טעות. יש פיתוחים שמחכים לפקידים שיאשרו דברים. בעיקר כשזה נוגע לכיס הממשלתי והתאגידי. לדוגמא, חשבונית דיגיטלית שנשלחת ללקוח. הבעיה שיצרנים לא מוכנים לשתף פעולה (תקנים, פרוטוקול, קישוריות) בכל הנוגע לאוטונומיות כדי לא לאבד מהבידול שמסייע למכירות. (כי בינינו רוב המכוניות באותה רמת מחיר מספקות את אותה רמת שירות) נובל לא ויתרה על הבידול ונעלמה למרות שהיתה יציבה וחדשנית מה NT ו Win2K.
היעילות בתחבורה אוטונומית והכדאיות יתרחשו כשכל תאגידי הרכב ישתתפו במשחק לפי אותם חוקים. זה מה שיאפשר ביזור עומסים, בטיחות ונוחות. בחזוני אני רואה שיירות של אנשים עונים לאימיילים בקרונוע שזוחל במהירות 30 קמ"ש בפקקים במרווחים של 3 ס"מ. לא רואה שום כדאיות או היתכנות לקרונוע אוטונומי פרטי.



ציטוט ההודעה בתגובה