זה מהלך די הגיוני, בהתחשב בזה שהמתחרה היחיד שלו כרגע הוא ה-690R.
Africa twin, ה790R, ו850GS כולם מתומחרים מעל 100 אלף. רק ה-790 הרגיל קרוב אליו אבל עם השם שיש ל-KTM והמחיר של 86 אלף, הם לא באמת ברי השוואה.
70 אלף נראים הגיוניים ביחס לשוק.
יאמהה עושים עבודה טובה בכל עניין העלות תועלת עם סדרת ה-MT, מטרו מנצלים את זה, זה הכל.
נקווה שהיפניות האחרות יישרו קו. אני מחכה בקוצר רוח שסוזוקי יביאו sv1000 על בסיס הויסטרום שלהם או שהונדה יוציאו נייקד על בסיס האפריקה טווין.