ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
היודע לקחת סיבוב זה לא משהו שקשור לחשמל. זה פשוט משהו שכיף לעשות עם אופנוע.
לחילופין לרחף בשטח מעל בורות שהיו שוברים כל ג'יפ ממוצע, ולצאת מסיבוב בדריפט על הגז אחרי שנכנסת אליו בדריפט על הברקס.
או לרכב רגוע באיזו דרך הררית מהממת ולהינות מהשקט.
אלו דברים שכיפים באופנוע ולא קשורים לרעש, או ריח. להיפך, יש מקומות שבהם היעדר הרעש מחבר אותך הרבה יותר לטבע שסביב.
מתנצל מראש אבל מסכים חלקית בלבד.

אופנוע הוא כלי לא הגיוני, עם המון חסרונות אבל עם מקדם הנאה גבוה ביותר.
זה מאין רכבת הרים ללא מסילה, אבל זו לא ההנאה היחידה.

כמו בסקס, כולם אוהבים את התחושות אבל כל אחד מתגרה ממשהו אחר ולכל
אחד יש את העדפות שלו.

כמו שאתה יודע הייתה לי וספה ישנה 1969 ששיפצתי ורכבתי עליה 5 שנים יום יום
הייתה לה הנדסת אנוש מחורבנת, מרעישה מסריחה איטית להחריד והיא הדגישה
במדויק את כל החסרונות של דו"ג, ואהבתי אותה ואני אוהב אותה עד היום.

דווקא הריח, הרעש והתחושות זה מה שחסר היום באופנועים שכולם דומים ונראים כמו
שכפול גנטי מוצלח.

עיקר העניין באופנועים זה המנוע, הצליל והתחושות שהוא משדר, אם תסרס אותם תקבל
בעצם סוג של ריחוף אנמי שמצמצם את תפקידם של חלק מהחושים בחוויה הכללית.

אגב גם נהיגה ברכב כשיש היום מליון גמדים שמתקנים טעויות נהיגה, מסרסים את החוויה
המזוקקת של הגה מנוע גלגלים ודוושות. עד היום חווית הנהיגה הטובה ביותר שלי מתנקזת
לשני רכבים שונים אבל דומים חיפושית באחה, ולוטוס סופר 7 וכן נהגתי על פורשה במסלול,
ופארארי באיטליה. חוויה עוצמתית אבל לא משתווה לנהיגה אמיתית.