הועבר לכללי - לא שייך לפורום הטכני.
היי אני מחפש המלצה למוסך טוב בתל אביב, לצערי אני לא מבין כלום הטכני והייתי רוצה המלצות למי לפנות.
מה הבעיה של האופנוע?
ממה שהבנתי הלך לי הבית מצערת(ויש עוד בעיות) אבל דאגתי להשיג את החלק הזה ביד שניה.
האופנוע עומד כבר שנה. הבאתי מצבר לפני חצי שנה אבל לך תדע אולי גם הוא כבר איבד את הכוח שלו. אני פשוט לא יודע מה לעשות וזה די מייאש אותי.
במוסך הישן שלי לא מצאו את הבעיה של הבית מצערת ואמרו לי לזרוק את האופנוע.. אחר כך מישהו מצא את הבעיה אבל לא טיפלו בו כי לא היה את החלק בזמנו.
אני לא יכול כלכלית לקנות אופנוע חדש אבל אני גם מאוד פוחד להיכנס להרפתקה של 4 אלף שקל על אופנוע שלא יעבוד לי או יתפרק אחרי חודש. לכן אני מחפש עצה לאיזשהו מוסך איכותי ועדיף מורשה בתל אביב שישמישו לי אותו ויטפלו בהכל.. שפשוט יהיה אופנוע טוב. ואם לא אז לפחות שאני לא אצא בנזק של אלפים בלי לקבל כלום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כי אני באמת רוצה אופנוע. בנוסף אני מטר ו90, לא נוח לי לנסוע בקטנועים בכלל לצערי. תוסיף את העובדה שיש לי קשר רגשי לאופנוע הזה.
אני מוכן להתעסק בזה, אני רק רוצה להבין על מי אני יכול לסמוך כי כל אחד מקצוען בתחומו, אני מבין וחד משמעית מכבד את זה.
כל מה שקשור לעבודה טכנית אני לא באמת מבין בזה לצערי ואני רק רוצה לדעת שהוא במצב טוב ונוסע.
אשמח לתת עצות טובות ומועילות מאוד בשיווק דיגיטלי בתמורה
Sent from my iPhone using Tapatalk
חיפוש בפורום יכול להעלות לך מוסכים מומלצים.
דברים טובים אומרים על דינמיקה אופנועים והפודיום בחולון.
תנסה ליצור איתם קשר ולברר מה תהיה עלות התיקון.
עם זאת, קח בחשבון שעדיין יש כאן עסק עם אופנוע קטן, חלש ובן 10 - וזה לא ישתנה כשהוא יחזור לנסוע.
יש היום מבחר גדול של אופנועי A1 בשוק, אולי כדאי לך בכ"ז לשקול קניה של אופנוע משומש בן כמה שנים שיהיה נוח, חזק ואמין פי כמה מה-YBR שברשותך.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כשאתה אומר תקלה בבית המצערת, למה אתה מתכוון? תנסה להסביר מה לא בסדר באופנוע, גם עם הידע הטכני המוגבל שלך.
ורק שתדע -האופנוע עמד שנה. יותר מסביר להניח שהוא יצטרך מצבר טרי, שלא לדבר על החלפת שמנים, ככל הנראה שרשרת חדשה (במידה והחלידה), צמיגים שככל הנראה התייבשו וכו', לפני שאתה מניע תדאג לנקז את הדלק הישן ממיכל הדלק ולשים דלק טרי.
והאופנוע שלך יחסית פשוט לתיקון עצמי, היה לי את האח הזהה מבית הונדה (CBF250) כאופנוע ראשון ולמדתי המון בהתעסקות איתו ופתירת הבעיות שלו.
השגתי משומש אבל אין לי איך לבדוק את זה, אבא של חבר ניסה לסדר לי שם משהו ונראה לי הוא דפק איזה כבל על הדרך.. אני חייב להביא אותו למקצוען וזהו.. זה פשוט מייאש כבר.
בגלל שאני מאוד גבוה וגדול אם אני מביא אופנוע זה יהיה אופנוע של רשיון A ללא הגבלה. פשוט, אופנוע נורמלי שלא יעשה לי את אותם הבעיות עולה איזה 30-40 אלף לפחות.. לשים פחות זה פשוט לקנות אופנוע אם בעיות כמו שיש לי עכשיו. לפחות את האופנוע שלי אני ממש אוהב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה ממש לא נכון מה שאתה אומר.
אם מספיק לך אופנוע פשוט ללא ABS ותחכומים (כמו שיש לך עכשיו) - באיזור ה-20-25 תוכל לרכוש DR650 שנת 2016-2017. מבקשים יותר, אבל אני די בטוח שאלה המחירים הריאליים לכלים שנסעו יותר מאחרים (30-40 אלף ק"מ).
הוא לא יהיה לך צפוף, הוא מתאים לרישיון A1, תוכל לרדת איתו לשטח קל - והוא נחשב אופנוע Bulletproof, שלא סביר שתצטרך להשקיע בו כסף רב מעבר לטיפולים שוטפים לפחות עד 100 אלף ק"מ.
אני מניח שבמחיר קרוב תוכל למצוא עוד כמה כלים מעניינים, אם זה מעניין אותך.
ואם יש לך רישיון A, אז בכלל יש כמות אינסופית של אופציות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לצערי אין לי איך לתרום לך בנושא אבל במידה כמו שאמרו פה ותחליט למכור אני אשמח לרכוש אותו על מנת לבצע בו ניסויים וללמוד עליו
היי צור עמי קשר Yoniman88@gmail.com
Sent from my iPhone using Tapatalk