אני מבין את מה שאתה מתאר אבל זה כתוצאה ממנוע מאוד אגרסיבי וג'רקי, ולא בעקבות תגובת מצערת.
המנוע מגיב מאוד בחדות על כל פיפס, ולכן הוא לא מתאים ככלי למתחילים. אם אתה מספיק מנוסה ועברת קורסי רכיבה אתה תלמד לשחק לו בשנתות כמו שצריך ותיהנה ממנו.
מעוניין להשתדרג ל MT 09 החדש, התרשמתי ונהנתי מאוד בנסיעת המבחן, ובאופן עקרוני מתאים לצרכים שלי, לרוב עיר (חשוב לי מאוד קלות וזריזות)
ובסופש טיולים קצרים.
הפריע לי תגובת המצהרת החדה שלו גם במצב תורינג, אני לא ילד ולא מחפש להשתגע.
השאלה היא האם מאחר ומדובר במצהרת חשמלית ניתן להתערב באופן מקצועי ולמתן את תגובת המצהרת ?
אני מבין את מה שאתה מתאר אבל זה כתוצאה ממנוע מאוד אגרסיבי וג'רקי, ולא בעקבות תגובת מצערת.
המנוע מגיב מאוד בחדות על כל פיפס, ולכן הוא לא מתאים ככלי למתחילים. אם אתה מספיק מנוסה ועברת קורסי רכיבה אתה תלמד לשחק לו בשנתות כמו שצריך ותיהנה ממנו.
אם כי אני לא מקצועי מספיק להכריע, במידה וגילית אחרת, אשמח אם תשתף אותנו.
מה הבעיה עם המצערת במצב סטנדרט? אני מרוצה מאוד, במצב A היא באמת קצת קופצנית...
Tracer 900
ע"י הקטנת קוטר המצערת בדיוק באיזור של פתיחת המצערת אתה מקבל יותר שליטה על הגז במהירויות איטיות (לינק למטה), אפשר להתרגל למצערת רגיזה ולפצות על זה, קוראים לזה muscle memory וזה מגיע טבעית.
אם אין לך כח להתרגל אז פנק את עצמך בזה
http://www.revzilla.com/motorcycle/g...e-tamer-yamaha
g2_ergonomics_tamer_throttle_tube_ducati_750x750.jpg