זה מהלך די הגיוני, בהתחשב בזה שהמתחרה היחיד שלו כרגע הוא ה-690R.
Africa twin, ה790R, ו850GS כולם מתומחרים מעל 100 אלף. רק ה-790 הרגיל קרוב אליו אבל עם השם שיש ל-KTM והמחיר של 86 אלף, הם לא באמת ברי השוואה.
70 אלף נראים הגיוניים ביחס לשוק.
יאמהה עושים עבודה טובה בכל עניין העלות תועלת עם סדרת ה-MT, מטרו מנצלים את זה, זה הכל.
נקווה שהיפניות האחרות יישרו קו. אני מחכה בקוצר רוח שסוזוקי יביאו sv1000 על בסיס הויסטרום שלהם או שהונדה יוציאו נייקד על בסיס האפריקה טווין.


ציטוט ההודעה בתגובה
). מה שמקומם אותי הוא עניין ההבטחת שווא שלהם, לדעתי זה חוסר לויאליות כלפי קהל הקונים שלהם ועוד יותר גרוע חוסר מקצועיות. 
