עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: התייעצות אופנוע חדש- לאחר הפסקה ארוכה

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12

    התייעצות אופנוע חדש- לאחר הפסקה ארוכה

    שלום לכולם

    רכבתי על GPZ משנת 97 ועד 2010 רצוף..אותו אחד כל השנים וממש אהבתי אותו

    אגב הוא עדין בחניה אבל לא זז ממנה כבר 4 שנים בערך

    אחרי הפסקה של מספר שנים, אני שוקל לרכוש אופנוע, כאשר הרישיון שלי כיום A1

    ואני מתלבט בין CBR500 לנינגה 650 או נינגה 400 או בכלל לשנות כיון וללכת על ב.מ.ו 310?

    אני גר בצפון, כבר לא ילד ולא מחפש משהו להתפרע איתו, אבל חשוב שלא ארד מהאופנוע קרוע מעייפות

    אני מניח ששאלו את השאלות הללו עשרות פעמים, אבל אם למישהו יש איזה תובנה מעניינת מהניסיון שלו או משפט חשוב שיתן לי איזה כיון מה עדיף לי אשמח לשמוע

    תודה רבה

    עמיר

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מה האופי שלך? ספורטיבי - אוהב לגרזן או משייט בניחוחתא מבוקר ועד ערב?
    מה האופי נסיעות שלך?נסיעות עירוניות או בין עירוניות לרוב?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    נשמע שכוח פחות מעניין אותך אבל עדיין חשוב לשמוע דרישות וצרכים, אם אתה כבר לא ילד בטח תרצה כלי יותר נוח ומרווח גם...
    Tracer 900

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12

    אופי רגוע לגמרי...קצת לתת בגז אבל לא בהתפרעות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    נשמע שכוח פחות מעניין אותך אבל עדיין חשוב לשמוע דרישות וצרכים, אם אתה כבר לא ילד בטח תרצה כלי יותר נוח ומרווח גם...
    גר בצפון ולכן רוב הנסיעות הן בין עירוניות...מרחק של 40-50 קמ לכל כיון ליום בערך.

    וכן הנוחות חשובה אבל גם המראה החיצוני

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12
    אם נניח אני אפשט את זה ל CBR500R מול נינגה 650 מבחינת נוחות נסיעה, התנהגות רכיבה מחוץ לעיר אבל לא במטרה לגרזן ועלויות טיפולים ואחזקה

    מה עדיף לרוכב רגוע?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אם כבר cb500 לרכיבה רגועה, אז למה r ולא x?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מבין ה-2 הייתי לוקח את ה-CBR500, מהסיבה הפשוטה שאתה מקבל אופנוע "שלם" ולא אופנוע עם מנוע מסורס שמתאים ל-A1. אלא אם הראש זה לפתוח (בצורה לא חוקית) את ההגבלה על הנינג'ה, ואז להיות עם 650 מוגבל ברשיון בלבד, וזו כבר שאלה אחרת.

    אגב - מה קרה ל-GPZ?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אם כבר cb500 לרכיבה רגועה, אז למה r ולא x?
    לגמרי!
    אישית הייתי הולך על ה x בגלל התנוחת רכיבה. אחלה כלי

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני חושב שיש מקום להגדיל את הרשיון שיפתח בפניך אופציו. נוספות.

    אני אחרי שנים על מפלצות של מעל 1000 סמק רכשתי את הnc750x.
    כלי שפוי ולטווחים שציינת ויותר גם נח.

    המנוע חזק דיו לרכיבה אפילו בזוג עם ציוד.

    ככלי תחבורה זה הפרטנר המושלם.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    כדאי שתבדוק בעצמך את ההונדה מול הקוואסקי. אם אפשר להשיג אותם לרכיבת מבחן זה יתן לך את התשובות שאתה מחפש

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מבין ה-2 הייתי לוקח את ה-CBR500, מהסיבה הפשוטה שאתה מקבל אופנוע "שלם" ולא אופנוע עם מנוע מסורס שמתאים ל-A1. אלא אם הראש זה לפתוח (בצורה לא חוקית) את ההגבלה על הנינג'ה, ואז להיות עם 650 מוגבל ברשיון בלבד, וזו כבר שאלה אחרת.

    אגב - מה קרה ל-GPZ?
    הוא מדהים עם 80 אלף קמ בלבד..אבל לא זז מ 2015 והסטרטר נדפק בזמנו...כרגע יושב בחניה בלי לוז

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12
    אם זה ה500 r..בגלל המראה

    איזה כלי הכי מזכיר את ה gpz בימינו?

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי amirkaduri צפיה בהודעה
    הוא מדהים עם 80 אלף קמ בלבד..אבל לא זז מ 2015 והסטרטר נדפק בזמנו...כרגע יושב בחניה בלי לוז
    אני הייתי מנסה לשקם את הסוס הותיק, חבל שישב ויעלה חלודה. אבל זה אני.

    מה מזכיר את ה-GPZ? בכח, הנינג'ה 650 הוא החזק מהחבורה, בעוד ההונדה מוציא 47 סוסים, הנינג'ה 68 סוסים, בעוד ה-GPZ הותיק הוציא באזור ה-58-60 סוסים.
    בגדול, אתה יכול להסיר את ההגבלה לאופנוע שמוגבל ל-A1, זה מאוד פשוט ומצד שני לא חוקי ובמקרה של תאונה או בוחן תנועה מציק אם ישימו לב לזה אתה תקבל על הראש. רק אומר. אבל יש לא מעט שעושים את זה.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12
    תודה על המידע...אפילו לא ידעתי שהGPZ היה 58 סוסים וכיום נמכרים כלים שכאילו יותר ספורטיבים ובסוף הCBR רק 47?

    אז הנינגה ירגיש לי יותר חזק ממה שהיה....הוא גם כבד יותר מ GPZ?

    אגב שקמתי אותו אצל פלג הגדול בזמנו ואכן נסע מעולה עוד כמה חודשים, אבל זה התחילו עוד בעיות של הסטרטר ועוד נזילות מכל מיני מקומות והבנתי שלא אצא מזה בחיים

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הנינג'ה וה-GPZ שוקלים בערך אותו דבר, לא תרגיש הבדל במשקל. אם מדובר על נינג'ה ללא הגבלה - כן, ירגיש חזק יותר, גם בזכות הנפח הגדול יותר. המוגבל הוא 47 סוסים לכן ירגיש חלש יותר.

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אופנוע אופנוע ראשון (כ"ע)
    על ידי asaf_wisse בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-12-2018, 08:45
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-08-2018, 17:49
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-03-2018, 13:39
  4. אופנוע לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 230
    הודעה אחרונה: 13-07-2017, 09:06
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 23:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO