עמוד 1 מתוך 7 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 99

אשכול: למה קרוזר זה לא בשבילי!

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496

    למה קרוזר זה לא בשבילי!

    אני אוהב אופנועים. נורא אוהב אופנועים. עד כדי כך אוהב אופנועים, שאילו קיבלתי 10 שקלים על כל שעת קריאת תוכן אופנועני, יכולתי לקנות אופנוע חלומותיי (bmw r1200rs) בקלות, ואולי יישאר כסף לביטוח.
    עוד מימי הניעורים, ועד לשעה זו, דמיינתי את עצמי רוכב על כל סוגי האופנועים שתעלו על הדעת, כולל רויאל אנפילד דיזל ואופנוע הקונספט של דודג' אשר הוצג בתערכות דטרויט 2003 אאל"ט, הנקרא 'טומוהוק' ששתלו בו מנוע של הוויפר האגדית (8.3 ל' שמקורו אחד ממנועי המשאיות של החברה). עד כדי כך אוהב אופנועים.
    מאז קבלת הרישיון רכבתי על קטנוע אחד לתקופה קצרה (הונדה CH250 ז"ל) ועוד כמה אופנועים כולבויניקים בנפחים בינוניים שביליתי על גבם המון רכיבות, חלקן טובות וחלקן פחות, ואינספור זכרונות. מה גם רכבתי יחסית הרבה בחו"ל (גרמניה, ספרד, נפאל, הודו, תאילנד, בוליביה ופירו).
    מכל מיני סיבות, לא היה לי אופנוע בשנה האחרונה. וככה ביום בהיר אחד, חבר טוב הודיע כי הוא נוסע לשבועיים לחור כלשהו והציע שאפשר חופשי להשתמש ב- EN500 שלו. רכבתי שבועיים, כמה טיולים קצרים, קצת רכיבות מנהלתיות, כמה גיחות לסידורים. והאתהבתי! התאהבתי במבטים המעריצים, במשטחי הכרום שמעוותים את המרחב, בפנטזיית החופש וכאלה. בשטף פנטזייה וקצת שיכרון חושים, התחלתי לחפש אחד לעצמי, אבל האח היותר גדול VN900, מבלי לחפור את הרשת בחיפשו אחר מבחני דרכים והתרשמויות אישיות וכאלה. מה שכן חפרתי זה לוח יד 2 על מנת למצוא אחד טוב וכמה שיותר מהר.
    מצאתי אחד מודל 2007 במצב תצוגה! כואב כמה שהוא יפה. כבר ביום הקנייה החל סרט הפנטזיות לצוף, על רכיבות לתוך השקיעה, על סיגריה ליד האופנוע על שפת צוק ומרחבים ירוקים אינסופיים.
    המציאות כואבת! לקח חודשיים עד שסרט הפנטזיות, שלעיתים התמשש יפה מאוד, התחלף בסיטאוציות מעיקות עד בכי: על איך במהירות שיוט 100-110 קמ"ש אי אפשר להגיע לשום מקום ואניח בצד כמה מסוכן לרכב באותה מהירות של המכוניות, על איך כל חנייה צריכה תכנון מראש כי במשקל כזה אתה צריך להיות ארנולד שווינצנגר לפחות על מנת שתצליח לדחוף את האופנוע אחורנית אם יש שיפוע הגדול מ- 1 מעלות. וואי כמה כאב הגב אחרי רכיבה ארוכה משעה. תוך שבועיים האופנוע נמכר ונמצא כרגע בבית טוב (כולי תקווה) ולקח לי יומיים-שלושה שקוע בהרהורים בניסיון לעבד את הרומן הקצר.
    הבנתי, קורזר זה לא בשבילי!
    בימים הקרובים, אפתח שוב את עונת החיזורים, הפעם בצורה קצת אחרת, אולי.
    נערך לאחרונה על ידי diesel; 23-09-2015 בשעה 18:54.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אתה לפחות מתנסה בתנוחות שונות.
    אני עוד כשהייתי צעיר התקבעתי על תנוחה של זקנים (דו"ש)

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אתה לפחות מתנסה בתנוחות שונות.
    אני עוד כשהייתי צעיר התקבעתי על תנוחה של זקנים (דו"ש)
    אין על דושי"ם.

    אפריקה טווין החדש נשמע אימפריה.
    נערך לאחרונה על ידי the striker; 28-09-2015 בשעה 12:42.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    למה תנוחה של זקנים? עדיף תנוחה של דו"ש ( להיות זקוף ובשליטה ) מאשר בתנוחת ה'פסיבי' / 'כלבה' של הסופרספורט ( רכון ורוצה הכל מהר, טווח תנועה מוגבל והעדפה למחרשה מקוצרת מענייני 'נוחות')

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    למה תנוחה של זקנים? עדיף תנוחה של דו"ש ( להיות זקוף ובשליטה ) מאשר בתנוחת ה'פסיבי' / 'כלבה' של הסופרספורט ( רכון ורוצה הכל מהר, טווח תנועה מוגבל והעדפה למחרשה מקוצרת מענייני 'נוחות')
    דווקא מסתבר שהתנוחה הקיצונית של הספורבייק/סופרספורט מעמיסה את חוליות עמוד השדרה פחות מאשר תנוחת הדו"ש הזקופה.
    ואכן הקאסטום הוא הגרוע ביותר - מהלך מתלים מינימלי, מתלה אחורי לא פרוגרסיבי והלמים מהכביש שמועברים ישירות לעצם הזנב של הייצור על המושב.....נו טוב לפחות הבנות מתלהבות מהלוק (במיוחד אם הוא משולב בשרירים משורגים בחתך בשרני ואז יש לך גם כח להרים את הבהמה אם היא נופלת....).

    - הנה עוד הוכחה כמה אופנועי ספורט קיצוניים טובים לאיכות החיים של המשתשמש.

    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לא בכל ה"קרוזרים" אותה תנוחה ואותה חוויית רכיבה. היום יש את הקרוזרים הקלים, הבולט של יאמאהה והוולקן של קוואסקי, שייתנו לך חוויה אחרת.

  7. #7
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    לא בכל ה"קרוזרים" אותה תנוחה ואותה חוויית רכיבה. היום יש את הקרוזרים הקלים, הבולט של יאמאהה והוולקן של קוואסקי, שייתנו לך חוויה אחרת.
    מה שהיה אצלי זה הוולקן של קוואסאקי! תנוחה נוראית, המון עומס על הגב האמצעי והתחתון, הבולמים נמצאים שם רק בשביל הפרוטוקול, ובשל כך מעט מאוד חיבור בין הרוכב למכונה.
    אך שוב, כואב כמה שהוא יפה ומושך מבטים מעריצים. פשוט מגנט.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    זה הזמן לעבור לוי מקס.

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    [quote=השושנים;15312]זה הזמן לעבור לוי מקס.

    וואו! נראה מפלצת
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    [QUOTE=diesel;15340]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה הזמן לעבור לוי מקס.

    וואו! נראה מפלצת

    גם מרגיש ככה, 140 כ"ס, מערכת וי בוסט,
    אף פעם לא צריך לצעוק "חכו לי" להפך...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    [QUOTE=diesel;15340]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה הזמן לעבור לוי מקס.

    וואו! נראה מפלצת
    יופי. עוד מזון למפלצת האגו שלו (של האופנוע או הרוכב?) ממש מה שהוא צריך עכשיו.

    אני מאמין שעוד תמצא את הקרייזי קרוזר שלך (:

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    נוחות מירבית18151.jpg

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    נוחות מירבית[ATTTACH]
    כמו שבטח שמת לב פותח השירשור לא מתלונן על חוסר נוחות א אלא על כאבי גב
    אבל אהבתי את הסרקזם
    זאת אולי הצורה הנמוכה ביותר של השנינות אבל הגבוהה ביותר של האינטיליגנציה.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  14. #14
    לנסות להסביר למישהו למה סוג אחד של אופנוע "עושה לך את זה" יותר מסוג אחר זה כמעט כמו לנסות להסביר למישהו שלא רוכב על אופנוע למה כן לרכב.
    מהירות שיוט של 100-110 - נכון. אבל זה כל היופי! אלו לא אופנועים שנועדו למהירויות גבוהות. אני קורא להם אופנועים של זקנים (אני משתדל לא להרגיש ככה, אבל הגיל עושה את שלו). אלו אופנועים למי שרוצה להרגיש כאילו הוא במרחבי טקסס ולא במסלול מירוצים (לא טוב יותר או רע יותר, זו פשוט גחמה אחרת). אגב, אם אתה חפץ במהירות אתה יכול לקנות את ה - XVS1300 של Yamaha שמגיע בקלות ל - 200, ומרשים לא פחות בלוק שלו.
    חנייה - כן, זה מסורבל ודורש תכנון, אבל שיא הכיף זה לתכנן לא רק את מקום החנייה מבחינת המיקום הפיזי אלא לחנות במקומות הומים ולהסתכל על המבטים המעריצים.
    פעם יצא לסיים יום מילואים באיזה שבע בערב. האופנוע חנה ליד הש.ג. ובש.ג. שמרו שתי חיילות צעירות. לקח לי איזה 5 - 10 דקות עם כל ההתארגנויות ובמשך כל הזמן הזה הן פשוט עמדו מחוץ לבוטקה והסתכלו בהערצה על האופנוע. אני יודע שזה מטופש להתלהב מזה, אבל לא יותר מלהתלהב מנסיעה ב - 200 קמ"ש בכבישי ישראל.
    נסיעה עם בת זוג על האופנוע לטיולים זה חצי אורגזמה.
    אז כל מה שכתבת נכון אבל הכל מתגמד כי אין, פשוט אין על הלוק של האופנועים האלו. אני לא יכול להסביר את זה אבל עוד לפני שאני מתחיל את הנסיעה אני כבר מאושר. הנסיעה כולה היא במוד רגוע של פאן טהור וכשאני מגיע לעבודה אני כל כך הרבה יותר רגוע שכל היום שלי פשוט נראה אחרת.
    אני ממליץ לך לא להיפרד מהחלום הזה אלא למצוא קרוזר אחר. יש כאלה שהם יותר מתועשים ויותר נוחים ואולי יתאימו לך יותר. אתה לא תצטער.
    אין כמו קרוזר.

  15. #15
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי רוכב על 2 צפיה בהודעה
    לנסות להסביר למישהו למה סוג אחד של אופנוע "עושה לך את זה" יותר מסוג אחר זה כמעט כמו לנסות להסביר למישהו שלא רוכב על אופנוע למה כן לרכב.
    מהירות שיוט של 100-110 - נכון. אבל זה כל היופי! אלו לא אופנועים שנועדו למהירויות גבוהות. אני קורא להם אופנועים של זקנים (אני משתדל לא להרגיש ככה, אבל הגיל עושה את שלו). אלו אופנועים למי שרוצה להרגיש כאילו הוא במרחבי טקסס ולא במסלול מירוצים (לא טוב יותר או רע יותר, זו פשוט גחמה אחרת). אגב, אם אתה חפץ במהירות אתה יכול לקנות את ה - XVS1300 של Yamaha שמגיע בקלות ל - 200, ומרשים לא פחות בלוק שלו.
    חנייה - כן, זה מסורבל ודורש תכנון, אבל שיא הכיף זה לתכנן לא רק את מקום החנייה מבחינת המיקום הפיזי אלא לחנות במקומות הומים ולהסתכל על המבטים המעריצים.
    פעם יצא לסיים יום מילואים באיזה שבע בערב. האופנוע חנה ליד הש.ג. ובש.ג. שמרו שתי חיילות צעירות. לקח לי איזה 5 - 10 דקות עם כל ההתארגנויות ובמשך כל הזמן הזה הן פשוט עמדו מחוץ לבוטקה והסתכלו בהערצה על האופנוע. אני יודע שזה מטופש להתלהב מזה, אבל לא יותר מלהתלהב מנסיעה ב - 200 קמ"ש בכבישי ישראל.
    נסיעה עם בת זוג על האופנוע לטיולים זה חצי אורגזמה.
    אז כל מה שכתבת נכון אבל הכל מתגמד כי אין, פשוט אין על הלוק של האופנועים האלו. אני לא יכול להסביר את זה אבל עוד לפני שאני מתחיל את הנסיעה אני כבר מאושר. הנסיעה כולה היא במוד רגוע של פאן טהור וכשאני מגיע לעבודה אני כל כך הרבה יותר רגוע שכל היום שלי פשוט נראה אחרת.
    אני ממליץ לך לא להיפרד מהחלום הזה אלא למצוא קרוזר אחר. יש כאלה שהם יותר מתועשים ויותר נוחים ואולי יתאימו לך יותר. אתה לא תצטער.
    אין כמו קרוזר.
    נגעת בדיוק באותן הנקודות והתחושות שעברו עליי בתקופת הקרוזר. מסכים בהחלט שמבטי ההערצה מדגדגים עמוק עמוק את האגו ולפעמים פשוט עושים לך את היום. ונכון שיש משהו מרגיע נורא בכל סצנת הרכיבה (בהמון רכיבות מצאתי את עצמי מזמזם בקסדה born to be wild), א-ב-ל, לצערי הרבה אופנוע בשבילי זה לא כלי פנאי טהור, יש לי צרכים פרקטיים גם, על אף שיש לי טרנטה בנוסף, ולפעמים כל מה שאתה צריך זה להגיע מהר ובקלות, ופה הקרוזר נכשל. תוסיף לאלה, שעוד קיימת בי "חדוות הרכיבה", משהו שאיני יכול להסביר בצורה אובייקטיבית, נשארו עוד בלוטות צמאות לריגושים ואדרנלין, וגם בפאן הזה, הקרוזר "לא מספק את הסחורה".
    כרגע הכיוון הוא טורינג או טורינג-ספורט, וממש ממש לא RR-ים וטיסה ב- 200 קמ"ש, אלא משהו שיחזיר אותי לחוויה האופנוענית הבסיסית של חופש, אתגר וריגוש.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

אשכולות דומים

  1. זהו,זה כבר יותר מידי בשבילי
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 10-06-2016, 10:20
  2. למה קרוזר זה כן בשבילי.
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 15:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO