מזכיר לי את הדעה על הדאצ'ה
    גם רנו וגם רומני.
    הדאצ'יה רכב מעולה עם אמינות מוכחת.
    הבנלי הוא כלי עם אמינות לא ידועה. אם תמצא מידע מהימן על בנלי עם 100 אלף ק"מ - תביא קישור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    עבר אצלי בסדנה אחד כזה. היה עליו 10 אלף ק"מ, הכלי הספיק לקבל כמה בעיות (למיטב זכרוני - נזילה ממשאבת מים וקאליפר אחורי שנתפס).
    אין שום דרך לדעת לאיזה קילומטראז' הוא יגיע, זה גם מאוד תלוי בסגנון הרכיבה ואיכות האחזקה.
    למה אתה נעול דווקא על הבנלי? יש עוד כלים בשוק.
    לא נעול אבל המחיר שלו הכי אטרקטיבי. 20,000 שח לקטנוע 250 חדש.
    לאיזה עוד כלים אתה מתכוון?
    חשבתי על הסוזוקי GSX 250 אבל הוא שוקל 178 קילו. אני לא מבין למה אופנוע כזה קטן שוקל כל כך הרבה. יאכל לי יותר דלק ככה.
    ימאהה הונדה וקוואסאקי יקרים לי מדי
    מה עוד יש?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    לא נעול אבל המחיר שלו הכי אטרקטיבי. 20,000 שח לקטנוע 250 חדש.
    לאיזה עוד כלים אתה מתכוון?
    חשבתי על הסוזוקי GSX 250 אבל הוא שוקל 178 קילו. אני לא מבין למה אופנוע כזה קטן שוקל כל כך הרבה. יאכל לי יותר דלק ככה.
    ימאהה הונדה וקוואסאקי יקרים לי מדי
    מה עוד יש?
    יש משומשים בני שנה. ראיתי קאוואסקי Z250 2018 עם 0 ק"מ, יד יבואן ב-23. גם אופציה.
    חוץ מזה, לפני שאתה שולל כלי בגלל משקל - עשה רכיבת מבחן. אני גם ממש לא בטוח שהקילוגרמים האלה זה מה שישפיע לך על הצריכה. FUELLY מכיר? תעיף מבט, תסתכל על איזה צריכת דלק אנשים מדווחים על הכלים שמעניינים אותך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אישית הייתי הולך עם הסוזוקי, גם בגלל מנוע הטווין בניגוד לסינגלים של שאר החברים בקטגוריה.
    כמו שקטקוב אמר - רכיבת מבחן תיתן לך פרספקטיבה טובה יותר לגבי הכלי.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש משומשים בני שנה. ראיתי קאוואסקי Z250 2018 עם 0 ק"מ, יד יבואן ב-23. גם אופציה.
    חוץ מזה, לפני שאתה שולל כלי בגלל משקל - עשה רכיבת מבחן. אני גם ממש לא בטוח שהקילוגרמים האלה זה מה שישפיע לך על הצריכה. FUELLY מכיר? תעיף מבט, תסתכל על איזה צריכת דלק אנשים מדווחים על הכלים שמעניינים אותך.
    הסתכלתי בFUELLY. הצריכת דלק של הסוזוקי גרועה לדעתי. (רשום שם 22-1) גם יש שם רק חוות דעת אחת על הGSX250R. לגבי המשקל, זה לא הדבר שמשפיע הכי הרבה על צריכת דלק?
    עוד שאלה על הדרך, DR650SE למשל שוקל 166 קג. איך הGSX250R עם מנוע 250 סמק שוקל (178 קג), יותר מאופנוע עם מנוע 650 סמק?
    הסתכלתי על הנתונים באתר של עופר אבניר.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כי הdr הוא אופנוע דוש, ומשקיעים הרבה כדי להוריד משקל מאופנועים כאלו.
    בין היתר, אין לו מערכת קירור מים, צילינדר אחד (מסיבות אחרות) ועוד ועוד.
    נשמע כאילו שאתה מנסה לחסוך כסף.
    לקנות את הדבר הכי זול שיש בשוק, זאת בדרך כלל לא דרך טובה לעשות זאת.
    בנוסף,
    מה אכפת לך מצריכת דלק? ההבדל בין 25 ל22 ק"מ לליטר הוא שולי אם אתה נכנס ויוצא ממוסכים כל הזמן.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    הסתכלתי בFUELLY. הצריכת דלק של הסוזוקי גרועה לדעתי. (רשום שם 22-1) גם יש שם רק חוות דעת אחת על הGSX250R. לגבי המשקל, זה לא הדבר שמשפיע הכי הרבה על צריכת דלק?
    עוד שאלה על הדרך, DR650SE למשל שוקל 166 קג. איך הGSX250R עם מנוע 250 סמק שוקל (178 קג), יותר מאופנוע עם מנוע 650 סמק?
    הסתכלתי על הנתונים באתר של עופר אבניר.
    יש כמה שיטות למדידת משקל - משקל יבש (ללא דלק, שמן וכו'), משקל רטוב ושילובים מוזרים בינהם. יתכן ומשקלו של ה-DR נמדד שונה.
    יכול להיות שה-DR אכן קל יותר מהסיבות שצויינו מעליי. בכל מקרה, המנוע הוא לא-דווקא החלק היחיד שמשפיע על המשקל, ונפח המנוע לא בהכרח מעיד על משקלו. שלדת אלומיניום, ג'אנטים קלים, פלאסטיקה דקה יותר, מערכת פליטה פתוחה יכולים להוריד המון ממשקל האופנוע. גם במנוע (בכלים שבהם שווה להשקיע בהורדת משקל - סופרספורט בד"כ) ניתן להוריד קילוגרמים רבים ע"י שימוש בסגסוגות מתקדמות, תכנון קומפקטי של הרכיבים וכו'. כמובן, שיש לזה מחיר - או בעמידות, או במחיר הכלי.

    ההנחה שלך שהמשקל משפיע מאוד על צריכת הדלק שגויה מיסודה. בפועל, זה פקטור משני לחולוטין. הפרמטר הראשון והעיקרי לחסכון בדלק הוא סגנון הרכיבה - ככל שתרכב חלק ועדין יותר, תמנע מבלימות ותתכנן קו תנועה חכם, כך תשתפר הצריכה.
    פאקטורים הנדסיים משמעותיים הם יעילות המנוע (כאן מככבים כלים כגון ההונדה NC\CB500), אוירודנמיות (משפיע יותר ככל שהמהירות עולה), חלוקת הילוכים נכונה (שמאפשרת לרוכב להיות בטווח סל"ד יעיל אך לא גבוה מדי).

    הדוקאטי הפרטי שלי יושב על 1/19-20 ברכיבה מנהלתית (לרוב שיוט 110-140, פקקים ב-70 קמ"ש על השול). ראיתי גם טנקים של 1/22 כמה פעמים. רוב הדיווחים שתראה ב-FUELLY הינם בטווח של 1/17-1/15. למה? כי זה אופנוע ליטר, ואם תלחץ אותו - הוא ישתה.
    אופנוע 250 לרוב אוכל 1/23-1/20 בקריעה (שתקצר לו את החיים פי כמה) עד ל-1/30 ברכיבה מתונה וחסכונית. בכל מקרה, מדובר כאן במעט דלק, ואבסולוטית - הפער הכספי קטן.
    משום שהאופנוע אמור לשמש אותך לנסיעות יומיומיות לעבודה, הייתי שם את הדגש דווקא על אמינות ולא על צריכת דלק - וכאן אתה בבעיה, כי בקטגוריה הזאת לא נשארו הרבה כלים עם רקורד אמינות מרשים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הדאצ'יה רכב מעולה עם אמינות מוכחת.
    הבנלי הוא כלי עם אמינות לא ידועה. אם תמצא מידע מהימן על בנלי עם 100 אלף ק"מ - תביא קישור.
    תכלס ממה שסיפרו לי הדאצ'ה יותר טובה מהרנו.
    אם זה נכון או לא אין לי מושג למעט רנו 5 מודל 85 לא היו לי מכוניות מקונצרן.


    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תכלס ממה שסיפרו לי הדאצ'ה יותר טובה מהרנו.
    אם זה נכון או לא אין לי מושג למעט רנו 5 מודל 85 לא היו לי מכוניות מקונצרן.


    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    האוטו של אבא'לה בן 10 עם רבע מיליון קילומטר... ועכשיו מתחילות בעיות (בינתיים לא יקרות במיוחד לתיקון).
    מנוע וגיר עדיין מקוריים ובמצב מעולה. אפילו הקלאץ' עדיין מקורי.
    אבל זה לא קשור לדיון על הבנלי...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תכלס ממה שסיפרו לי הדאצ'ה יותר טובה מהרנו.
    אם זה נכון או לא אין לי מושג למעט רנו 5 מודל 85 לא היו לי מכוניות מקונצרן.


    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    לקחו רנו והפשיטו אותה מכל הטכנולוגיה החדשה וקיבלו רכב אמין (ממש במקרה), הדאסטר מככב בכפרים באלפים איפה שצריך 4X4 בזול, הוא עובד שם קשה עם כל המלח והקור ונראה שמחזיק יפה, מזכיר את הפנדה של פעם.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    דאסטר דיזל עם תיבה ידנית - אין סיבה שלא יציג חיים ארוכים בתנאים קשוחים. אוטו ראוי ותמורה טובה לכסף.

    אבל גם הם נופלים... היום מוכרים דאסטר מיקרו-טורבו בנזין עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים וזה צרעת. בשבועות האחרונים הם עוד הגדילו והכניסו לו את המנוע החדש ביותר של הקונצרן, 1.33L שמשודך לתיבה מהבית הדי מפוקפק של getrag. רצית מכלולים ותיקים עם רקורד של אמינות וקיבלת את ההפך הגמור.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    תבדוק גם את הZ250SL
    זה היה הכלי הקודם שלי והצריכה שלו הייתה בממוצע 28.1 ק"מ לליטר, אפשר גם להגיע ל30, תלוי ברכיבה שלך.
    הנה ה fuelly שלי http://www.fuelly.com/motorcycle/kaw...wahonda/804054
    המפתח לחיסכון בדלק בו, זה לשייט על 115(למרות שבכבישים מהירים כמו כביש 2 הייתי נוסע לפעמים גם 120 איתו)
    בכבישים בין עירוניים עם רמזורים כמו חלקים מכביש 4 או כביש 57 בדרך כלל הייתי נוסע 105-110.

    מבחינת האצות, הייתי "מתפרע" מתי שהייתי עוקף את המכוניות על לנקודה ריקה יחסית ושם הייתי חוזר נסוע רגוע ואז חוסך בדלק.
    וכמובן לא למשוך הילוכים לא לצורך, יש רוכבים שעושים את זה ואז הצריכת דלק שלהם עולה בצורה משמעותית

אשכולות דומים

  1. סוג שמן - בנלי TN25/BN251 (כ"ע)
    על ידי akay666 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-01-2019, 10:11
  2. רכיבה ראשונה: בנלי לאונצ'ינו 500
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 29-04-2018, 16:48
  3. חוות דעת על בנלי 300/TNT250
    על ידי nirtz בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-12-2017, 05:10
  4. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 26-11-2016, 11:34
  5. ה-500 סמ"ק החדשים של בנלי.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 21:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO