אתה מחפש תשובה מההיבט הטכני בלבד? אם כן, בטח שלא מועיל אבל גם לא ממש מזיק "לגלוש" בירידה עם קלאץ תקין שמשוך עד הסוף.

מחפש תשובה מההיבט הבטיחותי וצורת הרכיבה הנכונה?
ברכיבה עם קלאץ משוך אתה מבזבז אנרגיה (מנטלית ופיסית) ומאבד זמן יקר במקרה שבו אתה צריך לברוח מאיזה טבמל שמנסה (בכוונה או בשוגג) להרוג אותך.
אתה רוכב רק חודש וחצי? תפטר מהמנהג המיותר והמסוכן הזה.אתה צריך להיות ברכיבה מוכן להפתעות. באותה נשימה גם המכונה שלך צריכה להיות מוכנה להפתעות. כשהמכונה שלך מתדרדרת בירידה עם קלאץ משוך ופתאום תתקל בהפתעה אתה תצטרך להעיר את המכונה מהנמנום שלה וזה עלול לגרום לכך שאת המשך הירידה אתה תעשה גם כן בהחלקה עם קלאץ משוך. רק בלי האופנוע.

או כפי שנאמר:
ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
מבחינת בטיחות (וזו תחושת בטן) דווקא עדיף לרכוב עם קלאץ' משולב.
ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
בקצרה - לא נוסעים עם קלא'ץ משוך אף פעם.
את הקלא'ץ מושכים כמה שניות לפני עצירה ברמזור כשאתה בהילוך המתאים, ובתחילת נסיעה ובהעברות. זהו.