תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: החלקה בסיבוב

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    19

    החלקה בסיבוב

    אני רוכב מתחיל 4 חודשים עברתי קורס באופנוען וסה"כ הכל סבבה.
    קורה לי משהו מוזר בשבועיים האחרונים בסיבובים מסויימים אני מרגיש שהגלגל הקדמי מחליק קצת כשאני יורד להטיה טיפה יותר חדה.
    בפעם הראשונה נורא נבהלתי מאז קרה עוד פעמיים האם זה בגלל צמיג אחיזת כידון חזקה מדי?
    למישהו זה גם קורה?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הכבישים מזוהמים. האחיזה יורדת.
    ייתכן והצמיג שלך כבר מתייבש.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    או שאתה פשוט מרגיש עם האופנוע יותר נוח ומרשה לעצמך להכניס אותו להטיות חזקות קצת יותר מדי...

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הכבישים מזוהמים. האחיזה יורדת.
    ייתכן והצמיג שלך כבר מתייבש.
    אנחנו אחרי חורף יחסית "רטוב" ועוד לא התחיל הקיץ לכן הסיכוי שזה קשור לכבישים מזוהמים נמוך.
    לפות"ש, רשמת שאתה רוכב חדש אבל מה לגבי הכלי? חדש? יד שנייה? בדקת את הצמיגים?

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לגבי הכבישים, מספיקים שבועיים שלושה בלי גשם, ושמסביב מתחיל להתייבש, והכביש מתחיל להיות חלק. לאו דווקא משמן. גם אבק עושה את העבודה. או רכבים שעולים לכביש עם טינופת על הגלגלים. החורף הזה היה חורף יחסיץ גשום כך שתמיד הכבישים היו נקיים, ובלי הפסקה ארוכה בין גשמים.
    בכביש שאני רוכב בו בבוקר (נחמד, כפרי ועם כמה עיקולים חביבים), ניתן להרגיש הבדל.
    הוא רשם שזה משהו שהופיע אצלו בשבועיים האחרונים.

    דבר נוסף שלא ציינתי הוא כמובן לוודא שהאופנוע תקין. בראש ובראשונה לחץ אוויר.
    אחרי זה מיסבי גלגל ומייסבי היגוי.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    או שאתה פשוט מרגיש עם האופנוע יותר נוח ומרשה לעצמך להכניס אותו להטיות חזקות קצת יותר מדי...
    וגם זה אפשרי

  7. #7
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    קשה לי להאמין שהקדמי מחליק.
    כשהצמיג הקדמי מאבד אחיזה האופנוע נופל בחלקיק שניה.
    אני מניח שעקב חוסר אוויר נוצר עיוות של הצמיג המשרה תחושה של החלקה.
    אם זה לא אוויר יש מצב למיסבי היגוי.
    בכל מקרה מומלץ (אם אפשר) לשמור או לפתוח מצערת בזמן סיבוב לשחרר עומס מהצמיג הקדמי לכיוון האחורי.
    ותמיד צריך לקחת בחשבון את תנאי הדרך, נראה לי שעדיין הכבישים יחסית נקיים אחרי החורף שעברנו.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הצמיג הקדמי בהחלט יכול להחליק.
    זה לא איבוד אחיזה ונפילה המוכרים, אלא איבוד אחיזה חלקי.
    ההרגשה יכולה להיות או "הרחבה של הסיבוב", שכאילו האופנוע מתקשה לשמור על הקו ובורח החוצה, או ממש הרגשה של החלקות קטנות שאם תפסת בזמן, תצליח לתקן.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    19
    תןדה לכל המגיבים.
    1. אופנוע חדש 6000 ק"מ עשה עכשיו טיפול.
    2. ההרגשה בהחלט של החלקה של הצמיג הקדמי וכן אני איך שהוא מצליח לתפוס בזמן ולהתיישר קצת.
    3. אמנם יש לי יותר ביטחון אבל אני רוכב בגדל באותה צורה כמו קודם מבחינת זוית הטיה ומהירות.
    4. בכל מקרה בשבת נקפוץ לטירה למוסך לבדיקה מהירה.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הצמיג הקדמי בהחלט יכול להחליק.
    זה לא איבוד אחיזה ונפילה המוכרים, אלא איבוד אחיזה חלקי.
    ההרגשה יכולה להיות או "הרחבה של הסיבוב", שכאילו האופנוע מתקשה לשמור על הקו ובורח החוצה, או ממש הרגשה של החלקות קטנות שאם תפסת בזמן, תצליח לתקן.
    אם קדמי מחליק בסיסוב - אתה נופל. לא ב-99 אלא 100%. כדי ״לתפוס בזמן״ אתה צריך לתרגל כזה דבר כל יום. קשה להאמין שאתה עושה את זה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה רשאי להתקשות להאמין כמה שאתה רוצה.
    זאת עובדה.
    הסברתי בדיוק מה ההבדל בין קדמי שאיבד אחיזה לגמרי וברח לבין איבודי אחיזה קטנים או חלקיים. הצמיג בד"כ נותן לך סימנים מקדימים לפני שאתה עף, וזה כנראה מה שהוא מרגיש.

    סע למגרש ותרגל נעילה של קדמי, אתה תגלה שיש לך איזה חצי שניה להגיב.
    וחצי שניה זה הרבה זמן.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    מעבר לצמיגים וכביש "מחליק" - כביש לא מחליק. יש אספלט. אם הוא מיושן, דהוי - יש פחות אחיזה.
    פעם הבאה שאתה עובר שם שים לב לצבע של הכביש ותחזור אלינו עם תשובה.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתה רשאי להתקשות להאמין כמה שאתה רוצה.
    זאת עובדה.
    הסברתי בדיוק מה ההבדל בין קדמי שאיבד אחיזה לגמרי וברח לבין איבודי אחיזה קטנים או חלקיים. הצמיג בד"כ נותן לך סימנים מקדימים לפני שאתה עף, וזה כנראה מה שהוא מרגיש.

    סע למגרש ותרגל נעילה של קדמי, אתה תגלה שיש לך איזה חצי שניה להגיב.
    וחצי שניה זה הרבה זמן.
    זה בדיוק מה שאני מרגיש עשיתי היום נסיעת מבחן די אגרסיבית וזה לא קרה. יתכן באמת שהיה קצת לכלוך בכבישים. בכל מקרה אנינגם מחר במוסך לבדוק ליתר בטחון.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לפני מוסך ולפני הכל,
    לחץ אוויר בדקת?
    (זה משהו שאתה אמור לבדוק לפחות פעם בשבוע).

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לפני מוסך ולפני הכל,
    לחץ אוויר בדקת?
    (זה משהו שאתה אמור לבדוק לפחות פעם בשבוע).
    ודאי אני בודק כל שלושה ימים בערך

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-08-2016, 20:22
  2. לחץ על הרגליות בסיבוב / השכבה
    על ידי HRC בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 17:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO