עמוד 7 מתוך 8 ראשוןראשון ... 5678 אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 118

אשכול: תכנון טיול רכוב זוגי לאירופה

  1. #91
    יש single pack של מידלנד בקצת פחות מ600 שח, בארץ. אז נראה לי שזה הפתרון הכי אלגנטי. ההפרש במחיר לעומת איביי זניח. (עם מעמ כ100 שח, אם יש התעסקות במיסים כבר יוצא יותר זול בארץ)

  2. #92
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    182ac142-ccce-4887-9d93-a61cfda54aef.jpg
    24ec2018-bd7c-4aa1-a57f-a5c782e99921.jpg
    b64518dd-d52a-41a8-8d52-74d235ea2d4a.jpg
    כמעט הכל נרכש, אורגן ומוכן.
    אחה"צ יצאנו לרכיבת יומולודת + מבחן תפקוד כללי לכל האלקטרוניקה + אוויר פסגות.
    רכבתי הכי לאט שאני מסוגל וחזרנו בחושך כבד דרך בר גיורא > צומת האלה. היה נחמד מאוד.

    למצוא פתרון לתושבת קסדה למצלמת אקטרים של סוני היה סיפור ודרך אלגנטית להעביר את קבצי הוידיאו מכ. הזיכרון לטלפון לא מצאתי.
    צריך לבקש מהגויים להעביר לדיסק און קי...לא נורא אבל גם לא עניין של דקה.
    רכיבה של 45 דקות באיכות של 50FPS ורזולציה של 1080X1920 יצרה קובץ של 17 ג'יגה.
    זה אומר 20 גי'גה לשעה כבד, כן.
    כל זה כלום לעומת הסרט עם הדיבורית. עדיין לא מצליח לתפעל אותה עם כל הפונקציות שאני רוצה.

    בגזרת האחסון הפיסי יש לנו בערך 5 תיקי בד דקיקים שמשמשים לשקי שינה וכל מיני וזה מה שיאכלס את הפזורה במזוודות.
    מבחינת לו"ז, נשארתי עם סנט גו'אהן וזיפילד וביטלתי את כל המלונות שעוד היה אפשר לבטל. משאיר למזג האוויר ומצב הרוח לנווט אותנו בשאר הימים.
    אנסה להעלות תמונות מהטיול.

  3. #93
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    טוב.... פשוט טוב. כל הבלגן עם ההעמסה, במשקל החריג, הגרמין המיותר, חוסר השינה והתראת הגשם התנקז ביציאה לפי הלוז המתוכנן ומשם הכל זרם. מלנדשט עד נווה יוחנן ב 60-80 רוב הדרך. אינסוף פניות, נחלים, גשרים, מצוקים, מנהרות, יערות, מוסיקה באזניים נהגים אדיבים אספלט משובח וחיוך מרוח בקסדה. חבל שאי אפשר להעלות תמונות מהנייד. תודה לכל מי שעזר כיוון ונתן עצות.

  4. #94
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    פספסתי את דרזדנר אז אגפתי ממזרח שהיה יבש מפותל ומהיר. הגרוסגלוקנר נכבש עי היישות הציונית. בפסדה ערפל אבל מואי כיף.

  5. #95
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    פספסתי את דרזדנר אז אגפתי ממזרח שהיה יבש מפותל ומהיר. הגרוסגלוקנר נכבש עי היישות הציונית. בפסדה ערפל אבל מואי כיף.
    שאני רוכב לאלפים במיוחד מכיוון אוסטריה ורואה את ההרים מרחוק זאת הרגשה שאין לתאר, הגרוסגלוקנר מדהים והוא אחלה פאס להתחיל את החוויה, כמו שער ללונה פארק.

    גשם בטוח תפגוש אבל מקווה שיהיו לך כמה שיותר ימים יפים ובהירים.

    אגב באלפים האוסטרים יש את מפעל לואקר של הוואפלים, תמיד עברתי שם אבל לא עצרתי, יום אחד אני יכנס לשם (יש להם סיורים במפעל)

  6. #96
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אתמול מליינץ עד זיפילד 3 שעות רכיבה כמעט ללא הפסקות בגשם. המסלול דרך ברוניקו ירד מהתכנון בגלל תאונות. פעם ראשונה עמוס עם מורכב בגשם ופקקים. מתנהג כמו בריטי ועוקף בעדינות ובנחישות. לא ציינתי אבל את הגרוסקלוגנר עשיתי סולו והאישה נשארה לנוח. התחלתי רגוע ואחר כך עברתי לטיסת זן נמוכה ללא מזוודות. רגע אחד שהקדמי ברח מנחש אספלט אבל המהנדסים גאונים ויש שיפוע חיובי כמעט בכל מקום שצריך. בטיפוס לפסגה מדרום הרגשתי כמו בלונה פארק. כוח לא היה חסר כי הרוב בשני שלישי . מקווה שלא אקבל קנסות. הבלם הקדמי קצת חלש עם המשקל הכולל. כשאני מורכב נוסע לרוב במהירות המותרת. אחרי שלושה ימים כל החששות מהפיתולים עליות גשם והגבלת השעתיים התאדו. חבל שאי אפשר להעלות תמונות מהנייד. עד כאן מזיפילד הגשומה.

  7. #97
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    טוב... היה טוב וחבל שנגמר.
    עדות מצולמת עבור דרזדנר שחתך מוקדם מדי
    20190731 (30).jpg
    חלק מהמסלול כזכור נקבע מראש ונשארתי עם 2 הזמנות ללא אפשרות ביטול בסנט ג'והאן וזיפילד.
    יום ראשון מלנדשט לסנט יוהאן:
    Landshut Germany to St Johann Austria.jpg
    יום שני היה גשום, יצאתי סולו לגרוסגלוקנר וחזרתי דרך 107 (ממזרח):
    St Johann Grossklogner.jpg
    ביום השלישי נסענו לליינץ בחום שמש מקסים. בלילה קיבלנו סערת ברקים מעל ההרים. מחזה מרשים.
    st johann to lientz.jpg
    ביום הרביעי רכבנו לזיפילד בגשם ונשארנו יומיים:
    lientz to Seefeld.jpg
    ביום השישי עברנו לקיצבהיל וגם שם נשארנו יומיים. יש דרך פרטית (8 יורו) מתויירת מאוד ומקסימה לאורך הנחל ומשם דרך שני אגמים גדולים יורדים לעמק ומשם מדרימים:
    Seefeld to Kitzbuhel.jpg
    מול קיצבהיל מדרום יש פיסטין Horn עם אתר סקי. הטיפוס בדרך פרטית (4 יורו) -רכבתי סולו.
    Kitzbuhel horn.jpg
    ביום השביעי נכנסה התראת סופות ברקים ולשם שינוי אכן החל הגשם לרדת בהתאם לתחזית. החלטתי להצפין כדי לקצר טווחי רכיבה בגשם ורכבנו לעיירה בגרמניה בשם ווסרברג- WasserBurg (טירת המים). עד היציאה מהאלפים ירד גשם.
    Kitzbuhel to Waaserburg Germany.jpg
    ביום השמיני יצאנו ביום שמש בין גבעות של חציר, תירס ועיירות חקלאיות חזרה ללנדשט.

  8. #98
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    סיכום

    בטיול חגגנו ימי הולדת, חגגנו ימי הולדת ו-25 שנות נישואים והיו עוד כמה סיבות טובות. אז כמה תובנות וטיפים למי שמתכנן להגיע כי שיתוף המידע עזר לי מאוד.

    תכנון מסלול
    בדיעבד אני די בטוח שלא הייתי צריך לסגור לעצמי מקומות מהארץ. שאלתי את היידי מהקבלה לגבי פערי המידע מול בוקינג קום (עאלק נותר רק חדר אחד פנוי). היא אמרה שהמלונות מקצים לאתרי אינטרנט מספר חדרים אבל משאירים לעצמם רזרבה לטובת מפעילי תיירות אחרים. מעבר למה שסיפרה יש המון, המון בתי הארחה בכל דרך הר ופינה. בחלק מהעיירות רואים יותר מלונות ובתי הארחה מבתים פרטיים. זה אזור עם עיירות שמתמחות בתיירות כבר מאות שנים. אז מקום, -בוודאי לזוג, תמיד יהיה. הנקודה השניה היא מזג האוויר. אתרי ותוכנות החיזוי טעו לאורך חלק גדול מהטיול לגבי התגשמות ועוצמת הגשם. האופטימום מבחינתי היה לתכנן את התוואי לפי מזג האוויר ומצב הרוח. במקום לגלח קצת מצפון איטליה הייתי צריך להגיע לזיפילד. מספר פעמים הגענו לעיירה אכלנו צהריים והזמנו מלון טלפונית או דרך האפליקציה בחמש דקות.

    תקציב

    100 יורו בממוצע יסדרו מלון טוב ונקי במרכז העיירה כולל ארוחת בוקר. לרוב מה שמרוחק או על ההר יהיה יותר זול ב 20-30%. יש מה לראות במרכזים העתיקים ואני שותה בטיולים (וגם קשור לנושא) לכן בחרנו להישאר קרוב לצנטרום ובמרחק הליכה. ברוב המסעדות זוג אוכל טוב בין 40 ל 70 יורו כולל שתיה. מי שרוצה לחסוך או לעשות פיקניק יכול לסגור פינה בסופר במחיר של 5 עד 15 יורו לזוג. בדיעבד מצטער שלא עשינו את זה, היו ספסלים שממש קראו לנו. לרוב אכלנו רק ערב במסעדות. עצירות רכיבה קפה ועוגה באזור ה 10-15 יורו והיו הרבה כאלה.

    הדלק זול, לא מאוד. צריכת הדלק ברכיבה רגועה על ה NC ההיא שמועה. אחרי שעתיים וחצי נשארנו עם שני שליש מיכל...אופנועים לטיול זוגי עם מזוודות יש במחירים של 100 עד 200 יורו ליום. גם ציוד רכיבה, מותגי אופנה ואלקטרוניקה לא במחיר של מציאות. כבישי האגרה יקרים. הגרוסגלוקנר 40 יורו (רב פעמי), היתה מנהרה ב- 10 יורו לכל מעבר, רכבלים ואתרי תיירות ונופש גם מ-10 עד 50 יורו.

    אלקטרוניקה
    מבחינתי מדובר בעז כי מצלמת 4K או כל מצלמה מודרנית טובה מייצרת קבצי וידיאו בנפחים אדירים. ניגשתי לחנות צילום אחה"צ וביקשתי להעביר את התכולה של הכרטיס מהמצלמה לדיסק און קי. זה לקח כמה שעות ובבוקר היה מוכן. יצאתי עם מאות ג'יגה מהטיול הזה. אפשרות אחרת היא לא לצלם סרטוני רכיבה או להסתפק בתמונות. מבחינת ניווט הגרמין המהולל התברר כפלופ ולא השתמשנו בו. רוב הזמן עם גוגל מפות וקצת ווייז. ברחובות הצרים של הערים העתיקות לפעמים יש בעיות סנכרון עם הפניה הנכונה, מעצבן קצת אבל לא נורא. דיבורית בעיני היא אביזר חובה לא רק בגלל הנופים. הפסקות תדלוק, פיפי, קפה, אוכל, נחל יפה, סיגריה...סתם שיחה על החיים, מאוד עוזר. שקע הטענה באופנוע חובה אם מתכננים להשתמש בנייד לניווט ובכלל כדאי לצאת עם מספר מטענים \ כבלים בהתאם לכמות המכשירים. הנייד הוא המצפן המפה החזאי ומזמין המלונות.

    אחסון וביגוד
    לקחנו ציוד בנפח דומה למזוודות שקיבלנו. ממליץ לברר נפח ולהתאים את האריזה בהתאם. חילקתי את התכולה למזוודת צד לכל אחד ובארגז האחורי תכולה כללית ודחופה כמו חליפות סערה. מקדימה במיכל תיק עם מסמכים ואלקטרוניקה. האמת, ללא האחסון הקדמי לא יודע איך היינו מסתדרים. מכנס אחד לרכיבה, אחד מלוכלך ואחד נקי. כיבסו לנו פעם אחת במלון (50 יורו !) באמצע המסלול. את התכולה בארגזים חילקתי לתיקי בד. התברר כרעיון גרוע כי הארגזים נשלפים ומורכבים חזרה די בקלות והחלוקה הפנימית לתיקי משנה פחות אפקטיבית מבחינת ניצול מקום. יצא שהאחורי נשאר על האופנוע והשני הצדדיים עלו איתנו לחדר.

    תשתית כבישים
    ברוב הכבישים יש נתיב אחד לכיוון ולרוב הנתיב צר משמעותית יחסית לארץ. הסיכוי שבעקיפה פזיזה תחלוף בין הרכבים נמוך. האספלט בכבישים הבין עירוניים והמהירים נקי וטוב ויש שיפועים חיוביים כמעט בכל פניה שצריך. הכבישים הצדדיים צרים מאוד, רכב ממול צריך לרדת לשוליים. שם אפשר לפגוש גבשושיות ועיקולים לא נחמדים. אין מעקות בטיחות ברוב המקומות ולא שוליים לעצירה. יש מפרצי עצירה מדי פעם אבל פחות ממה שחשבתי. אם צריך לעצור להפסקת פיפי לא כדאי לחכות. עד גשם בינוני לא רואים שלוליות והאספלט מנוקז ומצוחצח. גולת הכותרת היא המנהרות הארוכות והשרוולים \ מרפסות עם החלונות שנפתחים בהדרגה לקראת הסוף כדי להקל על האישון להסתגל לאור. הכל חצוב בגרניט ואותי זה נורא הרשים. באזורי העתיקי בעיירות יש כבישים מרוצפים (שוב, גרניט) ובכל מקרה מדובר באזורים שמוגבלים ל 30 קמ"ש... בכל כביש ארוך יש עבודות דרכים. עובדים קשה על תחזוקה.

    רכיבה
    קיבלתי מהרמן NC 750 די חדש ולמרות שבין האופנועים הפחות "נחשבים" לטיול בזוג, אפילו פעם אחת לא היה חסר לי כוח. מדובר על אופנוע כבד + איש כבד + מקס' ציוד + אישתו. בשום עליה או עקיפה לא הרגשתי מוגבל או התקרבתי למנתק ההצתה (כמו בארץ, לבד). אם יש משהו שהטיול הזה חידד אצלי הוא ההבדל בין מראית עין לת'כלס. כל הזוגות עם ה GS והגולדווינגים- ויש הרבה מאוד כלים מדוגמים, מצוחצחים וחזקים פי 3, רוכבים עם כלים שגדולים בקנה מידה אחד או יותר לעומת השימוש בפועל.

    לא פגשנו אף זוג שרוכב מהר ואף קבוצה של רוכבי ספורט שטסה ב -150 כמו שקורה בדרך לערד כל שבת. גם כשרכבתי סולו לגרוסגלוקנר האטתי בכפרים כי בישורות מדי פעם יש מצלמות שהוויז מכירה כך שהמקומות שבהם נשאר ללחוץ וליהנות הם בעיקר בסיבובים בעליות. שם אני לא חושב שיש ל NC חיסרון לעומת אדווצ'רים אחרים ויכול להיות שהוא עדיף. הדבר שצריך לשפר הוא הבלם הקדמי שקצת חלש עם כל המשקל. שומרים יותר מרחק, לא ביג דיל.

    היתה נפילה אחת ב-2.2 קמ"ש ביום הראשון. זחילה בצומת כפרי, המבט על הגרמין, קצת שיפוע בכביש ורגע...היה מספיק זמן לקלל עוד לפני הנשיקה לאספלט. אין לי ניסיון עם משקלים כאלה, גם לא עם הסחת דעת וגם צריך להגיד שה- NC פשוט כלי כבד. משום מקום עצרה גויה שנראתה טוב מדי ובגרמנית לבבית הציעה עזרה. אישתי הרגיעה אותי- בצדק. סירבתי בנימוס והפעלתי לראשונה (!) טכניקת הרמה שהפתיעה אותי. אין אין על יוטיוב... 260 ק"ג -בלי למצמץ.

    עצרתי לסיגריה, עברתי לגוגל מפות ואחסנתי עד סוף הטיול את הגרמין. רכבתי די חוקי וזה אומר שיוט על הילוך שישי באזור 80 קמ"ש בפתוח ו-50 במעברי עיירות. למרות שרוב הזמן, בוודאי כשהרכבתי, השתדלתי לרכב במהירות המותרת חטפתי ממצלמה על כביש מהיר (130 במקום 100) כי ראיתי מישהו שרוכב מהר יותר והסקתי שמותר. רוב המקומיים והתיירים רוכבים כחוק. לא רק במהירות, הם גם תמיד מאותתים, עומדים ולא גונבים פקקים- ויש.

    בגשם לא עמדתי וגנבתי תורים ארוכים מנתיב הפניה שמאלה וגם בין הנתיבים. לא עליתי על קו הפרדה רצוף, הכל לאט ובלי חיפזון. התגובות מנומסות ברוב המקרים ולפעמים מפנים לך מקום, תענוג. גם לא מזגזגים בפקקים כמונו. גם ברכיבה בגשם יש תחושת ביטחון ושומרים מאחור מרחק. בחיים לא רכבתי כל כך לאט וכדאי כי יש הרבה מה לראות מסביב. חלק מהדרך לגרוסקלוגנר שעשיתי 3 -פעמים פספסתי כשרכבתי (מהר) סולו.

    הפסקות כל 30-45 דקות בממוצע בגלל הנוף וכלכלת הריכוז והקטע הכי ארוך לקח שעה וחצי. העצירות טובות לעכל את הנוף והדרך. השתדלתי לבחור בכבישים לא מהירים ויש בהם יותר מקומות לעצור. ברוב הירידות המשופעות נשארים על 2-3 ופניות חדות ותלולות יורדים אם צריך לראשון. הקצב הנוף והדינמיקה של התנועה מורידים למישור רגוע ונינוח.

  9. #99
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    20190731 (25).jpg
    הגרוסגלוקנר בירידה מהצד של 107. היה ערפל די כבד וחוויה די מרטיטה. בקסדה ECHOES של פינק פלויד והכביש די שומם.
    ,
    20190730 (3).jpg
    ,
    20190730 (20).jpg
    אתגר האחסון....לקח זמן לדחוס הכל למזוודות.
    ,
    20190731 (1).jpg
    ,
    20190731 (18).jpg
    ,
    20190801 (21).jpg
    ,
    20190801 (30).jpg
    ,
    20190801 (43).jpg
    ,
    20190803 (14).jpg
    ,
    20190803 (39).jpg
    הנוף באתר הסקי מעל זיפילד.
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 09-08-2019 בשעה 04:07.

  10. #100
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    20190803 (40).jpg
    .
    20190803 (42).jpg
    .
    20190803 (69).jpg
    .
    20190804 (4).jpg
    .
    20190804 (14).jpg
    .
    20190805 (2).jpg
    הקרן של קיצבהיל.
    20190805 (6).jpg
    .
    20190806 (6).jpg
    .
    IMG_20190807_112639.jpg

    התמונה האחרונה לפני לנדשט, באסה תהומית להפסיק. עד לוידיאוס נשאיר לשעון הביולוגי לעשות את שלו.
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 09-08-2019 בשעה 04:10.

  11. #101
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רשמים מהאלמדודלר ?

  12. #102
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    נחמד, באמת...רק שמשקאות מתוקים לא עושים לי את זה. קולה אחת בחודש בממוצע.

  13. #103
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    תודה על סקירה מפורטת
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #104
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    תודה על סקירה מפורטת
    בבקשה.
    הבעיה עכשיו שבא לי לרכב משנחאי ללונדון.

  15. #105
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בבקשה.
    הבעיה עכשיו שבא לי לרכב משנחאי ללונדון.
    לי האלפים רק גורמים לרצות לחזור ולעשות אותם שוב כל שנה.
    ניסיתי מקומות אחרים אבל זה לא זה הכל מרגיש כמו ירידה ברמה

אשכולות דומים

  1. התלבטויות לגבי טיול רכוב בחו"ל
    על ידי erez59 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-05-2019, 19:42
  2. שבוע טיול רכוב ביוון
    על ידי הפלג הצפוני בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-04-2018, 01:21
  3. המלצה לטיול כביש זוגי באזור המרכז
    על ידי razielr בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-12-2017, 19:23
  4. דעה: אנחנו רוצים ספורט מוטורי אירופאי או הודי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 20:41
  5. טיול אופנועים לאירופה
    על ידי arik_sul בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-03-2017, 20:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO