öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé KKatkov öôéä áäåãòä
éù îùåîùéí áðé ùðä. øàéúé ÷àååàñ÷é Z250 2018 òí 0 ÷"î, éã éáåàï á-23. âí àåôöéä.
çåõ îæä, ìôðé ùàúä ùåìì ëìé áâìì îù÷ì - òùä øëéáú îáçï. àðé âí îîù ìà áèåç ùä÷éìåâøîéí äàìä æä îä ùéùôéò ìê òì äöøéëä. FUELLY îëéø? úòéó îáè, úñúëì òì àéæä öøéëú ãì÷ àðùéí îãååçéí òì äëìéí ùîòðééðéí àåúê.
äñúëìúé áFUELLY. äöøéëú ãì÷ ùì äñåæå÷é âøåòä ìãòúé. (øùåí ùí 22-1) âí éù ùí ø÷ çååú ãòú àçú òì äGSX250R. ìâáé äîù÷ì, æä ìà äãáø ùîùôéò äëé äøáä òì öøéëú ãì÷?
òåã ùàìä òì äãøê, DR650SE ìîùì ùå÷ì 166 ÷â. àéê äGSX250R òí îðåò 250 ñî÷ ùå÷ì (178 ÷â), éåúø îàåôðåò òí îðåò 650 ñî÷?
äñúëìúé òì äðúåðéí áàúø ùì òåôø àáðéø.