תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: חסר נוזל קירור j300

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    29

    חסר נוזל קירור j300

    אנשים יקרים שלום רב,
    הייתי במוסך לפני 3 חודשים לבדיקה רגילה (שמן, מים וכו'), פתאום היום גיליתי שמיכל העיבוי ריק לגמרי מנוזל קירור (גם השמן על הגבול)
    הנסיעות שלי יומיומיות על כביש 4 ללימודים, בסביבות החצי שעה כל כיוון.
    האם זה הגיוני? לא אמורה להידלק איזו נורה או משהו במידה וחסר נוזל קירור/שמן? אני לא ממש מבינה בזה (בלשון המעטה) ובקצב הזה בגלל הבורות שלי ילך לי הקטנוע. אשמח אם תוכלו לייעץ לי למה לשים לב (בנוסף לבדיקת שמן, מים, לחץ אוויר) או מה מעיד על מצב לא תקין. לצורך העניין, אם לא נדלקת לי אף נורה, אני יכולה לישון בשקט?
    בנוסף, מרוב פאניקה טסתי לתחנת דלק לקנות נוזל קירור וישר הוספתי (על מנוע חם) זה ממש נורא?
    תודה מראש לעונים

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אין מנורה לגובה נוזל קירור, יש מנורת אזהרה לחום מנוע (גבוה)
    מים במיכל העודפים בודקים רק כשהקטנוע קר, לכן אם בדקת כשהקטנוע חם בידקי להבא כשהוא קר
    לגביי גובה שמן, זה מעולה שאת בודקת. בקטנועים ובאופן כללי בכל מנוע סינגל (מנוע בעל צילינדר אחד) קיימת צריכת שמן מסויימת, בפרט בשימוש קבוע בכבישים מהירים וכדאי לעקוב אחת לX זמן (נניח שבוע) ולהשלים לפי הצורך.
    סה"כ לא נשמע שיש בעיה כלשהי עם הכלי שלך, פעם הבאה כשאת בודקת גובה נוזל קירור (שם אין צורך לבדוק אחת לשבוע) בידקי כשהכלי קר. גובה מפלס שמן המנוע לבדוק כשהמנוע חם.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    כפי ששאשא כתב, בעניין השמן באמת אין מה לדאוג. רק לעקוב ולמלא לפי הצורך.
    אם יש צריכה ממש גדולה של שמן ו/או שהצריכה גוברת אז יש לתתת על זה את הדעת.
    [=QUOTE]גיליתי שמיכל העיבוי ריק לגמרי מנוזל קירור (גם השמן על הגבול)
    [/QUOTE]
    אם המיכל עיבוי היה באמת ריק לגמרי (בהנחה שבמוסך מילאו אותו כמו שצריך) אז כן מומלץ לבדוק את זה.
    תמלאי עד קו המקסימום ותעקבי. תאכלס, המפלס לא אמור לרדת. אם יורד צריך לבדוק נזילות.
    במידה ויש נזילות מהמיכל עיבוי או מהחיבור בין המיכל לרדיאטור זה פשוט מאוד לתקן.
    במידה ויש נזילה מהרדיאטור זה קצת יותר מסובך.
    במידה והמפסל יורד לא נמצאה נזילה יש לבדוק שהמים לא חודרים למנוע. את זה קל לבדוק לפי מרקם השמן. אם השמן נהיה קצת "טחינה" אז המצב כבר יותר בעייתי.

    וזה לא בכדי להלחיץ אותך אלא בכדי להסביר לך את האופציות.

    ואל תקני שום דבר חוץ מדלק בתחנת דלק. במקרה הטוב זה סתם יקר בלי שום פרופורציה, במקרה הפחות טוב זה יקר מאוד מאיכות שלא שווה את המדבקה שעל הבקבוק.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    29
    תודה רבה על התשובות

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה

    ואל תקני שום דבר חוץ מדלק בתחנת דלק. במקרה הטוב זה סתם יקר בלי שום פרופורציה, במקרה הפחות טוב זה יקר מאוד מאיכות שלא שווה את המדבקה שעל הבקבוק.
    ובוסטר של MIRACASE ב169 ש"ח שהציל לי את הטוסיק מלא פעמים.
    חובה בכל קטנוע.

אשכולות דומים

  1. החלפת נוזל קירור. דיוק 390
    על ידי carolinor בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-11-2017, 21:55
  2. החלפת נוזל קירור
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-03-2017, 09:30
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-11-2016, 22:07
  4. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  5. בחירת נוזל קירור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 01:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO